شرایط ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم
نوشته شده توسط : دانتل

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چیست؟ لازمه ورود به مدارس نمونه دولتی در مقطع هفتم، در سالهای گذشته شرکت در آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم و کسب قبولی در این آزمون بود، اما چند سالی است که آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم حذف گردیده است و برای ورود به این مدارس در این مقطع آزمونی برگزار نمی‌شود. در راستای همین توضیحات و به منظور راهنمایی دانش آموزان متقاضی تحصیل در مدارس نمونه دولتی، در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 1401 – 1402 می‌پردازیم.

منبع: شرایط ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم

 

شرایط ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

همانطورکه چندین بار اشاره کردیم برای ورود دانش آموزان به مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم نیازی به شرکت در آزمون نخواهد بود و ملاک پذیرش آنها محل سکونتشان می‌باشد که در رابطه با این موضوع مدیرکل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت بهداشت تقسیم بندی مدارس را انجام داده و شرایط پذیرش این مدارس را که در ادامه شرح داده ایم فرموده اند.

✅ دسته ای از مدارس نمونه دولتی در مناطق شهری و از سال 1390 به بعد تاسیس شده اند، به مدارس با مدیریت هیات امنایی تبدیل شده اند و در واقع پذیرش داوطلبان در این مدارس و در مقطع هفتم همانند مدارس عادی و با توجه به محل سکونت آنها صورت می‌پذیرد.

✅ دسته ای از مدارس نموته دولتی در مناطق محروم که قبل از سال 1390 تاسیس شده اند، به مدارس دولتی تغییر پیدا کرده اند اما هدف در این مدارس جذب دانش آموزان براساس سوابق تحصیلی و به صورت بدون آزمون خواهد بود، به طوری که دانش آموزان با معدل بالا و همینطور دارای رتبه برتر مسابقات فرهنگی و هنری در الویت ثبت نام نمونه دولتی و در مقطع هفتم خواهند بود.

 

بخوانید: مدارک ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم

 

 

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ | توجه

بنابراین با توجه به اینکه ثبت نام در مدارس نمونه دولتی در پایه هفتم همچون مدارس عادی و براساس سوابق تحصیلی دانش آموزان خواهد بود، در کل دوره اول متوسطه پیش رو مقاطع هشتم و نهم نیز از مدارس نمونه دولتی خارج می‌شوند و کلا مدارس نمونه دولتی دوره اول متوسطه به مدارس دولتی تغییر خواهند کرد. برای دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

مشاوره مدارس نمونه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

در سالهای گذشته آزمون‌هایی با عنوان آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم و آزمون نمونه دولتی نهم به دهم برای ورود دانش آموزان به مدارس نمونه دولتی در دوره متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار می‌گردید، اما طی سال های اخیر آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم با تدابیر وزارت بهداشت حذف گردیده است و تنها آزمون ورود به مدارس نمونه دولتی در مقطع دهم برگزار می‌شود.

 

با حذف این آزمون مدارس نمونه دولتی که در مقطع هفتم دانش آموز جذب می‌کردند به مدارس هیات امنایی تغییر پیدا کردند که بر اساس سوابق تحصیلی دانش آموز جذب می‌کنند. تما‌می متقاضیان که قصد تحصیل در این مدارس را دارند بایستی به صورت حضوری و به همراه یکی از والدین خود به مدرسه موردنظر مراجعه کنند و جهت ثبت نام مدارس نمونه دولتی و ارائه خود برای سال تحصیلی 1401 – 1402 اقدام نمایند.

 

بخوانید: دفترچه ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام نمونه دولتی 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

منبع: شرایط ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم





:: برچسب‌ها: شرایط ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: