رشته های بدون کنکور آزاد اهواز
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اهواز ۱۴۰۰ برای دسته ای از داوطلبان که تمایل دارند بدون شرکت در کنکور سراسری وارد یکی از واحد های دانشگاه آزاد اهواز شوند، در نظر گرفته شده است. هر ساله دانشگاه های آزاد در سراسر کشور دوبار در سال (مهر و بهمن ماه) در مقاطع تحصیلی کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته از میان علاقه مندان به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند. تقریبا تمامی رشته ها به جز رشته های گروه پزشکی و پیراپزشکی در این دانشگاه ها دارای پذیرش بدون کنکور است. در ادامه پیرامون ثبت نام رشته های بدون کنکور آزاد اهواز 1400 اطلاعاتی ارائه کرده ایم.

منبع: رشته های بدون کنکور آزاد اهواز

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اهواز ۱۴۰۰

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اهواز ۱۴۰۰ دو بار در سال یکبار برای ورودی مهر ماه و یکبار برای ورودی بهمن ماه انجام می شود. در هر دو نیمسال تحصیلی اول و دوم پذیرش در مقاطع تحصیلی کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته انجام می شود.

داوطلبان و متقاضیان ثبت نام سوابق تحصیلی ازاد 1400 مجاز هستند متناسب با آخرین مدرک تحصیلی خود در یکی از این مقاطع تحصیلی انتخاب رشته کرده و وارد واحد های مختلف دانشگاه ازاد شوند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

 

زمان ثبت نام بدون کنکور آزاد ۱۴۰۰

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از سوی سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی azmoon.org اعلام می گردد. در ادامه به مهلت ثبت نام رشته های بدون کنکور آزاد اهواز 1400 در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه اشاره کرده ایم.

 

ورودی مهر ماه

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد ۱۴۰۰ در نیمسال تحصیلی اول (ورودی مهر ماه ) برای چهار مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته به شرح جدول زیر است:  

مقطع تحصیلی   شروع ثبت نام خاتمه ثبت نام  تمدید ثبت نام 
مقطع کارشناسی پیوسته 14 مرداد 1400 30 مرداد 1400 15 شهریور 1400
مقطع کارشناسی ناپیوسته  9 تیر ماه1400 22 تیر ماه 1400 15 شهریور 1400
مقطع کاردانی پیوسته  26 تیر ماه 1400 8 مرداد1400 15 شهریور 1400
مقطع کاردانی ناپیوسته  14 مرداد 1400 30 مرداد 1400 15 شهریور 1400

 

 ورودی بهمن ماه

این فرآیند در اواخر آذر ماه و یا اوایل دی ماه انجام شود. مهلت ثبت نام رشته های بدون کنکور آزاد اهواز 1400 در نیمسال تحصیلی دوم (ورودی بهمن ماه) برای چهار مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته به شرح جدول زیر است:  

مقطع تحصیلی شروع ثبت نام مهلت پایان ثبت نام
مقطع کارشناسی پیوسته  تاکنون اعلام نشده است. تاکنون اعلام نشده است.
مقطع کارشناسی ناپیوسته  تاکنون اعلام نشده است. تاکنون اعلام نشده است.
مقطع کاردانی پیوسته  تاکنون اعلام نشده است. تاکنون اعلام نشده است.
مقطع کاردانی ناپیوسته  تاکنون اعلام نشده است. تاکنون اعلام نشده است.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اهواز ۱۴۰۰

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اهواز 1400 همانند دیگر دانشگاه ها در چهار مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته انجام می شود. متقاضیان می توانند متناسب با آخرین مدرک خود در یکی از رشته های ارائه شده در این چهار مقطع ثبت نام و انتخاب رشته کنند. در ادامه به لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه های آزاد اهواز به صورت بدون کنکور اشاره کرده ایم.

 

رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته آزاد اهواز ۱۴۰۰

داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم نظام سالی واحدی _ ترمی واحدی، نظام جدید ( 3-3-6 ) و نظام قدیم رشته های فنی حرفه ای و کاردانش هستند و مدرک پیش دانشگاهی نیز ندارند؛ می توانند شرکت کنند، ملاک و معیار پذیرش این دسته از داوطلبان معدل مقطع دیپلم آن ها می باشد. مهم ترین رشته های ارائه شده در این مقطع در دانشگاه های آزاد به شرح موارد زیر است :

حسابداری  نقشه کشی معماری گرافیک 
تربیت بدنی نرم افزار کامپیوتر نقشه برداری
نقاشی طراحی دوخت  هنرهاى تجسمی ـ نقاشی

 

رشته های بدون کنکور کاردانی ناپیوسته آزاد اهواز ۱۴۰۰

داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم نظام سالی واحدی _ ترمی واحدی و پیش دانشگاهی، نظام جدید ( 3-3-6 ) و نظام قدیم چهار ساله هستند، مجاز به نام نویسی بدون کنکور کاردانی ناپیوسته آزاد می باشند. ملاک پذیرش معدل کتبی دیپلم می باشد. مهم ترین رشته های ارائه شده در این مقطع در دانشگاه های آزاد اهواز به شرح موارد زیر است :

دامپزشکی حسابداری برق
گرافیک علوم ورزشی عمران
معماری نرم افزار کامپیوتر مهندسی تكنولوژى الكترونیک

 

رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته آزاد اهواز ۱۴۰۰

داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی پیوسته و یا ناپیوسته هستند می توانند بر اساس معدل کل کاردانی خود شرکت کنند. مهم ترین رشته های ارائه شده در این مقطع در دانشگاه های آزاد اهواز به شرح موارد زیر است :

علوم آزمایشگاهی دامپزشکی عمران گرافیک
گرایشهای مدیریت نرم افزار حسابداری
برق معماری مهندسی فناورى مكانیک خودرو

 

رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته آزاد اهواز ۱۴۰۰

داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم نظام سالی واحدی _ ترمی واحدی و پیش دانشگاهی، نظام جدید و نظام قدیم چهار ساله هستند می توانند در پذیرش بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی پیوسته شرکت کنند. ملاک پذیرش این دسته از داوطلبان معدل مقطع دیپلم آن ها می باشد. مهم ترین رشته های ارائه شده در این مقطع در دانشگاه های آزاد اهواز به شرح موارد زیر است :

مهندسی برق  مهندسی مکانیک مهندسی عمران
مهندسی کامپیوتر مهندسی صنایع میکروبیولوژی
مهندسی صنایع غذایی زیست سلولی مولکولی شیمی کاربردی
گیاه پزشکی حقوق حسابداری
گرایش های مدیریت روانشناسی مشاوره
ارتباط تصویری  عکاسی بازیگری
زبان و ادبیات انگلیسی مترجمی زبان انگلیسی آموزش زبان انگلیسی
طراحی لباس مترجمی زبان فرانسه مترجمی زبان آلمانی
طراحی صنعتی مدیریت بازرگانی  ادبیات نمایشی

 

مشاوره ثبت نام بدون آزمون ۱۴۰۰

ثبت نام رشته های بدون کنکور آزاد اهواز  1400 به جز رشته های گروه پزشکی و پیراپزشکی در تمامی رشته ها در چهار مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته انجام می شود. پذیرش داوطلبان به صورت بدون آزمون و بر اساس معدل مقطع قبلی آن ها انجام می شود.

داوطلبان می توانند جهت اطلاع از شرایط پذیرش و دیگر جزئیات پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ابتدا دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مقطع مورد نظر خود را دریافت کنند و چنانچه رشته مورد نظر آن ها در دانشگاه مربوطه ارائه شده بود، جهت تکمیل مراحل ثبت نام اقدام کنند.

در صورتی که پیرامون ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با مشاوران این مرکز تماس حاصل بفرمایید و سوالات خود را بپرسید.

 

بخوانید: لیست رشته های دانشگاه آزاد

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۰ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور آزاد ۱۴۰۰ چه تاریخی است؟

ثبت نام رشته های بدون کنکور آزاد 1400 برای ورودی مهرماه از مرداد ماه آغاز شده است. پیرامون ثبت نام رشته های بدون کنکور آزاد 1400 در ورودی بهمن ماه اطلاعیه ای منتشر نگردیده است اما پیش بینی می شود همانند سال های گذشته اواخر آذرماه و یا اوایل دی ماه انجام شود.

برای ثبت نام رشته های بدون کنکور آزاد اهواز 1400 از چه طریقی می توان از لیست رشته ها مطلع شد؟

لیست رشته های بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی در واحد های مختلف دانشگاه آزاد از طریق دفترچه های  منتشر شده از سایت دانشگاه آزاد در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

ثبت نام رشته های بدون کنکور آزاد اهواز ۱۴۰۰ از طریق کدام سایت انجام می شود؟

تمامی متقاضیان بایستی جهت ثبت نام رشته های بدون کنکور آزاد 1400 به سایت سازمان سنجش، پذیرش و امورفارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.org ” مراجعه کنند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

منبع: رشته های بدون کنکور آزاد اهواز





:: برچسب‌ها: رشته های بدون کنکور آزاد اهواز ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: