زمان ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم
نوشته شده توسط : دانتل

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ توسط سازمان ملی پرورش استعداد درخشان مشخص و برگزار می شود. یکی از مقاطعی که داوطلبان می‌توانند در آن نسبت به ثبت نام در آزمون ورودی آن اقدام کنند، مقطع دهم است. لازمه شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان مقطع نهم به دهم اطلاع از زمان ثبت نام این آزمون می‌باشد تا بتوانید در موعد مقرر ثبت نام را انجام دهید. همچنین برنامه ریزی برای آمادگی آزموم منوط به اطلاع از زمانبندی مربوط به آزمون است. در راستای همین توضیحات در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 می‌پردازیم.

منبع: زمان ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم

 

زمان ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ثبت نام آزمون در سال گذشته فروردین ماه انجام شد، پیش بینی می‌شود داوطلبان واجد شرایط ثبت نام، بتوانند برای آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ثبت نام خود را از اواسط بهمن تا اوایل اسفند ماه انجام دهند.

 

تاکنون زمان دقیق ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 ازسوی سازمان ملی پرورش استعداد درخشان منتشر نگردیده است، اما به محض دریافت اخبار جدید این مقاله نیز بروزرسانی خواهد شد.

 

داوطلبان آزمون ورودی مدارس تیزهوشان بایستی در تاریخ های اعلام شده به درگاه ورودی آزمون های وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی ” azmoon.medu.ir ” مراجعه کنند و سپس پس از تکمیل فرم اینترنتی مربوط به ثبت نام، هزینه ثبت نام را نیز پرداخت کرده و تایید نهایی کنند.

 

مهلت ثبت نام تیزهوشان

با وجود اعلام مهلت ثبت نام آزمون تیز هوشان، توسط سازمان ملی پرورش استعداد درخشان، باز هم هستند داوطلبانی که از ثبت نام در این آزمون جا می‌مانند. در سال های گذشته، مهلت ثبت نام آزمون اواسط اردیبهشت ماه تمدید شد. پیش بینی می‌شود در سال جاری نیز سازمان ملی پرورش استعداد درخشان یک بازه زمانی چند روزه را بعنوان تمدید مهلت ثبت نام درنظر بگیرد.

 

مشاوره زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

آزمون تیز هوشان نهم برای ورود به مقطع دهم هرسال برگزاری می‌شود، تا داوطلبان با استعداد در زمینه تحصیلی بتوانند از این طریق وارد مدارس تیز هوشان شوند. این آزمون توسط سازمان ملی پرورش استعداد درخشان (سمپاد) در یک تاریخ مشخص و به صورت هماهنگ کشوری برگزار می‌شود.

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون ورودی مدارس تیز هوشان مقطع دهم را برای ورود به دوره دوم متوسطه را دارند بایستی از زمان ثبت نام این آزمون اطلاع داشته و در تاریخ مقرر به درگاه ورودی آزمون های وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی ” azmoon.medu.ir ” مراجعه کرده و از طریق ” سمپاد دهم ” و نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خود اقدام کنند.

لازم است که اشاره کنیم در سالهای اخیر به دلایل مختلفی که مهمترین آن کیفیت بالای آموزش در این مدارس است، رقابت بین دانش آموزان برای ورود به مدارس تیز هوشان در مقطع دهم بسیار زیاد است، بنابراین بهتر است داوطلبان ضمن اگاهی از تاریخ ثبت نام، برنامه ریزی های لازم را نیز جهت مطالعه دروس انجام دهند. برای دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

آیا زمان ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ تمدید خواهد شد؟

در سال گذشته در چندین نوبیت مهلت ثبت نام تمدید شد.

مهلت ثبت نام آزمون تیز هوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی خواهد بود؟

در متن مقاله به تاریخ ثبت نام اشاره کرده ایم.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

منبع: زمان ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم





:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: