شرایط ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم
نوشته شده توسط : دانتل

شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چیست؟ دانش آموزان در زمان تغییر پایه تحصیلی از مقطع نهم به دهم یکی از مهمترین مراحل تحصیل خود یعنی انتخاب رشته را نیز انجام می‌دهند. به همین دلیل این مقطع برای داوطلبان و خانواده ها از اهمیت زیادی برخوردار است که بتوانند در این پایه وارد مدارس نمونه دولتی شوند. اما باید توجه داشته باشید که فقط دانش آموزان واجد شرایط میتوانند اقدام به ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱  ۱۴۰۲ هستند.

منبع: شرایط ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم

 

شرایط ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

همانطورکه گفته شد داوطلبانی مجاز به ثبت نام و شرکت در جلسه آزمون نمونه دولتی هستند که دارای شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام در این آزمون باشند که در ادامه این شرایط را ارائه کرده ایم.

 

شرایط عمومی ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

✅ داشتن تابعیت ایرانی از مهمترین شرایط شرکت در آزمون می‌باشد.

✅ چنانچه داوطلبی دارای تابعیت ایرانی نباشد می‌تواند تحت شرایط خاصی در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم شرکت کند، به طوری که بایستی شرایط درج شده در دفترچه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ را داشته باشد.

 

بخوانید: مدارک ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱

 

 

شرایط اختصاصی

✅ داوطلبانی می‌توانند در آزمون شرکت کنند که در حال تحصیل در پایه نهم باشند.

✅ شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی برای ورود به پایه دهم دارای شرط معدل می‌باشد به طوری که داوطلبان بایستی در امتحانات پایانی نوبت دوم، حداقل معدل 17 را در مقطع نهم کسب کرده باشند.

✅ داوطلبانی که وارد مرحله ثبت نام می‌شوند فقط تنها مجاز به انتخاب یکی از شاخه‌های نظری از میان زیرگروه های علوم تجربی، ریاضی و فیزیک، ادبیات و علوم انسانی می‌باشند.

✅ همینطور داوطلبانی که قصد انتخاب شاخه فنی و حرفه ای دارند، فقط مجاز به انتخاب یک هنرستان از شاخه فنی و حرفه ای می‌باشند.

✅ آزمون ورود به مدارس نمونه دولتی برای مقاطع نهم به دهم 1400 – 1401 در خارج از کشور برگزار نمی‌گردد به همین دلیل دانش آموزانی که حتی در خارج از کشور نیز هستند بایستی برای  ثبت نام، در تاریخ های اعلام شده به سایت اداره آموزش و پرورش استان محل سکونت خود در ایران مراجعه کنند.

✅ دانش آموزانی که جزو عشایر هستند و دائما در حال کوچ هستند بایستی  در هر منطقه ای از استان محل سکونت خود که هستند، در سایت همان استان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

بخوانید: راهنما ثبت نام نمونه دولتی 

 

 

مشاوره ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون نمونه دولتی دارند باید در ابتدا دفترچه راهنمای آزمون را دریافت کنند و سپس تمامی قسمت های آن را به دقت مطالعه کنند. یکی از بخش های مهم دفترچه بخشی است که به شرایط لازم ثبت نام در مدارس نمونه دولتی پرداخته است. طبق مندرجات این دفترچه داوطلبانی می‌توانند در آزمون شرکت کنند که واجد شرایط ثبت نام در این آزمون باشند که در ادامه این شرایط را ارائه کرده ایم.

لازم است متقاضیان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم به نکات زیر توجه داشته باشند.

1️⃣ در نتایج نهایی علاوه بر نمره آزمون، معدل داوطلب نیز تاثیر گذار است، به طوری که پاسخ نهایی متشکل از 50 درصد نمره آزمون و 50 درصد معدل پایه نهم می‌باشد، بنابراین دانش آموزانی که دارای معدل بالایی هستند، شانس قبولی بیشتری نیز دارند.

2️⃣ لازم است اشاره کنیم که دانش آموزان هر منطقه در واقع با داوطلبانی که از همان منطقه شرکت کرده اند، رقابت می‎کنند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

منبع: شرایط ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم





:: برچسب‌ها: شرایط ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: