ثبت نام مدارس شاهد یاسوج
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام مدارس شاهد یاسوج ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ همزمان با دیگر مدارس شاهد در سراسر کشور از طریق سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان (پادا) به نشانی اینترنتی “ pada.medu.ir ” انجام می شود. برای ورود به مدارس شاهد در یاسوج هیچ آزمونی برگزار نمی شود اما دانش آموزان و علاقه مندان به تحصیل در مدارس شاهد، در پایه های اول ابتدایی، هفتم (متوسطه اول) و دهم (متوسطه دوم) باید از طریق سایت پادا پیش ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهند. ثبت نام میان پایه ها در مدارس شاهد نیز به صورت حضوری و با مراجعه به مدرسه شاهد مورد نظر امکان پذیر است. در ادامه این مطلب اطلاعات جامعی از ثبت نام مدارس شاهد یاسوج 1401 – 1402 ارائه کرده ایم.

منبع: ثبت نام مدارس شاهد یاسوج

 

ثبت نام مدارس شاهد یاسوج ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ثبت نام در سه پایه اول ابتدایی، متوسطه اول (هفتم) و متوسطه دوم (دهم) مدارس شاهد در سراسر کشور از جمله یاسوج به صورت اینترنتی و از طریق سایت پادا انجام می شود. مهلت ثبت نام در هر کدام از این سه مقطع در بازه های زمانی جداگانه ای اعلام می شود. دانش آموزانی که دارای سهمیه شاهد هستند، با ثبت نام اینترنتی در مقاطع نامبره می توانند وارد مدارس شاهد شوند اما دانش آموزان غیر شاهد باید منتظر اعلام نتایج باشند. 

ثبت نام اینترنتی در سامانه پادا برای دانش آموزان غیر شاهد یک ثبت نام موقتی است و دانش آموزانی که مطابق جدول امتیاز بندی موفق به کسب امتیاز لازم شوند و شرایط علمی آن ها احراز شود، پس از اعلام نتایج می توانند برای قطعی کردن ثبت نام خود به مدارس شاهد مورد نظر در یاسوج مراجعه کنند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱

 

 

زمان ثبت نام مدارس شاهد یاسوج ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اشاره کوتاهی کردیم که مهلت پیش ثبت نام اینترنتی برای سه مقاطع اصلی اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم در بازه های زمانی جداگانه ای اعلام می گردد. اما معمولا زمان ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ به صورت هماهنگ کشوری است. بنابراین دانش آموزان یاسوج می توانند در بازه های زمانی اعلام شده و همزمان با دیگر شهرها، از طریق سایت ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند. 

دوره تحصیلی اول ابتدایی پایه هفتم پایه دهم

زمان ثبت نام

اعلام نشده است.

اعلام نشده است.

اعلام نشده است.

زمان ثبت نام میان پایه مدارس شاهد یاسوج برای سال تحصیلی 1401 – 1402 اعلام نشده است. هر ساله بازه زمانی که برای ثبت نام حضوری میان پایه ها در مدارش شاهد در نظر گرفته می شود، در مرداد ماه است. به محض اینکه تاریخ دقیق و مهلت ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ مقطع تحصیلی اول ابتدایی، هفتم، دهم و میان پایه ها مشخص شود این مقاله بروز رسانی شده و تاریخ دقیق را قرار خواهیم داد. 

 

نحوه ثبت نام در سایت پادا

پیش ثبت نام در مدارس شاهد در مقاطع اول ابتدایی، هفتم (متوسطه اول) و دهم (متوسطه دوم) به صورت اینترنتی و از طریق سایت پادا انجام می شود. دانش آموزان شاهد و غیر شاهد که علاقه مند به تحصیل در مقاطع نامبرده در مدارس شاهد یاسوج هستند، ابتدا ” دفترچه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ” را مطالعه کنند. در ادامه نحوه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ را شرح داده ایم.

 

پایه اول ابتدایی

1️⃣ به سامانه پادا به نشانی اینترنتی ” pada.medu.ir ” مراجعه کنید.

2️⃣در صفحه ایجاد شده، بر روی گزینه ” ثبت نام پایه اول مدارس شاهد” کلیک نمایید.

3️⃣ اطلاعات خواسته شده شامل کد ملی پدر، موبایل پدر، کد ملی مادر دانش آموزو کد ملی دانش آموز را مطابق تصویر زیر وارد کنید س از وارد کردن کد امنیتی بر روی گزینه ” جستجو ” کلیک نمایید. 

4️⃣ پس از وارد شدن به صفحه ثبت نام پایه اول مدارس شاهد، می توانید فرم مربوط به پیش ثبت نام مدارس شاهد در مقطه اول ابتدایی دریافت و تکمیل کنید.

 

پایه هفتم و دهم متوسطه

1️⃣ به سامانه پادا به نشانی اینترنتی ” pada.medu.ir ” مراجعه کنید.

2️⃣ در صفحه ایجاد شده، بر روی گزینه ” پیش ثبت نام پایه هفتم و دهم ” کلیک نمایید.

3️⃣ اطلاعات خواسته شده شامل ” نام کابری (کد ملی دانش آموز) ” و ” کلمه عبور (دریافت کلمه رمز عبور از مدیر مدرسه) ” را به همراه کد امنیتی وارد کنید و سپس بر روی گزینه ” ورود ” کلیک نمایید. پس از وارد شدن به صفحه ثبت نام می توانید فرم مربوط به ثبت نام مدارس شاهد را مطابق پایه تحصیلی خود (هفتم و یا دهم ) دریافت و تکمیل نمایید.

4️⃣ چنانچه مراحل ثبت نام مدارس شاهد یاسوج در سایت پادا برای هر کدام از مقاطع تحصیلی اول ابتدایی، هفتم و یا دهم به درستی انجام شود، در نهایت سامانه کد پیگیری ثبت نام را به داوطلب می دهد.

 

بخوانید: ویرایش ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱

 

 

جدول امتیاز بندی شاهد یاسوج ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

همانطور که اشاره کردیم برای ورود به مدارس شاهد هیچ گونه آزمونی برگزار نمی شود، اما از میان تمامی علاقه مندان و متقاضیان فقط داوطلبانی می توانند در این مدارس ثبت نام کنند که مطابق با جدول امتیاز بندی درج شده در دفترچه ثبت نام مدارس شاهد، موفق به کسب امتیاز لازم شوند. در صورتی که می خواهید از نحوه امتیاز بندی برای ورود به مدارس شاهد یاسوج مطلع شوید، می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

 

بخوانید: امتیاز بندی مدارس شاهد ۱۴۰۱ 

 

 

شرایط ثبت نام مدارس شاهد یاسوج ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

مطابق دفترچه راهنمای ثبت نام شرایط ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ (دانش آموزان شاهد و غیر شاهد) به شرح موارد زیر است:

✅ دارا بودن صلاحیت اخلاقی و رفتاری

✅ رعایت شئونات و پوشش مناسب با دوره تحصیلی و سن دانش آموزان ( رعایت حجاب برتر دانش آموزان دختر)

✅ اعتقاد به ارزش های اسلامی و تربیت دینی 

✅ رعایت مقررات و آئین نامه های انضباطی، تربیتی و آموزشی مدارس شاهد توسط دانش آموز

✅ نزدیک بودن مدرسه انتخابی به محل سکونت دانش آموز

✅ بهره مندی فرزندان جانبازان زیر 25 درصد، از 40 درصد تخفیف شهریه در مدارس شاهد

 

شرایط علمی 

علاوه بر شرایطی که در قسمت فوق، به آن ها اشاره کردیم دانش آموزان غیر شاهد باید دارای برخی شرایط علمی برای ورود به پایه تحصیلی مورد نظرشان نیز باشند. شرایط علمی ثبت نام دانش آموزان غیر شاهد در مدارس شاهد یاسوج سال تحصیلی 1401 – 1402 به شرح موارد زیر است:

⚠ اول ابتدایی: پذیرش دانش آموزان غیر شاهد در مقطع اول ابتدایی بر اساس میزان امتیازی که بر اساس جدول امتیاز بندی کسب می کنند، انجام می شود.

⚠ پایه هفتم متوسطه اول: دانش آموزان غیر شاهد برای ورود به مقطع هفتم و دوره متوسطه اول، باید موفق به کسب نمره خیلی خوب در تمامی دروس و کسب حداکثر یک نمره خوب و مابقی خیلی خوب در امتحانات خرداد ماه ششم ابتدایی شوند.

⚠ پایه دهم متوسطه دوم: دانش آموزان غیر شاهد برای ورود به مقطع دهم و دوره متوسطه دوم ، باید موفق به کسب حداقل معدل کل 17 در امتحانات خرداد ماه پایه نهم و حداقل نمره سالانه 15 در همه دروس نهم شوند.

 

بخوانید: مدارک ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱

 

 

مشاوره ثبت نام مدارس شاهد یاسوج ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دانش آموزان شاهد با ثبت نام اینترنتی و دانش آموزان غیر شاهد پس از ثبت نام اینترنتی و اعلام نتایج و همینطور کسب امتیاز لازم، باید جهت ثبت نام قطعی به مدرسه شاهد مورد نظر در یاسوج مراجعه کنند. برای ثبت نام حضوری در مدرسه شاهد متقاضیان باید مدارک لازم را ارائه دهند. در صورتی که هر گونه سوال پیرامون ثبت نام مدارس شاهد یاسوج دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مجموعه مشاوره تحصیلی دانتل پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به چه صورت است؟

ثبت نام میان پایه مدارس شاهد به صورت حضوری و ثبت نام پایه های اول ابتدایی، هفتم و دهم به صورت اینترنتی و از طریق سایت پادا انجام می شود.

متقاضیان در چه تاریخی باید جهت ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در سایت پادا اقدام کنند؟

تاریخ دقیق ثبت نام اینترنتی مد ارس شاهد برای سال تحصیلی 1401 – 1402 اعلام نشده است. به محض اعلام شدن در این مقاله از سایت دانتل اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه ثبت نام مدارس شاهد یاسوج 1401 – 1402 به چه صورت است؟

در متن مقاله فوق نحوه ثبت نام مدارس شاهد یاسوج ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ را به تفکیک پایه ها توضیح داده ایم.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: ثبت نام مدارس شاهد یاسوج





:: برچسب‌ها: ثبت نام مدارس شاهد یاسوج ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: