سایت ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد
نوشته شده توسط : دانتل

سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ همان سامانه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org می باشد. از سال 1396 کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد با یکدیگر ادغام شده است و در قالب یک آزمون یکپارچه برگزار می گردد که مجری آن سازمان سنجش می باشد. به همین دلیل تمامی متقاضیانی که علاقه مند به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می باشند، موظف هستند مراحل نام نویسی خود را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور تکمیل کنند. در ادامه این مقاله به زمان و نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از طریق سایت ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1401 اشاره کرده ایم.

منبع: سایت ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد

 

سایت ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد هستند، در وهله اول باید نسبت به نام نویسی و ثبت نام در این آزمون اقدام کنند. کنکور کارشناسی ارشد  دانشگاه های سراسری و آزاد، طی سال های اخیر با یکدیگر ادغام شده و در قالب یک آزمون برگزار می گردد. 

آزمون یکپارچه کارشناسی ارشد توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود و تمامی متقاضیان این مقطع در دانشگاه های سراسری وآزاد موظف به شرکت در این آزمون هستند.

سایت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد همان سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org” می باشد. طبق آخرین اطلاعیه های سازمان سنجش پیرامون زمان ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد و سراسری، متقاضیان می توانند از تاریخ 16 آذر ماه الی 23 آذر ماه 1400 نسبت به نام نویسی در آزمون کارشناسی ارشد 1401 اقدام نمایند.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام ارشد

 

 

نحوه ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

متقاضیانی که قصد دارند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1401 شرکت کنند، می توانند پس از دریافت و مطالعه ” دفترچه ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ “ مطابق مراحل زیر جهت نام نویسی اقدام کنند.

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی ” sanjesh.org ” مراجعه نمایید.

2️⃣ از منوی رنگی سمت راست سایت بر روی گزینه ” کارشناسی ارشد ” کلیک کنید.

3️⃣ بر روی لینک فعال “ سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 ” کلیک نمایید.

 

خرید سریال ثبت نام

4️⃣ در این مرحله بایستی بر روی گزینه ” خرید سریال ثبت نام ” از منوی سمت راست سایت کلیک کنید. 

5️⃣ با کلیک بر روی این گزینه، صفحه ای برایتان نمایش داده می شود که شامل دو گزینه است. گزینه اول ” سریال ثبت نام کارشناسی ارشد 1401 “و گزینه دوم ” سریال علاقه مندی به گزینش رشته های پیام نور یا غیر انتفاعی آزمون کارشناسی ارشد 1401 ” می باشد . یکی از گزینه ها را انتخاب کنید. (چنانچه قصد شرکت در دو رشته امتحانی شامل یک رشته اصلی و یک رشته شناور را دارید، باید دو عدد کارت اعتباری تهیه نمایید)

6️⃣ اطلاعات خواسته شده شامل نام، نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت و همراه را در کنار پست الکترونیک خود وارد کنید و سپس گزینه ” تایید و ادامه ” را انتخاب نمایید.

7️⃣ در صفحه جدید تیک گزینه ” ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری را یادداشت نموده ام ”  را  فعال کنید و سپس بر روی گزینه ” ادامه روند پرداخت ” کلیک نمایید. 

8️⃣ اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب خو را وارد کرده و سپس بر روی گزینه ” پرداخت ” کلیک کنید. پس از پرداخت هزینه ثبت نام، سریال کارت اعتباری خریداری شده را یادداشت نمایید.

 

تکمیل مراحل نام نویسی

9️⃣ در این مرحله ابتدا بر روی لینک ” ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1401 ” و سپس “ ثبت نام مجدد ” کلیک کنید. در نهایت اطلاعات کارت اعتباری خود را برای ورود به پنل کاربری اختصاصی ثبت نام وارد نمایید.





:: برچسب‌ها: سایت ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 177

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: