ثبت نام دکتری وزارت بهداشت
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور برگزار می گردد. این آزمون به صورت یکپارچه برای ورود به دوره های روزانه، شهریه پرداز و آزاد برگزار می شود و متقاضیان با شرکت در آزمون دکتري وزارت بهداشت می‌توانند برای ورود به هر یک از این دانشگاه‌ها انتخاب رشته کنند. علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت “sanjeshp.ir ” مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند. در این مقاله به بررسی زمان ، شرایط و مدارک و نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1401 و سایر مراحل مرتبط با آن پرداخته شده است.

منبع: ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

 

ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

دسته ای از علاقه مندان که قصد دارند در آزمون دکتری وزارت بهداشت نام نویسی و شرکت کنند، بایستی در تاریخ هایی که از سوی سایت این مرکز اعلام می گردد، نسبت به نام نویسی اقدام نمایند. تاکنون زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401  اعلام نشده است اما پیش بینی می شود که مطابق سال های گذشته در اواخر بهمن ماه و یا اوایل اسفند ماه این فرآیند انجام شود.

 

زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

بازه زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت بازه‌ای محدود و تقریباً 10 روزه است. دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ نیز در همین بازه در دسترس داوطلبان قرار می‌گیرد. به متقاضیان توصیه می‌شود که قبل از اتمام بازه زمانی تعیین شده، نسبت به ثبت نام آزمون دکتري وزارت بهداشت اقدام کنند.

 

تا کنون زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ اعلام نشده است.

 

البته احتمال تمدید زمان ثبت نام آزمون دکترا وزارت بهداشت نیز وجود دارد. افرادی که مایل به ثبت نام و شرکت در آزمون وزارت بهداشت هستند و از ثبت نام آنجا مانده‌اند، می‌توانند در فرصت تمدید شده ثبت نام خود را تکمیل کنند. 

 

نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

همانطور که اشاره کردیم ثبت نام آزمون دکتری رشته های علوم پزشکی 1401 به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور انجام می شود. داوطلبان باید در زمان هایی که به عنوان مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ‍۱۴۰۱ اعلام می گردد، جهت نام نویسی در این آزمون اقدام نمایند.  در ادامه نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ را به ترتیب شرح داده ایم.

1️⃣ آدرس سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی اینترنتی ” sanjeshp.ir ” را در مرورگر خود جستجو نمایید و وارد صفحه اصلی آن شوید.

2️⃣ در این مرحله لازم است بر روی گزینه “ دکتری تخصصی Ph.D ” از منوی سمت راست سایت کلیک کنید.

3️⃣ بر روی گزینه “ ارسال مدارک – ثبت نام جدید ” کلیک کنید. 

4️⃣ مجدد گزینه ” ارسال مدارک – ثبت نام جدید ” را انتخاب نمایید. 

 

پرداخت هزینه ثبت نام

5️⃣ درصفحه جدید کد ملی خود را وارد کرده و پس از انتخاب گزینه ” ادامه ” بر روی لینک “ پرداخت الکترونیکی ” کلیک نمایید. (داوطلبان غیر ایرانی بایستی که در این مرحله به جای کد ملی، کد اتباع خارجی را وارد کنند)  

6️⃣ اطلاعات خواسته شده شامل نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، نام پدر، ایمیل، شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و سپس بر روی گزینه ” ثبت اطلاعات و ادامه خرید اعتبار ” کلیک کنید.

7️⃣ پس از رویت هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ قابل پرداخت، گزینه ” تایید و پرداخت ” را انتخاب کنید.

8️⃣در این مرحله به درگاه پرداخت الکترونیکی بانک موردنظر انتقال داده می شوید که لازم است اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را وارد نمایید و در نهایت بر روی گزینه ” پرداخت ” کلیک کنید.

 

تکمیل مراحل نام نویسی

9️⃣ پس از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت بایستی که بار دیگر گزینه ” ارسال مدارک – ثبت نام جدید ” را انتخاب کنید و کد ملی خود را در کادر مربوطه درج نمایید تا وارد سامانه ثبت نام شوید.





:: برچسب‌ها: ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ,
:: بازدید از این مطلب : 208

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: