سایت ثبت نام آزمون ماندگار البرز
نوشته شده توسط : دانتل

سایت ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ همان وبسایت رسمی آموزش و پرورش استان تهران با آدرس ” azmoon.tehranedu.ir ” می باشد. برای ورود به دبیرستان پسرانه ماندگار البرز، متقاضیان باید در آزمون ورودی این مدرسه نام نویسی و شرکت کنند. نام نویسی در این آزمون به صورت اینترنتی انجام می شود. وبسایت در نظر گرفته شده برای انتشار اطلاعیه های مرتبط با آزمون ورود به دوره دوم متوسطه (دهم) البرز و همینطور فعال شدن لینک ثبت نام، همان وبسایت رسمی آموزش و پرورش استان تهران می باشد که در ادامه ضمن اشاره به آن، نحوه نام نویسی از طریق سایت آزمون دبیرستان البرز 1401 – 1402 را نیز شرح داده ایم.

منبع: سایت ثبت نام آزمون ماندگار البرز

 

سایت ثبت نام آزمون دبیرستان البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دبیرستان ماندگار البرز یک مدرسه پسرانه برای دانش آموزان دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه می باشد که دارای قدمتی طولانی و سوابقی درخشان است. این مدرسه برای ثبت نام دانش آموزان در مقطع هفتم و دوره اول دبیرستان هیچ گونه آزمونی برگزار نمی کند و داوطلبان برای ثبت نام در این مقطع کافی است به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر مراجعه کنند. در صورتی که واجد الشرایط باشند، می توانند با ارائه مدارک لازم نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

پذیرش در دوره دوم متوسطه و مقطع دهم دبیرستان ماندگار البرز، مشروط بر این است که متقاضیان موفق به کسب نمره لازم در آزمون ورود به این مدرسه شوند. دانش آموزانی مجاز به شرکت در جلسه آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز می باشند که در تاریخ های اعلام شده مراحل ثبت نام و نام نویسی خود را تکمیل کرده باشند.

ثبت نام در آزمون دبیرستان پسرانه ماندگار البرز به صورت اینترنتی و از طریق سایت رسمی آموزش و پرورش استان تهران به نشانی اینترنتی ” azmoon.tehranedu.ir ” امکان پذیر می باشد. هر داوطلب موظف است در موعد مقرر به سایت نامبرده مراجعه کرده و نسبت به تکمیل مراحل نام نویسی خود اقدام کند.

 

نحوه ثبت نام

در زمان ثبت نام می توانید مطابق مراحل زیر مراحل نام نویسی خود را در سایت رسمی آموزش و پرورش استان تهران azmoon.tehranedu.ir تکمیل نمایید.

1️⃣ به سایت رسمی سازمان آموزش و پرورش استان تهران به نشانی اینترنتی “ azmoon.tehranedu.ir ” مراجعه کنید.

2️⃣ ابتدا قبل از هر اقدامی ” دفترچه راهنما ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز تهران1401 – 1402 ” را دریافت و مطالعه کنید.

3️⃣ در این مرحله ابتدا بر روی گزینه ” آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز سال تحصیلی 1401 – 1402 ” کلیک کنید.

4️⃣ بر روی گزینه ” ورود به سامانه ” کلیک کنید تا هزینه ثبت نام در آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز را بپردازید. پس از پرداخت هزینه ثبت نام، سامانه رمز ورود به سامانه را در اختیار شما قرار خواهد داد. 

5️⃣ با استفاده از رمز ورود به سامانه و کد ملی، وارد سامانه شوید و عکس داوطلب را با مشخصات گفته شده (4*3، پس زمینه سفید ،حداکثر حجم 300kb) بارگذاری کنید و در نهایت فرم تقاضانامه ثبت نام را دریافت و تکمیل کنید. (لازم است داوطلب در فرم تقاضانامه اینترنتی خود، شماره تلفنی را وارد کند که درست و معتبر باشد.)

6️⃣ در صورتی که داوطلب تمامی مراحل را به درستی انجام دهد، می تواند در نهایت رسید نهایی پرداخت هزینه و کد پیگیری ثبت نام را دریافت کند. به محض فعال شدن لینک ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1401 _ 1402 در سایت رسمی آموزش و پرورش استان تهران، راهنمای تصویری را نیز به مطالب فوق اضافه خواهیم کرد.

 

مشاوره سایت ثبت نام ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

علاوه بر اینکه ثبت نام آزمون دبیرستان پسرانه ماندگار البرز از طریق وبسایت آموزش و پرورش استان تهران با آدرس الکترونیکی azmoon.tehranedu.ir انجام می شود. تمامی اطلاعیه های مربوط به این آزمون نیز از طریق وبسایت نامبرده منتشر می گردد.

لازم است اشاره کنیم که متقاضیان پس از ثبت نام، باید در تاریخ های اعلام شده که در نزدیکی تاریخ برگزاری آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز اعلام می شود، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند. کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان ماندگار البرز نیز از طریق وبسایت ثبت نام آزمون دبیرستان البرز azmoon.tehranedu.ir منتشرمی گردد.

دانش آموزان و والدین گرامی آن ها می توانند در صورتی که پیرامون ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1401 – 1402 در سایت آموزش و پرورش استان تهران سوالی دارند، با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مجموعه دانتل پاسخ سوالات خود را دریافت کنند. مشاوران مجرب مرکز مشاوره تحصیلی دانتل می توانند تمامی مراحل ثبت نام شما را در این سایت انجام دهند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آزمون دبیرستان البرز 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

 

سوالات متداول

سایت ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ کدام سایت است؟

سایت آزمون دبیرستان البرز 1401 – 1402 سایت رسمی سازمان آموزش و پرورش استان تهران به نشانی اینترنتی ” azmoon.tehranedu.ir ” می باشد.

متقاضیان در چه تاریخی می توانند به سایت ثبت نام آزمون دبیرستان البرز 1401 – 1402 مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را انجام دهند؟

تاریخ ثبت نام در آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز سایت آزمون دبیرستان البرز 1401 – 1402 تا کنون مشخص نشده است.

نحوه نام نویسی آزمون ورودی دبیرستان پسرانه ماندگار البرز در سایت ثبت نام آزمون دبیرستان البرز 1401 – 1402 به چه صورت است؟

در متن مقاله فوق به طور کامل به نحوه نام نویسی آزمون ورودی دبیرستان پسرانه ماندگار البرز در سایت رسمی آموزش و پرورش استان تهران اشاره کرده ایم.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: سایت ثبت نام آزمون ماندگار البرز





:: برچسب‌ها: سایت ثبت نام آزمون ماندگار البرز ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: