نتایج بدون کنکور
نوشته شده توسط : دانتل

ج بدون کنکور دانشگاه های سراسری ۱۴۰۰ از طریق سازمان سنجش اعلام می شود. داوطلبانی که قصد ورود به دانشگاه‌های سراسری به صورت بدون آزمون داشته اند و موفق به تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری شده اند، حال که نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری، اعلام شده است، بایستی نتایج خود را دریافت کنند و از وضعیت قبولی خود آگاه شوند. در ادامه این مقاله به نحوه مشاهده اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400 می‌پردازیم. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

منبع: نتایج بدون کنکور

 

نتایج بدون کنکور ۱۴۰۰

داوطلبان که در زمان‌های تعیین شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام و انتخاب رشته صرفا براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه‌های سراسری را انجام داده اند، حال به دنبال زمان اعلام نتایج، نحوه مشاهده و ادامه فرآیند ثبت نام خود در دانشگاه هستند. در ادامه به زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری، در دو ورودی مهر و بهمن می‌پردازیم.

 

زمان اعلام نتایج بدون کنکور ۱۴۰۰ | مهر و بهمن

نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری پس از اتمام مهلت ثبت نام اعلام می گردد و معمولا پس از یک بازه زمانی یک هفته تا ده روزه، نتایج  منتشر می‌شود، متقاضیانی که در انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری شرکت کرده اند و مایل به تحصیل و ورود به دانشگاه‌های سراسری، می توانند نتایج خود را در زمان اعلام نتایج بدون کنکور دریافت کنند.

نیمسال تحصیلی  زمان اعلام نتایج
نیمسال اول | مهر 4 مهر ماه 1400
نیمسال دوم | بهمن اعلام نشده است.

تاکنون سازمان سنجش آموزش کشور پیرامون زمان ثبت نام بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی نیمسال دوم و ورودی بهمن دانشگاه های سراسری 1400 اطلاعیه ای منتشر نکرده است و تاریخ های گفته شده با استناد بر سال های گذشته است. اما به محض اعلام زمان دقیق در این قسمت از مقاله قرار خواهیم داد.

 

نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور ۱۴۰۰

از آنجایی که داوطلبان می‌توانند در دو ورودی مهر و بهمن ماه، نسبت به ثبت نام بدون کنکور اقدام کنند، نتایج نیز برای دو ورودی مهر و بهمن ماه قابل رویت است که در ادامه به نحوه مشاهده هر دو نیمسال می‌پردازیم.

 

نیمسال اول | مهر

داوطلبان برای دریافت نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری، کافی است طبق مراحل زیر پیش بروند و نتایج خود را رویت کنند.

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنید.

2️⃣ در صفحه پیش رو بر روی گزینه ” سراسری ” از منوی رنگی سمت راست سایت کلیک کنید.

 

3️⃣ بر روی لینک فعال ” نتایج نهایی انتخاب رشته های پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1400 ” کلیک کنند.

 

4️⃣ در صفحه پیش رو داوطلبان می‌توانند از طریق دو روش نتایج خود را رویت کنند.‌

          ⚠ روش اول: شماره پرونده و شماره شناسنامه

          ⚠ روش دوم: شماره داوطلبی و شماره شناسنامه

 

5️⃣ پس از ورود و مشاهده کارنامه:

          ✅ در صورت قبولی کد و عنوان رشته و دانشگاه قبولی مشخص می شود.

          ❌ در صورت قبول نشده عبارت مردود مشخص می شود.

 

6️⃣داوطلبانی که طبق مراحل بالا، موفق به دریافت نتیجه بدون کنکور دانشگاه سراسری خود شده اند و در یکی از کدرشته محل‌های مربوط به دوره‌های روزانه،‌ نوبت ‌دوم، مجازی، ‌پيام‌نور، پرديس خودگردان و موسسات آموزش عالی غيرانتفاعی دراین مرحله پذیرفته شده اند، باید برای اطلاع از نحوه ثبت نام، تاریخ ثبت نام و مدارک لازم دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کنند.

 

پذيرفته‌شدگان در صورتی که در زمان مقرر به دانشگاه مربوطه مراجعه نکرده و مراحل ثبت نام را تکمیل نکنند، به منزله انصراف قطعی از تحصيل آنها تلقی خواهد شد.

 

 

نیمسال دوم | بهمن

ثبت نام رشته‌های صرفا براساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌های سراسری برای ورودی بهمن ماه به صورت حضوری بوده و پیش بینی می‌شود که جواب نهایی نیز از طریق دانشگاه‌های محل ثبت نام هرداوطلب، اعلام شود. 

چنانچه نتایج انتخاب رشته و بدون کنکور دانشگاه آزاد در نیمسال دوم و ورودی بهمن ماه به صورت اینترنتی اعلام شود، مراحل دریافت نتایج مشابه دریافت نتایج برای نیمسال اول خواهد بود.

تاکنون اطلاعیه ای در مورد اعلام نتایج ورودی بهمن ماه بصورت پذیرش براساس سوابق تحصیلی از سوی سازمان سنجش منتشر نشده است اما به محض دریافت اخبار جدید، این مقاله نیز بروز رسانی می‌شود.

 

مشاوره پذیرش سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری ۱۴۰۰

چنانچه پس از اعلام نتایج بدون آزمون دانشگاه های سراسری در یکی از کد رشته محل های مربوط به دوره نوبت دوم دانشگاه های دولتی، پیام نور، غیر انتفاعی و پردیس خودگردان شده اید، پیش از مراجعه به دانشگاه محل قبولی برای ثبت نام نهایی حتما از شهریه رشته ای که در آن پذیرفته شده اید، در دانشگاه محل قبولی مطلع شوید. برای اطلاع از تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور کلیک کنید.

چراکه پس از ثبت نام برای شرکت در کلاس ها و انتخاب واحد برای ترم های تحصیلی بعد، موظف به پرداخت شهریه می باشید. بنابراین با اطلاع از شهریه ها می توانید برآورد هزینه تحصیلی داشته باشید تا در طول تحصیل خود با مشکلی مواجه نشوید.

چنانچه پیرامون دریافت نتایج سوابق تحصیلی ۱۴۰۰ و یا میزان شهریه در دوره ها و دانشگاه های مختلف سوالی دارید از طریق شماره زیر با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

 

بخوانید: ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۰ 

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

نتایج بدون کنکور دانشگاه های سراسری از طریق چه سایتی منتشر می شود؟

نتایج ثبت نانم و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه‌های سراسری از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه‌های سراسری چه تاریخی است؟

زمان اعلام نتایج بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌های سراسری 1400 مشخص نیست، اما بخ زمان تقریبی نتایج بدون کنکور در نمیسال اول و دوم در متن مقاله اشاره کردیم.

چگونه می توان از طریق سایت سازمان سنجش، نتایج را دریافت کرد؟

نحوه دریافت نتایج از طریق سایت سازمان سنجش در متن مقاله به صورت کامل شرح داده ایم.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

منبع: نتایج بدون کنکور





:: برچسب‌ها: نتایج بدون کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: