سایت ثبت نام تیزهوشان
نوشته شده توسط : دانتل

سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ سامانه وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی  azmoon.medu.ir می باشد. داوطلبانی که قصد دارند در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم شرکت کنند، بایستی با اطلاع از زمان نام نویسی به سایت  azmoon.medu.ir و یا سامانه همگام مراجعه نمایند و مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند. البته داوطلبان ثبت نام خود را نیز می توانند از سایت همگام نیز ثبت کنند. در ادامه به ارائه اطلاعاتی پیرامون سامانه ثبت نام تیزهوشان 1401 – 1402 می‌پردازیم.

منبع: سایت ثبت نام تیزهوشان

 

سایت ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ برای هر دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم از طریق دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون تیزهوشان، به دانش آموزان اطلاع رسانی می شود. داوطلبانی که واجد الشرایط بوده و  قصد ورود به مدارس تیزهوشان را دارند، بایستی به سایت ثبت نام و اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم به نشانی اینترنتی azmoon.medu.ir مراجعه کنند.

دانش آموزان در این سایت می‌توانند علاوه بر تکمیل فرم اولیه ثبت نام خود، هزینه ثبت نام تیزهوشان را نیز پرداخت کنند و رسید نهایی پرداخت مبلغ مربوطه را نیز دریافت کنند و همینطور دفترچه ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ و کارت ورود به جلسه، نتیجه نهایی و اعتراض به نتایج نیز از طریق این سایت انجام می‌شود.

 

نحوه ثبت نام درسایت آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

نحوه ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ در سایت azmoon.medu.ir را در این قسمت از مقاله آورده ایم. برای نام نویسی می توانید مطابق روش های زیر اقدام کنید.

1️⃣ به درگاه ورود به آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی ” azmoon.medu.ir ” مراجعه کنند.

2️⃣ برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم به دهم بایستی بر روی گزینه ” سمپاد پایه دهم ” کلیک کنید و تیزهوشان ششم به هفتم بایستی بر روی گزینه ” سمپاد پایه هفتم ” کلیک کنند.

3️⃣ در قسمت های مربوطه ” کد ملی ” و ” رمز ورود همگام ” خود را وارد نمایید. (رمز عبور همگام خود را از مدرسه محل تحصیل و یا بخش فناوری اطلاعات سازمان آموزش و پرورش منطقه خود دریافت کنند)

4️⃣ در صفحه جدید، یک کادر برایتان نمایش داده می‌شود که بابستی “ نقش خود ” و ” نام سازمان ” که همان نام مدرسه شماست را انتخاب و وارد کنید.

 5️⃣پس از ورود به صفحه جدید، شرایط ثبت نام در این آزمون برایتان نمایش داده می‌شود ،که بایستی تمامی آنها را مطالعه کنید و سپس پس از اعلام موافقت، بر روی گزینه ” ذخیره و بعدی ” کلیک نمایید.

6️⃣ این مرحله، مرحله تکمیل اطلاعات عمومی می‌باشد که داوطلبان بایستی به تکمیل اطلاعاتی شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی، جنسیت، تاریخ تولد، نام پدر و کد ملی بپردازند.

7️⃣ این مرحله، مرحله تکمیل اطلاعات مربوط به مدرسه تیزهوشان می‌باشد، که داوطلبان بایستی به تکمیل اطلاعاتی شامل رشته مورد تقاضا، استان موردتقاضا، شهرستان و سه الویت خود بین دبیرستان های موردنظر بپردازند.

8️⃣ درن هایت نیز بایستی هزینه مربوط به آزمون تیزهوشان نهم به دهم را پرداخت نمایید و ثبت نام خود را قطعی کنید.

 

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم با هفتم نیز مشابه با آزمون نهم به دهم انجام می‌شود، کافی است دانش آموزان به سمپاد هفتم مراجعه کنند و سپس مطابق مراحل فوق، فرآیند نام نویسی خود را تکمیل کنند.

 

 

نحوه ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ | سایت همگام 

متقاضیان آزمون تیزهوشان در مقاطع ششم به هفتم و نهم به دهم بایستی توجه داشته باشند که علاوه بر درگاه ورود به آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش با آدرس الکترونیکی azmoon.medu.ir امکان ثبت نام از طریق سامانه همگام نیز وجود دارد. اگر قصد شرکت در آزمون تیزهوشان و ثبت نام از طریق سامانه همگام را دارید، می توانید مطابق مراحلی که در ادامه به آن اشاره کرده ایم، مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنید.

1️⃣ وارد  سامانه همگام به نشانی اینترنتی hamgam.medu.ir شوید.

2️⃣ در این مرحله بایستی که در کادر های نمایش داده شده، ” کد ملی ” و ” رمز ورود ” خود را وارد نمایید و سپس بر روی گزینه ” ورود ” کلیک کنید. (دانش آموزان بایستی رمز عبور ورود به سامانه همگام را از مدیر مدرسه خود دریافت کنند)

3️⃣ در این مرحله باید در مقابل نقش خود ” دانش آموز ” و نام سازمان ” نام مدرسه ” خود را ثبت کنید و سپس بر روی گزینه ” تایید ” کلیک نمایید.

4️⃣ در این صفحه امکانات مختلف سامانه همگام نمایش داده می شود، که برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان کافی است بر روی گزینه “ استعدادهای درخشان ” کلیک نمایید و مراحل ثبت نام خود را طی کنید.

 

مشاوره آزمون تیز هوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان یک تا دو روز پس از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان می توانند در صورتی که به نتایج بدست آمده اعتراض دارند، درخواست خود را ثبت کنند. فرم درخواست تجدید نظر آزمون تیزهوشان در مواقعی که داوطلب به مواردی شامل اشتباه در محاسبه نمره، عدم مطابقت تعداد پاسخ های درست و غلط و پاسخ های داده نشده کارنامه با پاسخ برگی که در سایت وجود دارد، اعمال نشدن قانون پذیرش مربوط به دوقلو ها، مطابقت نداشت اولویت های ثبت شده در کارنامه و برگه ورود به جلسه دانش آموز و … دارد، در سامانه موجود می باشد.

چنانچه پیرامون سامانه ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ و ویرایش آزمون تیزهوشان 1401 و نحوه اعتراض سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مجموعه دانتل پاسخ سوالات خود را دریافت کرده و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

 

بخوانید: ویرایش ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سامانه ثبت نام تیزهوشان 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

متقاضیان آزمون تیزهوشان در مقاطع هفتم و دهم بایستی برای تکمیل مراحل ثبت نام تیزهوشان 1401 – 1402 به کدام سامانه مراجعه کنند؟

متقاضیان آزمون تیزهوشان در مقاطع هفتم و دهم بایستی برای تکمیل مراحل ثبت نام تیزهوشان 1401 – 1402 به درگاه ورود به آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی ” azmoon.medu.ir ” مراجعه کنند.

نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نیز از طریق سایت اعلام می گردد؟

بله، تمامی شرکت کنندگان در جلسه آزمون، بایستی جهت دریافت نتایج آزمون تیزهوشان، به درگاه ورود به آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی ” azmoon.medu.ir ” مراجعه کنند.

نحوه ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

در متن مقاله فوق، نحوه ثبت نام را به طور کامل شرح داده ایم.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

منبع: سایت ثبت نام تیزهوشان





:: برچسب‌ها: سایت ثبت نام تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: