زمان دریافت کارت تیزهوشان
نوشته شده توسط : دانتل

زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می شود. این کارت به صورت اینترنتی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. افرادی که هنگام حضور در آزمون کارت ورود به جلسه را به همراه نداشته باشند، مجاز به ورود به سالن‌های آزمون نخواهند بود. بدین ترتیب ضروری است که متقاضیان به موقع نسبت به دریافت این کارت اقدام کنند. داوطلبان هر یک از آزمون‌های تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم با مراجعه به سایت مرتبط قادر خواهند بود تا به کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. در این مقاله در رابطه با زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1401 – 1402 ارائه شده است.

منبع: زمان دریافت کارت تیزهوشان

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

با تعیین شدن زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ، زمان دریافت کازت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نیز مشخص خواهد شد. بدین ترتیب زمان دسترسی به کارت ورود به جلسه تیزهوشان به طور مستقیم وابسته به زمان برگزاری این آزمون است. آزمون تیزهوشان طبق سالیان گذشته اواخر تیرماه برگزار می‌شود. 

پایه تحصیلی سال زمان انتشار کارت ورود به جلسه زمان برگزاری آزمون
آزمون ششم به هفتم 1400 دوشنبه 10 خرداد ماه 1400 پنجشنبه 20 خرداد ماه 1400
1401 چند روز قبل از برگزاری آزمون اعلام نشده است
آزمون نهم به دهم 1400 دوشنبه 10 خرداد ماه 1400 جمعه 21 خرداد ماه 1400
1401 چند روز قبل از برگزاری آزمون اعلام نشده است

متقاضیان آزمون تیز هوشان تقریباً از چهار تا پنج روز قبل از برگزاری آزمون می‌توانند کارت ورود به جلسه را دریافت کنند. دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیز هوشان همانند ثبت نام این آزمون از سایت azmoon.medu.ir امکان پذیر است.

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دریافت کازت آزمون تیز هوشان به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد و برای این کار هیچ نیازی به حضور داوطلب نخواهد بود. در ادامه نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان شرح داده شده است.

1️⃣ متقاضیان آزمون ششم به هفتم می‌بایست به سایت azmoon.medu.ir مراجعه کنند.

2️⃣ در این مرحله متقاضیان با درج اطلاعات خواسته شده می‌توانند وارد سامانه شوند. برای ورود به سامانه کد ملی و رمز عبور همگام داوطلب مورد نیاز است. با کلیک بر روی گزینه ” ورود ” داوطلب می‌تواند از این مرحله عبور کند.

 

3️⃣ در گام سوم متقاضی موظف است نقش خود (دانش آموز) و عنوان سازمان (نام مدرسه) را مشخص کرده و بر روی گزینه ” ورود ” کلیک کند.

 

4️⃣ در این گام با انتخاب گزینه ” چاپ کارت ” کارت ورود به جلسه نمایش داده خواهد شود. در نهایت متقاضیان قادر خواهند بود تا از این کارت پرینت تهیه کنند.

 

 

نحوه دریافت رمز عبور همگام

ممکن است برای برخی از داوطلبان سؤال باشد که رمز عبور همگام چه رمزی است و از کجا باید آن را تهیه کنند؟ رمز عبور همگام رمزی است که مخصوصاً برای ورود به سایت مدارس استعدادهای درخشان صادر می‌شود. هر یک از دانش آموزان دارای یک رمز منحصر به فرد همگام هستند. این رمز از طرف سازمان آموزش و پرورش در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد. افرادی که به هر دلیلی این رمز را ندارند و یا آن را فراموش کرده‌اند، می‌توانند به مدیریت مدرسه‌ای که در آن تحصیل می‌کنند مراجعه کنند.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲‌ | نکات

✅ کارت ورود به جلسه آزمون تیز هوشان تنها برای ثبت نام کنندگان این آزمون قابل دستیابی است. ثبت نام تیزهوشان در بازه زمانی مشخصی انجام می‌گیرد. ناگفته نماند که هر یک از متقاضیان زمانی ثبت نام خود را تکمیل می‌کنند که هزینه آن را پرداخت کرده باشند. هزینه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نیز می‌بایست به موقع پرداخت شده باشد.

✅ افرادی که خطایی در اطلاعات درج شده در کارت ورود به جلسه خود مشاهده می‌کنند، می‌بایست نسبت به اصلاح آن اقدام کنند. اصلاح خطاهای اطلاعاتی کارت ورود به جلسه باید قبل از برگزاری آزمون و به موقع انجام گرفته باشد. متقاضیان برای رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان می‌توانند به سازمان آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه کنند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

بخوانید: نتایج تیزهوشان

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

منبع: زمان دریافت کارت تیزهوشان





:: برچسب‌ها: زمان دریافت کارت تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 661
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: