دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99
نوشته شده توسط : دانتل

زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

در سال گذشته به دلیل برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در زمان مقرر، دفترچه وزارت بهداشت در اوایل مهرماه منتشر شد و فرصت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد در اختیار تمامی شرکت کنندگانی که در جلسه آزمون حضور داشتند قرار گرفت.

در سال 99 به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، زمان برگزاری این آزمون به تعویق افتاد و در پی آن بقیه ی تاریخ ها در تقویم آزمون های موجود در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به تعویق افتاد.

پیش بینی مشاوران مرکز مشاوره دانتل با توجه به برگزاری آزمون در تاریخ 23 ام و 24 ام مرداد ماه سال 99، پس از اعلام نتایج اولیه و نتایج نهایی، دفترچه تکمیل ظرفیت در اوایل آبان ماه منتشر شود.

توجه داشته باشید به محض اعلام زمان تکمیل ظرفیت، مطلب فوق بروز رسانی می شود و تاریخ دقیق انتخاب رشته تکمیل ظرفیت در این مطلب قید می شود.

دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

تمامی داوطلبانی که در مرحله ی اول انتخاب رشته حضور داشته اند و در رشته ای پذیرفته شده و یا پذیرفته نشده اند می توانند در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت نیز شرکت نمایند.

برای شرکت در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد بایستی در قدم اول دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد که از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می شود را به دقت بررسی کنند و تمامی کدرشته محل های مرتبط با مدرک قبلیشان را استخراج نمایند.

داوطلبان دقت داشته باشند به محض فعال شدن لینک دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99، مطلب فوق نیز بروزرسانی می شود و امکان دانلود دفترچه از این مطلب فراهم می شود.

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد | شرایط

در دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی وزارت بهداشت 99، مهمترین اطلاعات مربوط به کد رشته محل هایی می‌باشد که ظرفیت آن ها تکمیل نشده است و صندلی های خالی دارند که داوطلبان می توانند این کد رشته محل ها را انتخاب  و شانس خود را مجددا امتحان کنند.

علاوه بر این در ابتدای دفترچه علاوه بر شرایط عمومی برای همه ی داوطلبان و شرایط وظیفه خدمت برای داوطلبان آقا یکسری شرایط اختصاصی مهم آورده شده است که برخی را در این قسمت شرح می‌دهیم.

شرایط اختصاصی  مهم 

1. تمامی شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد وزارت پزشکی می‌توانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت نیز شرکت کنند چه در رشته ای پذیرفته شده باشند و چه مردود شده باشند همگی آن ها مجاز به شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت می‌باشند.

2. داوطلبانی که در دوره اول انتخاب رشته، در کد رشته محلی در دوره های روزانه، شهریه پرداز و آزاد پذیرفته شده اند و پس از انجام انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد نیز در رشته محل جدیدی پذیرفته شوند، قبولی مرحله اول آن ها لغو خواهد شد.

3. تمامی داوطلبان توجه داشته باشند امکان جابه جایی، انتقالی و تغییر رشته پس از پذیرفته شدن در یک کد رشته محل وجود ندارد پس باید با دقت الویت هایشان را بچینند.

4. داوطلبان پس از قبولی در یک کد رشته محل، در صورتی که به دلایل مختلف اقدام به ثبت نام حضوری نکنند، قبولی آن ها لغو می شود و از شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در سال آینده نیز محروم می‌شوند.

نحوه دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد 99

داوطلبانی‌ که‌ مایل به دریافت دفترچه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی هستند کافی است طبق مراحل زیر پیش بروند و دفترچه مربوطه را دانلود نمایند.

مرحله اول : وارد سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی اینترنتی ” sanjeshp.ir “شوید.

مرحله دوم : از داخل گزینه های سمت راست سایت گزینه ” کارشناسی ارشد”  و سپس گزینه ” ارشد ”  را انتخاب کنید.

مرحله سوم : در صفحه ی پیش رو بر روی عبارت ” دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ” کلیک کنید و دفترچه را دانلود نمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید. 

منبع: دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 




:: برچسب‌ها: دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: