نتایج تیزهوشان
نوشته شده توسط : دانتل

راهنمای اعلام نتایج تیزهوشان 99

در این بخش، برای شما راهنمای اعلام نتایج را قرار دادیم تا دانش آموزان بتوانند کارنامه خود را دریافت کنند. اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از طریق سایت hoosh.medu.ir و نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم از طریق سایت azmoon.medu.ir قابل مشاهده است. سال گذشته نتایج این آزمون مردادماه اعلام شد. هرسال زمان بندی برگذاری و اعلام نتایج آزمون توسط مرکز ملی استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اعلام می شود. برای اطلاع از آخرین زمان بندی های و تغییرات آزمون تیزهوشان با تیم دانتل همراه باشید.

نحوه ی مشاهده نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 99-1400

داوطلبان جهت مشاهده نتایج سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹-۱۴۰۰ باید به سایت hoosh.medu.ir مراجعه نموده و برای ورود به صفحه دانش آموزی خود باید ابتدا کد ملی و رمز عبور همگام خود را وارد نمایند :

 

سپس باید نقش خود و عنوان سازمان را انتخاب کنید .

 

در صفحه جدید اطلاعات هویتی دانش آموز به همراه لینک ” دریافت کارنامه ” دانش آموز قابل مشاهده است :

 

نحوه ی مشاهده نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 99-1400

نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 99 – 1400 صرفا از طریق سایت اعلام نتایج azmoon.medu.ir  قابل مشاهده خواهد بود که داوطلبان باید بعد از ورود به سایت مذکور ، در صفحه اول کد ملی و رمز عبور همگام را وارد نمایند :

 

در این قسمت می بایست نقش و نام سازمان خود را مشخص نمایید :

 

در صورت پذیرفته شدن تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد :

 

در صورت پذیرفته نشدن نیز تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد :

 

لازم به ذکر است داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم 98 – 99 در اولویت های خود مدارس تیزهوشان را انتخاب نکرده اند با تصویر زیر مواجه می شوند :

 

تصاویر ارائه شده در بالا مربوط به اعلام نتایج سال تحصیلی 98 – 99 جهت ورود به پایه پایه دهم می باشد البته به محض فعال شدن لینک اعلام نتایج این آزمون ورودی در سال تحصیلی 99-1400 این قسمت به روز رسانی می شود.

 

نکات قابل توجه داوطلبان آزمون تیزهوشان 99

  1. نتایج آزمون به صورت قطعی اعلام می شود. یعنی در اعلام نتایج قبولی ذخیره اعلام نخواهد شد.
  2. داوطلبانی که در آزمون تیزهوشان نمره ی قبولی را کسب کرده باشند، تنها نام مدرسه ی قبولی درج می شود و داوطلبانی که نمره ی قبولی کسب نکرده باشند، حداکثر یک هفته بعد از اعلام نتایج، کارنامه عدم قبولی در آزمون که شامل پاسخ های صحیح و غلط و تراز هر درس، تراز کل آزمون و تراز آخرین نفر قبولی مدارس منتخب داوطلب منتشر می شود.
  3. در خواست تجدید نظر و اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان تنها از طریق سایتهای medu.ir و hoosh.medu.ir امکان پذیر است.
  4. در صورت شرکت همزمان دو دانش آموز دوقلو( همجنس و غیر همجنس ) و قبولی یکی از آنها، دیگری تنها در صورت کسب حداقل 80% نمره ی آخرین پذیرفته شده در یکی از انتخاب هایش میتواند اضافه بر ظرفیت ثبت نام کند. این قانون برای داوطلبان ششم  و نهم نیز صدق می کند.
  5. همزمان با اعلام نتایج آزمون ، نشانی دبیرستان های تیزهوشان، تاریخ مراجعه برای ثبت نام و مدارک مورد نیاز اطلاع رسانی می شود. همچنین اگر به نتیجه خود اعتراض دارید می توانید اعتراض خود را ثبت کنید.
  6. اطلاعات براساس آزمونهای سالهای گذشته می باشد برای اطلاع از آخرین تغییرات با تیم دانتل همراه باشید.

 

منبع: نتایج تیزهوشان




:: برچسب‌ها: نتایج تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 873
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: