هزینه ثبت نام تیزهوشان
نوشته شده توسط : دانتل

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ توسط سازمان استعداد درخشان مشخص خواهد شد. سازمان ملی پرورش استعداد درخشان که هرسال برای شناسایی دانش آموزان بااستعداد و برتر اقدام به برگزاری آزمون تیز هوشان می‌کند، در این مسیر برای تامین هزینه های موردنیاز برای برگزاری این آزمون، از تمامی شرکت کنندگان مبلغی را به عنوان هزینه ثبت نام تیزهوشان دریافت می‌کند. به همین منظور در ادامه به ارائه اطلاعاتی پیرامون پرداخت هزینه ثبت آزمون نام تیزهوشان 1401- 1402 می‌پردازیم.

منبع: هزینه ثبت نام تیزهوشان

 

هزینه ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

بنابراین داوطلبان ابتدا بایستی ثبت نام اولیه خود را انجام دهند و سپس در مرحله بعدی از طریق درگاه اینترنتی، نسبت به پرداخت مبلغ ثبت نام برای هر مقطع اقدام کنند. تمامی متقاضیان بایستی به سایت ثبت نام تیزهوشان مراجعه کنند و پس از تکمیل مراحل ثبت نام، در مرحله ای جداگانه مبلغ مربوط به ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیز هوشان را پرداخت کنند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

در سال جاری نیز، لینک مربوط به پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در فروردین ماه فعال شود و داوطلبان بتوانند هزینه ثبت نام این آزمون را پرداخت کرده و ثبت نام خود را نهایی کنند. میزان هزینه ثبت نام آزمون تیز هوشان ششم به هفتم و نهم به دهم، هرساله از سوی مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان یا سمپاد مشخص می‌شود. این مبلغ در سال گذشته ۳۰ هزار تومان بوده است؛ به محض دریافت اخبار جدید این مطلب بروزرسانی خواهد شد.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱

 

 

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که ثبت نام اولیه خود را در آزمون ورودی مدارس تیز هوشان در مقاطع ششم به هفتم و نهم به دهم انجام داده اند و قصد پرداخت هزینه برای قطعی کردن ثبت نام خود را دارند، کافیست طبق مراحل زیر پیش بروند و هزینه تیزهوشان را پرداخت کنند. لازم به ذکر است پرداخت هزینه برای هر دو مقطع به صورت اینترنتی بوده و از طریق سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است.

 

بخوانید: ویرایش ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ 

 

 

مقطع ششم به هفتم

دانش آموزان مقطع ششم برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیز هوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ کافی است طبق مراحل زیر پیش بروند تا پرداخت هزینه خود را با موفقیت به پایان برسانند.

1️⃣ به سامانه ثبت نام سنجش و پذیرش پایه هفتم دبیرستان های استعداد درخشان به نشانی اینترنتی ” hoosh.medue.ir ” مراجعه کنید.

2️⃣ در کادرهای مربوطه کد ملی و رمز عبور همگام خود را وارد کنید.

3️⃣ در صفحه جدید و در کادر نمایش داده شده نقش و عنوان سازمان خود را انتخاب و وارد کنید و سپس بر روی گزینه ” تایید ” کلیک کنید.

4️⃣ پس از تکمیل فرم ثبت نام، بایستی جهت پرداخت هزینه ثبت نام بر روی گزینه ” تایید نهایی و پرداخت ” کلیک کنید.

5️⃣ تمامی متقاضیان لازم است برای ثبت نام تمامی اطلاعات مربوط به کارت بانکی خود را که دارای رمز دوم نیز می‌باشد، وارد کنند و سپس بر روی گزینه ” پرداخت ” کلیک کنند.

6️⃣ چنانچه تمامی اطلاعات را به درستی وارد کنید، یک رسید پرداختی برایتان نمایش داده می‌شود که بایستی  از آن پرینت گرفته و سپس بر روی گزینه ” تکمیل فرآیند خرید ” کلیک نمایید.

 

به محض فعال شدن لینک پرداخت راهنمای تصویری را اضافه خواهیم کرد.

 

 

مقطع نهم به دهم

دانش آموزان مقطع نهم برای پرداخت هزینه ثبت نام نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ کافی است طبق مراحل زیر پیش بروند تا پرداخت هزینه خود را با موفقیت به پایان برسانند.

1️⃣ به سایت ” azmoon.medu.ir ” مراجعه کرده و در کادرهای مربوطه کد ملی و رمز عبور همگام خود را وارد کنید.

2️⃣ در صفحه جدید و در کادر نمایش داده شده نقش و عنوان سازمان خود را انتخاب و وارد کنید و سپس بر روی گزینه ” تایید ” کلیک کنند.

3️⃣ پس از اینکه وارد پروفایل خود شدید کادر ” مدیریت ” را از قسمت بالا و سمت چپ سایت انتخاب کنید.

4️⃣ از طریق کادر مدیریت می‌توانید هزینه مربوط به ثبت نام آزمون تیزهوشان مقطع نهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ را پرداخت کنید اما توجه داشته باشید که پس از پرداخت هزینه، سایت یک کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان به شما خواهد داد که بایستی آن را تا پایان آزمون نزد خود نگه دارید. 

 

به محض فعال شدن لینک پرداخت راهنمای تصویری را اضافه خواهیم کرد.

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه هزینه تیزهوشان می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

 

 

منبع: هزینه ثبت نام تیزهوشان





:: برچسب‌ها: هزینه ثبت نام تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: