سایت سنجش پزشکی
نوشته شده توسط : دانتل

سایت مرکز آموزش سنجش پزشکی | sanjeshp.ir

مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، سایتی را با عنوان سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی با نشانی اینترنتی sanjeshp.ir ایجاد کرده است که برای تمامی علاقه مندان قابل دسترس می باشد. در این سایت اخبار مربوط به آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی، رشته دندانپزشکی، رشته داروسازی، موارد مربوط به تخصص و فوق تخصص پزشکی، آزمون دکتری تخصصی PH.D ، آزمون زبان MHLE، آزمون ملی، تمامی آزمون های استخدامی، پذیرش در دانشگاه های مجازی رشته های علوم پزشکی، آزمون المپیاد و تعیین صلاحیت حرفه ای پرستاران منتشر می شود که در قسمت سمت راست سایت قابل دسترسی است.

همینطور در قسمت بالای سایت بخش هایی با عناوین تقویم آزمون، منابع آزمون ها، سیستم دانشگاه،  قوانین آزمون ها و بایگانی قرار دارد که داوطلبان آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری وزرات بهداشت و درمان و آموزش پزشکی می توانند از جدول های زمان بندی آزمون ها و دیگر موارد آن استفاده کنند.

در سایت مرکز آموزش سنجش پزشکی چندی از لینک های مربوطه همچون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونت آموزشی بهداشت، معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، سازمان سنجش آموزش کشور، دبیرخانه های تخصصی و دانشگاه های علوم پزشکی قرار دارد که می توان مطالب مربوط به آن ها را نیز از طریق همین سایت مطالعه کرد.

علاقه مندان به موضوعات ذکر شده درمطلب بالا باید در سایت سنجش وزارت بهداشت آن ها را جست و جو کنند در ادامه به بررسی مهمترین آن ها در این سایت خواهیم پرداخت.

بخش کارشناسی ارشد

داوطلبانی که مایل به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی هستند، در مرحله ی اول برای اطلاع از زمان بندی آزمون که شامل زمان ثبت نام، زمان انتشار کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون می باشد باید از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی بخش کارشناسی ارشد در قسمت سمت راست سایت، این اطلاعات را دریافت کنند.

در مرحله ی دوم دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی وزرات بهداشت را در زمان مقرر دریافت کرده و نسبت به ثبت نام اینترنی و تکمیل فرم مربوطه اقدام کنند.

پس از برگزاری آزمون، نتایج اولیه در قالب کارنامه از طریق همین سایت منتشر می شود و داوطلبان می توانند با دانلود دفترچه انتخاب رشته مربوطه فرآیند انتخاب رشته طبق الویت هایشان پشت سربگذارند و در نهایت نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی را در سایت مرکز آموزش سنجش پزشکی رویت نمایند و در صورت پذیرفته شدن مراحل ثبت نام را در دانشگاه مربوطه انجام دهند.

بخش دندانپزشکی | سایت سنجش پزشکی

در بخش دندانپزشکی که در کادر های سمت راست سایت قرار دارد موضوعات مربوط به دانشنامه تخصصی دندانپزشکی، دستیاری دندانپزشکی، جایابی دندانپزشکی، ملی دندانپزشکی و ارتقاء دندانپزشکی قرار دارد که اطلاعات مفیدی برای علاقه مندان و  فارغ التحصیلان رشته دندانپزشکی خواهد داشت.

بخش داروسازی | سایت سنجش پزشکی

در بخش داروسازی که در کادر های سمت راست سایت قرار دارد موضوعات مربوط به ارزشیابی داروسازی، جامع داروسازی ، PH.D داردسازی و ارتقاء داروسازی قرار دارد که اطلاعات مفیدی برای علاقه مندان و  فارغ التحصیلان رشته داروسازی خواهد داشت.

بخش دکتری تخصصی PH.D

آزمون های دکتری تخصصی PH.D وزرات بهداشت فرصتی را برای داوطلبان علاقه مند به تحصیل در این مقطع فراهم می کند که داوطلبان برای آگاهی از زمان بندی برگزاری این آزمون باید به سایت مرکز آموزش سنجش پزشکی کشور مراجعه کنند.

تمامی مراحل آزمون شامل ثبت نام اینترنتی، اعلام نتایج اولیه، انتخاب رشته و اعلام نتایج نهایی همه در بخش دکتری تخصصی PH.D موجود در قسمت سمت راست سایت مربوطه قابل دسترسی و انجام می باشد.

در بخش دکتری تخصصی PH.D، سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی بخش های دستیاری تخصصی پزشکی، دستیاری فوق تخصصی پزشکی، ارتقاء دستیاری و گواهینامه تخصصی و … نیز قابل دسترسی می باشد.

بخش زبان MHLE | سایت سنجش پزشکی

سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور چند سالی است که آزمون زبان MHLE را برای داوطلبان و علاقه مندان برگزار می کند و اهمییت آن در آزمون دکتری تخصصی وزرات بهداشت پررنگ می شود هر چند از سال گذشته  شرط مدرک زبان از آمون دکتری حذف شد اما در مصاحبه حضوری یک امتیاز مثبت محسوب می شود.

در بخش زبان از سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، اطلاعیه های مهمی همچون حدنصاب نمره ی زبان انگلیسی در آزمون ورودی مقطع دکتری تخصصی رشته های علوم پزشکی، نحوه ی ثبت نام و زمان برگزاری آزمون زبان، کارت ورود به جلسه آموزن و دیگر مطالب مرتبط قرار می گیرد.

برای دریافت مشاوره در زمینه مرکز آموزش سنجش پزشکی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید. 

منبع: سایت سنجش پزشکی




:: برچسب‌ها: سایت سنجش پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 712
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: