سایت منادا دانشگاه آزاد
نوشته شده توسط : دانتل

سایت منادا دانشگاه آزاد با آدرس الکترونیکی ” monada.iau.ir ” راه اندازی شده است تا دانشجویان جدید الورود در دانشگاه آزاد و یا دانشجویان در حال تحصیل که قصد گرفتن انتقالی دارند، به صورت مجزا از طریق این سامانه اقدام نمایند. تمامی مراحل نقل و انتقال و مهمانی دانشگاه آزاد از طریق سامانه منادا انجام می شود. ثبت درخواست های نقل و انتقالی در دانشگاه آزاد دو بار در سال، یکبار برای نیمسال تحصیلی اول و یکبار برای نیمسال تحصیلی دوم امکان پذیر می باشد. در ادامه این مقاله اطلاعات جامعی از سامانه منادا دانشگاه آزاد ارائه کرده ایم.

منبع: سایت منادا دانشگاه آزاد

 

سایت منادا دانشگاه آزاد monada.iau.ir

داوطلبانی که در حال تحصیل در دانشگاه آزاد هستند اما قصد دارند محل تحصیل خود را تغییر دهند و یا جزو دانشجویان جدید الورود می باشند و از دانشگاه محل تحصیل خود رضایت ندارند، می توانند از طریق سایت منادا درخواست نقل و انتقالات خود را ثبت کنند. 

تمامی مراحل ثبت درخواست انتقالی در سایت منادا دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی انجام می شود. دسترسی به سامانه منادا در تمامی طول سال امکان پذیر است؛ اما متقاضیان فقط در بازه های زمانی تعیین شده، می توانند درخواست خود را مبنی بر نقل و انتقالات دانشجویی ثبت نمایند. زمان درنظر گرفته شده برای ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشگاه آزاد برای نیمسال تحصیلی اول در خرداد ماه و برای نیمسال تحصیلی دوم در اواخر آذر و یا اوایل دی ماه می باشد.

 

متقاضیان نقل و انتقالات دانشجویی در دانشگاه آزاد بایستی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی درج شده در شیوه نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد باشند. 

 

 

زمان ثبت درخواست نقل و انتقالات در سایت منادا دانشگاه آزاد

همانطور که اشاره کردیم متقاضیان برای ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویی باید به سایت منادا دانشگاه آزاد با آدرس الکترونیکی  ” monada.iau.ac.ir ” مراجعه کنند و مراحل ثبت درخواست خود را به صورت اینترنتی تکمیل نمایند. 

در صورتی که مهلت ثبت نام در این دانشگاه ها به پایان برسد، دانشگاه های مبدا و مقصد درخواست متقاضی انتقالی و یا مهمانی را بررسی می نمایند و چنانچه دانشجو واجد الشرایط باشد، با درخواست او موافقت کرده و مجدد از طریق سایت منادا اطلاع رسانی می کنند. در ادامه به زمانبندی ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد در دو نیمسال تحصیلی اول (مهر ماه) و نیمسال تحصیلی دوم (بهمن ماه) اشاره کرده ایم.

نیمسال تحصیلی 1400 – 1401 زمان درخواست
نیمسال اول 15 تیر تا 15 مرداد 1400
نیمسال دوم 15 آذر تا 30 آذر 1400

نیمسال اول مهر ماه

متقاضیان ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد، برای گرفتن انتقالی و یا مهمانی در نیمسال تحصیلی اول باید مطابق با اطلاعیه های منتشر شده از طریق سایت منادا، در بازه های زمانی مقرر اقدام نمایند. 

مطابق آخرین اطلاعیه های منتشر شده، مهلت ثبت درخواست مبنی بر گرفتن انتقالی و یا مهمانی در دانشگاه آزاد برای نیمسال تحصیلی اول و مهرماه 1400 _ 1401 ، از 15 تیرماه لغایت 15 مرداد ماه می باشد.

نیمسال دوم بهمن ماه

مهلت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد برای نیمسال تحصیلی دوم و بهمن ماه، مطابق اطلاعیه های منتشر شده از طریق سایت منادا تاریخ 15 آذر ماه لغایت 30 آذر ماه می باشد.

 

شرایط انتقالی دانشگاه آزاد

داوطلبان برای درخواست در سایت منادا دانشگاه آزاد باید دارای شرایط خاصباشند. شرایط انتقالی دانشگاه آزاد دارای شرایط عمومی و اختصاصی می باشد که در ادامه آن ها را ارائه کرده ایم :

شرایط عمومی 

✅ دانشجویان نباید به دلیل شرایط آموزشی، انظباطی و نظام وظیفه مشکلی جهت ادامه تحصیل داشته باشند.

✅ گذراندن یک ترم در دانشگاه مبدا الزامی است. (این مورد شامل حال واجدین شرایط انتقالی و مهمانی از بدو ورود به دانشگاه نمی باشد)

✅ پذیرفته شدگان در رشته های باآزمون دانشگاه آزاد، مجاز به دریافت انتقالی هستند.

✅ دانشجویان در حال تحصیل در دوره خودگردان دانشگاه آزاد، فقط می توانند نسبت به دریافت انتقالی و مهمانی به دوره های خودگردان اقدام کنند.

✅ دانشجویان در صورتی می توانند انتقالی خود را دریافت کنند که رشته مورد نظر آن ها و همینطور گرایش و سال قبولی شان در دانشگاه مقصد وجود داشته باشد.

✅ امکان دریافت انتقالی در نیمسال آخر تحصیلی برای دانشجویان وجود ندارد. 

✅ داوطلبانی که موفق به دریافت مهمانی می شوند، با موافقت دانشگاه مبدا و مقصد مجاز به اخذ پایان نامه هستند.

✅ امکان دریافت انتقالی و مهمانی در مقطع دکتری فقط در موارد خاص وجود دارد.

✅ هر دانشجو فقط یکبار مجاز به ثبت درخواست انتقالی است و ثبت درخواست مجدد باید با شرایط خاصی همراه باشد.

✅ دانشجویان در حال تحصیل در واحد الکترونیکی مجاز به ثبت درخواست انتقالی و مهمانی نمی باشند.

✅ امکان دریافت انتقالی از واحد های برون مرزی به داخل کشور وجود ندارد.

✅ دریافت انتقالی و مهمانی برای دانشجویان پژوهش محور ممنوع است.

✅ دریافت انتقالی و مهمانی برای کارکنان و اعضای هیات علمی واحدهای دانشگاهی به محل خدمتشان ممنوع است.

✅ درخواست نقل و انتقالات دانشجویی دانشجویان اتباع غیر ایرانی توسط دانشگاه آزاد مبدا و اداره کل امور بین الملل و کمیسیون نقل و انتقال دانشجویی بررسی خواهد شد.

✅ دانشجویان در حال تحصیل در رشته های پزشکی خارج از کشور در صورت قبولی در آزمون ورودی دانشگاه آزاد داخل کشور، مجاز به دریافت انتقالی می باشند.

شرایط اختصاصی





:: برچسب‌ها: سایت منادا دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 192

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: