مدارک ثبت نام نمونه دولتی
نوشته شده توسط : دانتل

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ شامل چه مدارکی می باشد؟ سوالی که برای بسیاری از علاقه مندان به ثبت نام در آزمون نمونه دولتی وجود دارد. داوطلبانی که تصمیم دارند در آزمون نمونه دولتی نام نویسی کرده و شرکت کنند، بایستی که در زمان ثبت نام اطلاعات لازم را وارد کرده و مدارک خواسته شده را بارگذاری کنند. مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی شامل مدارک شناسایی و تحصیلی دانش آموز است. در ادامه اطلاعات کاملی از مدارک و اطلاعات لازم جهت ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1401 – 1402 ارائه کرده ایم.

منبع: مدارک ثبت نام نمونه دولتی

 

مدارک لازم برای ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

به منظور راهنمایی متقاضیان جهت شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم، دفترچه ای با عنوان دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 منتشر می گردد. یکی از مواردی که در این دفترچه درج شده است، مدارک لازم جهت ثبت نام در آزمون نمونه دولتی ورود به دوره متوسطه دوم است. در ادامه این مطلب سعی کرده ایم به اطلاعات و مدارکی که جهت نام نویسی در آزمون نمونه دولتی نیاز است، اشاره کنیم.

 

اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی

داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 _ 1401 جهت تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی ثبت نام به برخی اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی خود نیاز دارند که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم:

  • نام دانش آموز
  • نام خانوادگی دانش آموز
  • شماره شناسنامه دانش آموز
  • کد ملی  دانش آموز
  • نام پدر 
  • اطلاعات شناسنامه ای پدر 
  • معدل نهایی پایه هشتم
  • معدل نهایی نیمسال اول پایه نهم
  • نام و کد مدرسه تحصیل کنونی
  • نام و کد استان تحصیل کنونی

 

مدارک ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ | عکس 

یک قطعه عکس 4*3 را آماده کنید. داوطلب بایستی یک قطعه عکس 4*3 را مطابق با مشخصاتی که در سامانه درج شده است بارگذاری کنند. از مهم ترین مشخصات این عکس می توان به داشتن زمینه سفید، جدید بودن، فرمت jpg و با حجم و اندازه ای که در سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان مورد نظر درج گردیده است، اشاره کرد.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱

 

 

پرداخت هزینه و تکمیل فرم ثبت نام

ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم در سایت مربوطه، مستلزم پرداخت هزینه می باشد. شما بایستی نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام به کمک کارت بانکی عضو شبکه شتاب که دارای رمز دوم و یا رمز پویا است، اقدام کنید. (لازم است اشاره کنیم که هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم در سال گذشته مبلغ  18 هزار تومان بوده است)

شما بایستی با مراجعه به سایت ثبت نام فرم تقاضانامه اینترنتی ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 _ 1402  را نیز دریافت کرده و مراحل نام نویسی خود را تکمیل نمایید. پس از تکمیل مراحل ثبت نام بایستی کد پیگیری ثبت نام را دریافت کنید.

 

بارگذاری مدارک لازم ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

همانطور که اشاره کردیم ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1401 _ 1402  به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان محل سکونت امکان پذیر می باشد. شما می توانید در مهلت مقرری که از سوی وزارت آموزش و پرورش کشور انجام می شود، جهت بارگذاری مدارک لازم و نام نویسی اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان محل زندگی خود مراجعه کنید.

2️⃣ ابتدا هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم را پرداخت کنید. با پرداخت هزینه سامانه یک رمز عبور به شماخواهد داد که به کمک وارد لینک ثبت نام شوید.

3️⃣ عکس دانش آموز را مطابق مشخصات گفته شده بارگذاری نمایید.

4️⃣ در نهایت فرم تقاضانامه اینترنتی را با اطلاعات تحصیلی و شناسنامه ای تکمیل کنید و کد رهگيری ثبت نام را دریافت نمایید.

5️⃣ در نظر داشته باشید که پس از وارد کردن اطلاعات و مدارک لازم جهت ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 کد پیگیری و رمز ورود که سامانه در اختیارتان قرار می دهد را نزد خود نگه دارید، تا در مراحل بعدی به کمک آن ها وارد سایت شوید. 

 

بخوانید: شرایط ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱

 

 

مشاوره ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1401 – 1402

آنچه که در زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 _ 1402 حائز اهمیت است، این است که شما اطلاعات خود را به درستی در سامانه وارد کنید. داوطلبانی که اطلاعات خود را در سامانه صحیح وارد کنند، می توانند با دریافت کارت ورود به جلسه در موعد مقرر در جلسه آزمون شرکت کنند.

اما برای داوطلبانی که نتوانسته اند، اطلاعات خواسته شده شامل اطلاعات تحصیلی و شناسنامه ای خود را به درستی وارد کنند، کارت ورود به جلسه برای آن ها صادر نخواهد شد و داوطلب نمی تواند در آزمون شرکت کند.

در صورتی که پیرامون مدارک لازم برای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ سوالی برایتان پیش آمده است، می توانید از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با مشاوران مجرب در ارتباط بوده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. همینطور شما عزیزان می توانید برای اطمینان از ثبت نام صحیح، مراحل نام نویسی و بارگذاری مدارک خود را به مشاوران این مرکز بسپارید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

مدارک ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ شامل چه مدارکی می باشد؟

مدارک ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1401 – 1402 شامل برخی مدارک شناسنامه ای و تحصیلی است که در متن مقاله فوق به آن ها اشاره کردیم.

آیا متقاضیان جهت ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1401 – 1402 بایستی عکس خود را نیز در سامانه بارگذاری کنند؟

بله، داوطلبان بایستی یک قطعه عکس 4*3  با مشخصاتی شامل زمینه سفید، جدید، فرمت jpg  و … در سامانه بارگذاری کنند. 

پرداخت هزینه ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 به چه صورت انجام می شود؟

پرداخت هزینه ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 به صورت اینترنتی و از طریق درگاه پرداخت موجود در سایت مربوطه به کمک کارت بانکی عضو شبکه شتاب امکان پذیر است.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

منبع: مدارک ثبت نام نمونه دولتی





:: برچسب‌ها: مدارک ثبت نام نمونه دولتی ,
:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: