مهلت ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم
نوشته شده توسط : دانتل

مهلت ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می گردد. علاقه مندان به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 در صورتی که مطابق دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم، واجد الشرایط هستند؛ می توانند در تاریخ های اعلام شده نسبت به تکمیل اینترنتی فرم تقاضانامه خود اقدام نمایند. متقاضیان لازم است توجه داشته باشند که ثبت نام داوطلبان خارج از این بازه زمانی امکان پذیر نمی باشد. در ادامه به مهلت ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم  پرداخته ایم.

منبع: مهلت ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم

 

مهلت ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 در کلیه استان ها در یک بازه زمانی انجام می گردد. علاقه مندان به نام نویسی در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم می توانند در بازه های زمانی اعلام شده به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان محل زندگی خود مراجعه کنند و سپس نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه نام نویسی در این آزمون اقدام کنند.

 

پیش بینی می شود زمان ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در فروردین ماه می باشد.

 

ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ خارج از بازه زمانی اعلام شده امکان پذیر نمی باشد. تاکنون پیرامون مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم اطلاعیه ای از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام نشده است؛ پیش بینی می شود این فرآیند همانند سال های گذشته در اواخر فروردین ماه و یا اوایل اردیبهشت ماه به مدت 10 روز انجام گردد.

به محض دریافت اخبار جدیدی پیرامون مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ این مقاله بروزرسانی شده و تاریخ دقیق را اعلام خواهیم کرد.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام نمونه دولتی

 

 

تمدید مهلت ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

هر ساله زمان ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 در اوایل فصل بهار اعلام می گردد. بسیاری از علاقه مندان به شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم از نام نویسی در این مرحله جا می مانند و نمی توانند در بازه زمانی تعیین شده و مهلت مقرر مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند. 

به همین منظور زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی چند روز دیگر تمدید می شود تا جاماندگان از مرحله نام نویسی نیز موفق به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام شوند.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت محدود و برای چند روز می باشد. این مهلت برای هر استان به صورت جداگانه و از سوی سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی مربوط به همان استان اعلام می گردد. 

تا کنون هیچ کدام از سایت های استانی ثبت نام آزمون نمونه دولتی، اطلاعیه ای پیرامون تمدید زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 _ 1402 اعلام نکرده است. چنانچه اخبار جدید پیرامون این موضوع منتشر گردد، دراین قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

❌❌ توصیه مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل این است که انجام ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم را به روزهای آخر موکول نکنید و همینطور به امید تمدید مهلت ثبت نام نیز نباشید و سعی کنید که مراحل نام نویسی خود را در روزهای ابتدایی انجام دهید. ❌❌

 

ویرایش اطلاعات ثبت نام

برخی از داوطلبان در زمان تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ برخی از اطلاعات خواسته شده را به اشتباه وارد می کنند که لازم است نسبت به ویرایش آن ها اقدام کنند.

تمامی کسانی که در تاریخ های اعلام شده، مراحل ثبت نام خود را در سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان محل زندگی خود تکمیل کرده اند، می توانند قبل از اتمام زمان ثبت نام و در زمان تمدید مهلت نام نویسی در این آزمون، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

تمامی شرکت کنندگان در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 مجاز به ویرایش اطلاعاتی شامل رشته مورد تقاضا، نام استان و شهرستان مورد تقاضا، نام مدارس استعداد درخشان های مورد تقاضا، تغییر اولویت های انتخابی و… می باشند.

 

مشاوره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

متقاضیان واجد الشرایط که قصد دارند در سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان محل زندگی خود، نسبت به تکمیل مراحل نام نویسی اقدام کنند، می توانند برای جلوگیری از خطا و اشتباه در وارد کردن اطلاعاتشان، ابتدا دفترچه راهنما را به طور کامل مطالعه کنند و سپس در حین ثبت نام نیز مدارک لازم را به همراه داشته و اطلاعات خواسته شده را مطابق مدارک خود وارد نمایند.

برای دریافت اخبار لحظه ای پیرامون مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 _ 1402 می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید و پاسخ سوالات خود را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام نمونه دولتی 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 چه تاریخی می باشد ؟

تا کنون وزارت آموزش و پرورش پبرامون تاریخ ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402  اطلاعیه ای منتشر نکرده است؛ اما پیش بینی می شود همانند سال های گذشته در اواخر فروردین ماه و یا اوایل اردیبهشت ماه انجام گردد.

آیا زمان ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 تمدید نیز می شود؟

بله، هر ساله ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم به صورت جداگانه از سوی سایت ثبت نامی در هر استان، چند روزی تمدید می شود که احتمالا این رویه امسال نیز وجود داشته باشد.

آیا در زامن ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 و تمدید آن، امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی نیز وجود دارد؟

بله، داوطلبانی که مراحل ثبت نام خود را تکمیل کرده باشند، می توانند در صورت نیاز قبل از اتمام زمان ثبت نام و در زمان تمدید مهلت ثبت نام، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

منبع: مهلت ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم





:: برچسب‌ها: مهلت ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: