زمان ثبت نام دکتری
نوشته شده توسط : دانتل

زمان ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ معمولا در آذرماه می باشد. سازمان سنجش آموزش کشور مسئول برگزاری بسیاری از آزمون‌های ورودی دانشگاه ها از جمله آزمون دوره دکترا تخصصی 1401 می‌باشد. بسیاری از داوطلبان، علاقه مند به تحصیل در مقطع دکتری تخصصی هستند که برای این امر بایستی در زمان های مقرر و تعیین شده، از طریق سایت سنجش نسبت به ثبت نام آزمون دکتری اقدام کنند. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون زمان ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ می‌پردازیم.

منبع: زمان ثبت نام دکتری

 

زمان ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون دکترا 1401 را دارند بایستی از زمان دقیق ثبت نام مطلع باشند تا در مهلت مقرر، ثبت نام خود را نهایی کنند و جزو جاماندگان از ثبت نام آزمون دکترا 1401 نباشند. تا کنون زمان دقیق ثبت نام کنکور دکترا ۱۴۰۱ مشخص نشده است اما طبق روال ساله های گذشته ثبت نام معمولا در آذر ماه انجام می گیرد. به محص اعلام در این مقاله به بروزرسانی خواهد شد.

 

زمان دقیق نام آزمون دکتری از ۱ تا ۹ آذر ماه ۱۴۰۱ می باشد.

 

شرکت در آزمون دکترا 1401 نیازمند داشتن آمادگی کامل می‌باشد، به همین دلیل سازمان سنجش چند ماه پیش از شروع ثبت نام و برگزاری آزمون، تقویم آموزشی برگزاری آزمون دکترا را منتشر می‌کند تا داوطلبان با داشتن یک برنامه ریزی، خود را برای شرکت در این آزمون آماده کنند. برای مشاهده چگونگی ویرایش ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ کلیک کنید.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱

 

 

مشاوره آزمون دکتری ۱۴۰۱

داوطلبان برای ورود به مقطع دکتری بایستی در آزمونی که توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود، شرکت کنند. تمامی داوطلبان مایل به تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه های سراسری و در تمامی دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، غیرانتفاعی، پیام نور، پردیس خودگردان و همینطور دانشگاه آزاد، هستند بایستی در همین آزمون شرکت کنند. داوطلبان با پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ می توانند بت نام خود را تکمیل کنند.

با توجه به اینکه این آزمون، توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود، تمامی اخبار مربوط به آزمون دکتری نیز از طریق این سایت منتشر می‌شود. داوطلبان می توانند برای دریافت تمامی اطلاعیه ها، مدارک ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱  و دریافت نتایج می توانند به سایت مجموعه تحصیلی دانتل مراجعه نمایند.

داوطلبان باید پیش از ثبت نام آزمون دکترا، دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ نیمه متمرکز ورودی مقطع دکتری را به دقت مطالعه کنند و سپس نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آزمون دکتری 1401 و ثبت نهایی ثبت نام خود اقدام کنند. . 

چنانچه پیرامون آزمون دکتری سوالی دارید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس حاصل بفرمایید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

 

بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور دکترا 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

منبع: زمان ثبت نام دکتری





:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام دکتری ,
:: بازدید از این مطلب : 499
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: