مهلت ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم
نوشته شده توسط : دانتل

مهلت ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ از سوی سازمان ملی پرورش استعداد درخشان و دانش پژوهان جوان (سمپاد) اعلام می گردد. دانش آموزانی که علاقه مند به نام نویسی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم هستند، می توانند در صورتی که واجد الشرایط باشند، در تاریخ های اعلام شده نسبت به تکمیل مراحل نام نویسی خود اقدام کنند. اطلاع از زمان نام نویسی لازمه ثبت نام در آزمون تیزهوشان ورودی مدارس سمپاد دوره دوم متوسطه می باشد. در ادامه این مقاله به مهلت ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 اشاره کرده ایم.

منبع: مهلت ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم

 

مهلت ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان باید در تاریخ هایی که به عنوان مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم اعلام می گردد، مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند چراکه خارج از این بازه امکان نام نویسی در آزمون تیزهوشان وجود نخواهد داشت.

 

تاکنون از سوی سازمان ملی پرورش استعداد درخشان اطلاعیه ای پیرامون مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 منتشر نشده است.

 

به محض اعلام تاریخ دقیق ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 این مقاله بروزرسانی شده و تاریخ دقیق را اطلاع رسانی خواهیم کرد.  پیش بینی مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل این است که این فرآیند همانند سال های گذشته در اواسط فروردین ماه انجام شود.

 

تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

هر ساله هستند داوطلبانی که به دلیل بی اطلاعی از تاریخ ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم، از مرحله نام نویسی عقب می مانند. به منظور ثبت نام این دسته از داوطلبان، زمان ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ پس از اتمام مهلت در نظر گرفته شده، چند روزی نیز تمدید می گردد.

با تمدید زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ضمن قرار گرفتن یک فرصت مجدد در اختیار داوطلبان جامانده از ثبت نام، دیگر داوطلبانی که مراحل ثبت نام خود را تکمیل کرده اند، می توانند در صورت نیاز اطلاعات خود را ویرایش کنند.

 در سال گذشته تمدید زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 بلافاصله پس از اتمام تاریخ ثبت نام بود و احتمالا در سال جاری نیز اینگونه باشد. به محض دریافت اخبار جدید پیرامون تمدید زمان ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم در سال جاری تاریخ دقیق را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱

 

 

مشاوره ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

پس از اتمام مهلت ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 داوطلبان باید تلاش کنند تا زمان برگزاری آزمون، با مطالعه منابع مناسب میزان آمادگی خود را افزایش دهند. با فرارسیدن زمان برگزاری آزمون تیزهوشان، داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند و در جلسه آزمون حاضر شوند.

برای دریافت اخبار لحظه ای پیرامون آزمون تیزهوشان نهم به دهم سال جاری و اطلاع از تاریخ دقیق ثبت نام می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با مشاوران مجرب این مرکز در ارتباط باشید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آزمون تیز هوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401_1402 چه تاریخی است؟

تا کنون زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401_1402 اعلام نشده است، اما پیش بینی می شود همانند سال های گذشته در فروردین ماه انجام شود.

آیا زمان ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1401_1402 تمدید نیز می شود؟

بله، هر ساله علاوه بر مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان، یک بازه زمانی نیز پس از اتمام تاریخ نام نویسی به عنوان تمدید زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم در نظر گرفته می شود.

ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401_1402 از طریق چه سایتی انجام می شود؟

ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401_1402 از طریق درگاه ورود به آزمون های وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی ” azmoon.medu.ir” انجام می شود.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

منبع: مهلت ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم





:: برچسب‌ها: مهلت ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: