نتایج اولیه ارشد وزارت بهداشت
نوشته شده توسط : دانتل

اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ پس از بررسی پاسخبرگ های متقاضیان این آزمون از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده و در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شرکت کرده و در جلسه حضور داشته اند، می توانند برای اطلاع از وضعیت عملکرد نتایج کنکور ارشد وزارت بهداشت 1401 به سایت sanjeshp.ir مراجعه کنند و نتیجه خود را دریافت نمایند.

منبع: نتایج اولیه ارشد وزارت بهداشت

 

نتایج اولیه کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

مرکز سنجش آموزش بزشکی برای داوطلبانی که قصد تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی را دارند، هر ساله آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را برگزار می کند. نتیجه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در دو مرحله شامل نتیجه اولیه و نتیجه نهایی منتشر می گردد. پس از تقریبا یک ماه از برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت، متقاضیانی که در جلسه حضور داشته اند می توانند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی از نتیجه خود مطلع شوند. 

نتیجه اولیه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در قالب یک کارنامه منتشر شده و در اختیار شرکت کنندگان در جلسه این آزمون قرار می گیرد. کارنامه منتشر شده در این مرحله شامل مشخصات فردی، درصد دروس، رتبه، تراز و وضعیت مجاز بودن داوطلب برای شرکت در مرحله بعدی یعنی انتخاب رشته می باشد.

 

زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

نتیجه اولیه آزمون کارشناسی ارشد زمانی اعلام می گردد که این مرکز تصحیح پاسخبرگ های شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد را به پایان رسانده باشد که معمولا این فرآیند با توجه به سال های گذشته یک ماه زمان نیاز دارد.

 

تاکنون زمان اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ اعلام نشده است.

 

هر ساله ابتدا سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی زمان اعلام نتیجه اولیه ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ را از پیش اعلام می نماید تا هر شرکت کننده با اطلاع از زمان دقیق به سایت نامبرده مراجعه کنند. به محض اعلام نتیجه کنکور کارشانسی اذشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ در این مقاله بروزرسانی و منتشر خواهد شد.

 

نحوه مشاهده نتایج اولیه ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

نتایج اولیه ارشد وزارت بهداشت 1401 همانطور که چندین بار اشاره کردیم به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر می گردد. مراحل دریافت نتیجه اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را در ادامه ارائه کرده ایم.

1️⃣ به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی اینترنتی ” sanjeshp.ir ” مراجعه کنید.

2️⃣ در منوی سمت راست سایت ابتدا بر روی گزینه “ کارشناسی ارشد ” و سپس گزینه ” ارشد ” کلیک کنید.

3️⃣ گرینه ” کارنامه علمی ” را انتخاب کنید.

4️⃣ در این مرحله در کادر مربوطه ” کد رهگیری ثبت نام ” خود را وارد کنید، تا بتوانید کارنامه علمی خود را در این مرحله دریافت کنید.

 

به محض فعال شدن لینک اعلام نتایج، راهنمای تصویری نیز اضافه خواهد شد.

 

همزمان با انتشار نتیجه اولیه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، داوطلبان می توانند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، پاسخنامه خود را نیز دریافت نمایند. کارنامه منتشر شده در این مرحله برای تمامی شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت که قصد تحصیل در یکی از دوره های روزانه، شهریه پرداز دانشگاه های سراسری و همینطور دانشگاه آزاد را دارند، می باشد.

 

مشاوره آزمون ارشد علوم پزشکی ۱۴۰۱

پس از اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، داوطلبانی که مطابق کارنامه اولیه خود مجاز به انتخاب رشته در دوره های مختلف روزانه، شهریه پرداز و یا آزاد هستند، می توانند مطابق با علاقه مندی های خود مرحله انتخاب رشته را پشت سر بگذازند.  متقاضیان در وهله اول باید دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 را دریافت کرده و مندرجات آن را به دقت مطاله نمایند و سپس کد رشته محل های مورد علاقه خود را از این دفترچه استخراج کنند.

چینش الویت ها در فرم انتخاب رشته حداکثر به تعداد دانشگاه ها و مراکز پذیرنده رشته امتحانی داوطلب کار بسیار راحتی نخواهد بود و بایستی فاکتور های مختلفی در نظر گرفته شود. بهتر است متقاضیان برای انجام یک انتخاب رشته درست حتما با مشاوران آگاهی در ارتباط باشند تا بتوانند به کمک آن ها از نکته ها و فاکتور های موثر در قبولی هر داوطلب با رتبه ای که کسب کرده است، مطلع گردند.

 مشاوران مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل در زمنیه تحصیلی و انتخاب رشته دارای چندین سال تجربه هستند، که می توانند به شما کمک کنند انتخاب رشته اصولی را انجام دهید. برای دریافت مشاوره کافی است در کم ترین زمان با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ارشد وزارت بهداشت 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

نتایج اولیه ارشد وزارت بهداشت 1401 چه زمانی اعلام می گردد؟

در متن مقاله به زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اشاره شده است.

نتیجه اولیه ارشد وزارت بهداشت 1401 از طریق چه سایتی اعلام می شود؟

اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی اینترنتی ” sanjeshp.ir ” اعلام می گردد.

نحوه دریافت نتیجه ارشد وزارت بهداشت 1401 چگونه است؟

در مقاله فوق به صورت گام به گام به نحوه دریافت نتیجه ارشد وزارت بهداشت 1401 اشاره کرده ایم.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: نتایج اولیه ارشد وزارت بهداشت





:: برچسب‌ها: نتایج اولیه ارشد وزارت بهداشت ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: