سایت ثبت نام کنکور
نوشته شده توسط : دانتل

سایت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org می باشد. هر ساله کنکور سراسری در پنج زیر گروه آزمایشی علوم تجربی، ریاضی، علوم انسانی، هنر و زبان توسط سازمان سنجش آموزش کشور به صورت یکپارچه برای دانشگاه های سراسری و آزاد برگزار می گردد. علاقه مندان برای ورود به دوره های مختلف دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد می توانند برای تکمیل مراحل نام نویسی و شرکت در این آزمون به سایت ثبت نام کنکور 1401 مراجعه کنند. در ادامه اطلاعات کاملی از سایت ثبت نام کنکور 1401 اشاره کرده ایم.

منبع: سایت ثبت نام کنکور

 

سایت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱

تمامی مراحل کنکور سراسری اعم از دریافت دفترچه راهنما و انجام فرآیند ثبت نام، انتخاب رشته و اعلام نتایج داوطلبان از طریق سایت سازمان سنجش sanjesh.org انجام میگیرد. داوطلبان در زمان مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش دفترچه راهنما ثبت نام دریافت و به صورت کامل مطالعه کنند و از شرایط ثبت نام آگاه شوند. سپس با فعال شدن لینک ثبت نام داوطلبان می توانند نام نویسی و تکمیل فرم ثبت نام خود در آزمون سراسری سال 1401 را انجام دهند.

 

لینک مستقیم ثبت نام کنکور سراسری 1401 در سایت سازمان سنجش (به محض فعال شدن لینک لینک فعال خواهد شد)

تمامی اطلاعیه های مربوط به ثبت نام و همینطور لینک ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ در سامانه سازمان سنجش آموزش کشور sanjesh.org منتشر شده و فعال می گردد. داوطلبان می توانند پس از تکمیل مراحل نام نویسی خود، برای اطلاع از زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و همینطور تاریخ برگزاری به وبسایت نامبرده مراجعه کنند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام کنکور ۱۴۰۱

 

 

مراحل ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱

در دفترچه راهنما ثبت نام تمامی شرایط لازم برای ثبت نام و مدارک مورد نیاز در هنگام ثبت نام شرح داده شده است و داوطلبان با مطالعه این دفترچه می توانند به این شرایط آگاهی یابند. در این زمان داوطلبان با مراحعه به سایت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ (سازمان سنجش) با انتخاب گروه آزمایشی امتحانی ثبت نام را آغاز کنند.

داوطلبان برای ثبت نام در کنکور سراسری ابتدا باید هزینه ثبت نام کنکور خود را پرداخت و شماره سریال 12 رقمی را دریافت کنند تا امکان ورود به سایت سنجش و انجام فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کنند و کد رهگیری که به منزله پایان ثبت نام آزمون سراسری است را دریافت کنند. در ادامه مراحل کلی ثبت نام را نام برده ایم.

✅ مراجعه به سایت سازمان سنجش sanjesh.org

✅ دریافت و مطالعه دفترچه ثبت نام کنکور ۱۴۰۱

✅ آگاهی از شرایط و مدارک لازم

✅ خرید کارت اعتباری و سرایط 12 رقمی ثبت نام 

✅ تکمیل فرم ثبت نام 

✅ دریافت کد رهگیری

 

نحوه ثبت نام در سایت کنکور ۱۴۰۱

داوطلبانی که مطابق دفترچه ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ واجد الشرابط نام نویسی در این آزمون می باشند، بایستی پس از تهیه مدارک لازم، مطابق مراحل زیر نحوه ثبت نام کنکور 1401 اقدام کنند.

1️⃣ وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” شوید و از منوی رنگی سمت راست بر روی گزینه ” سراسری ” کلیک کنید.

2️⃣ بر روی لینک فعال ” ثبت نام آزمون سراسری سال 1401 ” کلیک نمایید.

 

 

نحوه پرداخت و خرید کارت اعتباری

داوطلبان ابتدا باید هزینه ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ پرداخت کرده و شماره سریال 12 رقمی را دریافت کنند که در ادامه به شرح مراحل پرداخته ایم.

3️⃣ از منوی سمت چپ وبسایت بر روی گزینه ” خرید کارت اعتباری ” کلیک کنید.

 

4️⃣ در این مرحله گزینه « خرید سریال ثبت نام » از منوی سمت راست سایت انتخاب می‌شود.

 

5️⃣ انتخاب نوع سریال ثبت نام: داوطلبان مطابق با علاقه‌مندی خود می‌بایست نوع سریال ثبت نام خود را مشخص کرده و آن را خریداری کنند.

 

6️⃣ در این مرحله فرمی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد که این فرم باید با اطلاعات شخصی داوطلب پر شود. پس از تکمیل فرم با کلیک بر روی دکمه «تائید و ادامه» شرایط ورود به مرحله بعد فراهم می‌شود.

 

7️⃣ نهایی کردن خرید کارت اعتباری: در مرحله نهایی، داوطلب با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود در محل مربوطه قادر به پرداخت هزینه ثبت نام خواهد بود. با نهایی کردن خرید، یک سریال 12 رقمی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. متقاضیان برای ادامه فرایند ثبت نام خود به این سریال 12 رقمی نیاز خواهند داشت. بدین ترتیب ضروری است که این سریال 12 رقمی یادداشت شده و از آن نگهداری شود.

 

مراحل ثبت نام در سایت ثبت نام کنکور ۱۴۰۱

 مجدد به صفحه اول سایت ثبت نام کنکور 1401 و پس از انتخاب گزینه “ تایید و ادامه – گام بعدی ” سریال ثبت نام را وارد کنید.

8️⃣ انتخاب نظام آموزشی بین سه گزینه موجود

 

9️⃣ ابتدا نظلام آموزشی خود را انتخاب کنید و در ادامه با وارد کردن سریال ثبت نام 12 رقمی خریداری شده بر روی ” تایید ” کلیک کنید.

 





:: برچسب‌ها: سایت ثبت نام کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 302

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: