زمان ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد
نوشته شده توسط : دانتل

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ در تاریخ ۱۶ آذر ماه شروع و تا ۲۹ آذر ماه ادامه خواهد داشت. هرسال داوطلبان بسیاری با انگیزه قبولی در کدرشته محل های دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد، پا به عرصه رقابت می‌گذارند. لازم است داوطلبانی که قصد ورود به مقطع تحصیلات تکمیلی را دارند، به این نکته توجه داشته باشند که چند سالی است که آزمون کارشناسی ارشد برای دانشگاه های سراسری و ازاد با یکدیگر ادغام شده و به صورت یکپارچه از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌گردد. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون زمان ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1401 می‌پردازیم.

منبع: زمان ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد

 

زمان ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

در چندین سال اخیر سازمان سنجش آموزش کشور مسئول برگزاری کنکور کارشناسی ارشد می‌باشد و در واقع ثبت نام با عنوان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد بصورت مستقل وجود ندارد. تمامی داوطلبانی که قصد شرکت در آزمونی برای ورود به دوره روزانه، نوبت دوم، پیام نور، غیرانتفاعی و همینطور دانشگاه ازاد را دارند بایستی به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

 

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از ۱۶ تا ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۰ می باشد.

 

 

تمدید مهلت نام نویسی ارشد ۱۴۰۱

سازمان سنجش هرسال به منظور ثبت نام جاماندگان از کنکور کارشناسی ارشد و ویرایش اطلاعات ثبت نامی توسط ثبت نام کنندگان مهلتی را به عنوان تمدید مهلت ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ درنظر می‌گیرد. در سال گذشته مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، دوبار تمدید شد و احتمال دارد مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 نیز در چندین بازه تمدید گردد اما توصیه مشاوران دانتل، ثبت نام در روزهای ابتدایی می‌باشد.

تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد 1401 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر نگردیده است اما به محض دریافت اخبار جدید، این مقاله نیز بروز رسانی شده و تمدید مهلت کنکور کارشناسی ارشد را قرار خواهیم داد.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۱

 

 

مشاوره زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

در زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، سازمان سنجش آموزش کشور دفترچه ای را با عنوان دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد برای تمامی داوطلبان دانشگاه های سراسری و ازاد به صورت یکپارچه منتشر می‌کند و به عبارت دیگر دفترچه ای جداگانه برای ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد منتشر نمی‌شود.

تمامی مراحل ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ازاد از قبیل خرید کارت اعتباری و تکمیل فرم ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، از طریق سایت سنجش انجام می‌شود. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کنکور ارشد ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

منبع: زمان ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد





:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: