مهلت ثبت نام کنکور آزاد
نوشته شده توسط : دانتل

مهلت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد.  به دلیل ادغام کنکور سراسری ورود به دوره های روزانه، نوبت دوم، غیر انتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان دانشگاه های سراسری و کنکور ورود به دانشگاه آزاد، سازمان سنجش اقدام به برگزاری یک آزمون یکپارچه می کند. متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد می توانند در تاریخ های اعلام شده، نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند. در ادامه این مطلب به مهلت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 اشاره کرده ایم.

منبع: مهلت ثبت نام کنکور آزاد

 

مهلت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

مطابق آخرین اطلاعیه های سازمان سنجش آموزش کشور که از طریق سایت ” sanjesh.org ” منتشر شده است، متقاضیان می توانند در دهه دوم بهمن ماه سال 1400 نسبت به نام نویسی در کنکور دانشگاه آزاد 1401 که به صورت مشترک با کنکور دانشگاه های سراسری انجام می شود، اقدام نمایند.

 

زمان ثبت نام کنکور 1401 از روز یکشنبه 10 بهمن ماه لغایت روز یکشنبه 17 بهمن ماه 1400 می باشد.

 

لازم است متقاضیان در نظر داشته باشند که لینک ثبت نام کنکور سراسری 1401 (مختص دانشگاه های سراسری و آزاد) فقط در تاریخ های اعلام شده در سایت سازمان سنجش فعال می شود و خارج از این بازه زمانی امکان نام نویسی برای متقاضیان وجود ندارد.

 

تمدید مهلت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

پس از اتمام مهلت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 با داوطلبانی مواجه هستیم که یا از زمان ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ طلاع نداشتند و یا مدارک آن ها جهت نام نویسی کامل نبوده است، به همین دلیل نتوانسته اند در تاریخ های اعلام شده، مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

سازمان سنجش آموزش کشور برای این دسته از داوطلبان زمان دیگری را بلافاصله پس از اتمام تاریخ ثبت نام و به مدت دو تا سه روز در نظر می گیرد. تاکنون سازمان سنجش پیرامون تمدید مهلت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 اطلاعیه ای منتشر نکرده است، اما پیش بینی می شود این فرآیند بلافاصله پس از اتمام ثبت نام در یک بازه زمانی دو تا سه روزه انجام گردد.

لازم به ذکر است علاوه بر تمدید تاریخ ثبت نام کنکور 1401 احتمالا سازمان سنجش طبق رویه سال گذشته یک بازه زمانی دیگر را نیز به عنوان مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 1401 در اسفند ماه برای متقاضیان در نظر بگیرید. 

 

مشاوره ثبت نام آزمون سراسری ۱۴۰۱

نکته ای که پیرامون کنکور دانشگاه آزاد وجود دارد این است که، طی سال های اخیر تقریبا بیش از 90 درصد از رشته های ارائه شده در دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور دانشجو جذب می کنند.

هدف از برگزاری کنکور سراسری به صورت یکپارچه برای تمامی دانشگاه ها از جمله دانشگاه آزاد این است که برخی از رشته ها شامل رشته های گروه پزشکی و همینطور برخی رشته های پرطرفدار در زیرگروه های آزمایشی دیگر به صورت با آزمون در دانشگاه آزاد ارائه می گردد.

بنابراین اگر قصد ورود به دانشگاه آزاد را دارید، توصیه مشاوران دانتل این است که ابتدا بررسی کنید که آیا رشته مورد نظر شما به صورت بدون کنکور ارائه می گردد یا خیر. در صورتی که قصد ورود به رشته های با آزمون را داشتید در مهلت ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 نام نویسی و شرکت کنید. 

در صورتی که هر گونه سوال پیرامون ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

زمان نام نویسی کنکور سراسری 1401 چه زمانی می باشد؟

ثبت نام کنکور سراسری 1401 از روز یکشنبه 10 بهمن ماه لغایت روز یکشنبه 17 بهمن ماه 1400 می باشد.

آیا ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1401 به صورت همزمان با دانشگاه های سراسری انجام می شود؟

بله، طی سال های اخیر برای ورود به دوره های مختلف در دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد، یک آزمون یکپارچه توسط سازمان سنجش برگزار می گردد.

متقاضیان رشته های با آزمون در دانشگاه آزاد، در تاریخ نمام نویسی دانشگاه آزاد 1401 بایستی به کدام سایت مراجعه کنند؟

تمامی مراحل نام نویسی کنکور دانشگاه ازاد از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی “sangesh.org ” انجام می گیرد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: مهلت ثبت نام کنکور آزاد





:: برچسب‌ها: مهلت ثبت نام کنکور آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: