سایت نمونه دولتی ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت استانی می باشد و آدرس هر استان متفاوت می باشد. این آزمون طی سالهای گذشته در دو مقطع تحصیلی ششم برای ورود به مقطع هفتم و در مقطع نهم برای ورود به مقطع دهم برگزار می‌شد که در سالهای اخیر پذیرش در مقطع هفتم براساس سوابق تحصیلی و پذیرش در مقطع دهم با شرکت در آزمون نمونه دولتی امکان پذیر است. ثبت نام در آزمون نمونه دولتی دهم از طریق سایت‌های مشخصی انجام می‌شود. به همین منظور در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 می‌پردازیم.

منبع: سایت نمونه دولتی ۱۴۰۱

 

سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ثبت نام آزمون نمونه دولتی داوطلبان مقطع نهم به دهم به صورت استانی و کاملا اینترنتی انجام می‌شود. برای این منظور کافی است تمام متقاضیان به سامانه ثبت نام معرفی شده توسط آموزش و پروش استان محل سکونت خود مراجعه کنند و نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند.

در سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استانی دانش آموزان باید ابتدا دفترچه ثبت نام نمونه دولتی 1401 – 1402 را دانلود نموده و آن را کاملا مطالعه کنند. سپس مدارک لازم را آماده کرده تا در زمان ثبت نام دچار اشتباه و خطا نشوند آن دسته از داوطلبانی که که در زمان ثبت نام اطلاعات ورودی خود به صورت اشتباه وارد کرده اند برای نحوه ویرایش اطلاعات مقاله زیر را مطالعه کنید.

 

بخوانید: ویرایش ثبت نام نمونه دولتی

 

 

سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ |‌ تفکیک استان ها

در این قسمت از مقاله، سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی به تفکیک هر استان را قرار داده ایم. داوطلبان برای ورود به سایت استانی خود کافیت بر روی آدرس آن کلیک کنید.

استان آدرس سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی
استان آذربایجان شرقی namatest.ir
استان آذربایجان غربی snj.awaedu.ir
استان اردبیل 217.219.153.218
استان اصفهان sanjesh.isfedu.ir
استان البرز azmoon.albmedu.ir
استان ایلام ilam.natije.ir
استان بوشهر buedu.ir
استان تهران azmoon.tehranedu.ir
شهرستان های تهران sanjesh.teo.ir
استان چهارمحال و بختیاری sanjesh.chbedu.ir
استان خراسان جنوبی azmoon.skedu.ir
استان خراسان رضوی 10.69.78.13
استان خراسان شمالی azmoon.nkhedu.ir
استان خوزستان azmoon.khouzedu.ir
استان زنجان sabtenam.zanjanedu.ir
استان سمنان iranschl.ir
استان سیستان و بلوچستان 78.38.114.105
استان فارس sanjesh.farsedu.ir
استان قزوین nemooneh.qazvinedu.ir
استان قم qom.natije.ir
استان کردستان 10.249.7.204
استان کرمان sanjesh.kermanedu.ir
استان کرمانشاه azmoonkedu.ir
استان کهگیلویه و بویراحمد azmoon.kbedu.ir
استان گلستان nemooneh.goledu.ir
استان گیلان sanjesh.giledu.ir
استان لرستان lorestan.natije.ir
استان مازندران 217.219.172.53
استان مرکزی markazi.natije.ir
استان هرمزگان 10.187.50.22
استان همدان hamedan.natije.ir
استان یزد result.yazdedu.ir

 

مقطع ششم به هفتم

همانطورکه پیش تر نیز اشاره کوتاهی کردیم، آزمون ورود به مدارس نمونه دولتی مقطع ششم به هفتم حذف گردیده است و در سال‌های اخیر برای ورود به این مدارس در پایه هفتم، آزمونی برگزار نمی‌شود.

پذیرش در مقطع ششم به هفتم مدارس نمونه دولتی براساس سوابق تحصیلی داوطلبان صورت می‌گیرد، به طوری که دانش آموزانی که قصد ورود به مدارس نمونه دولتی پایه هفتم دارند، بایستی به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کرده و اقدامات لازم را برای ثبت نام در این مدارس انجام دهند، بنابراین می‌توان گفت برای ورود به مدارس نمونه دولتی در مقطع هفتم هیچ ثبت نام اینترنتی صورت نمی‌گیرد و سایتی برای ثبت نام و اعلام نتایج برای این مقطع وجود ندارد.

 

بخوانید: شرایط ثبت نام نمونه دولتی 1401 – 1402

 

 

آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ | مقطع نهم به دهم

ورود به مدارس نمونه دولتی پایه دهم متفاوت از پایه ششم می‌باشد. مدارس هیچگونه مسئولیتی در قبال ثبت نام دانش آموزان در آزمون نمونه دولتی ندارند و تمامی مراحل ثبت نام آزمون نمونه دولتی  این مقطع به صورت اینترنتی انجام می‌گردد.

دانش آموزانی که قصد ورود به مدارس نمونه دولتی مقطع دهم را دارند، بایستی طبق روال هرسال در آزمون ورودی این مدارس ثبت نام و شرکت کنند. چنانچه حدنصاب نمره قبولی را بدست آوردند، جهت ادامه تحصیل وارد این مدارس می‌شوند.

نکته ای که متقاضیان آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی مقطع دهم باید مدنظر داشته باشند این است که ثبت نام این آزمون برای استان‌های مختلف در سایت‌های جداگانه صورت می‌پذیرد. داوطلبان ساکن هر استانی که هستند، بایستی به سایت ثبت نام نمونه دولتی 1401 – 1402 آن استان مراجعه کنند و اقدامات لازم را جهت تکمیل فرم ثبت نام انجام دهند. 

 

بخوانید: راهنما کامل و جامع ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

 

نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

با توجه به متفاوت بودن سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402در استان های مختلف، مراحل ثبت نام نیز در دارای تفاوت هایی است. به همین خاطر نمی توان راهنمای دقیقی را شرح داد. به صورت کلی نحوه ثبت نام نمونه دولتی در سایت استانی ثبت نام آزمون نمونه دولتی به صورت زیر می باشد.

مراحل ثبت نام در آزمون:

✅ ورود به سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی استانی محل سکونت

✅ وارد کردن نام کاربری (کد ملی) و رمز عبور (رمز همگام)

✅ وارد کردن اطلاعات درخواستی نظیر نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه و کد مدرسه محل تحصیل

✅ در صورت داشتن سهمیه، وارد کردن نوع سهمیه

✅ پرداخت هزینه ثبت نام نمونه دولتی 1401 -1402

✅ دریافت کد پیگیری ثبت نام

 

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی معمولا در ۳ الی ۵ روز قبل از برگزاری آزمون منتشر و در دسترس دانش آموزان قرار می گیرد. داوطلبانی که در زمان ثبت نام نمونه دولتی نام نویسی خود را انجام داده اند در زمان دریافت کارت ورود به جلسه می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استانی خود و یا سایت همگام به آدرس hamgam.medu.ir نسبت به دریافت این کارت اقدام نمایند.

در کارت ورود به جلسه اطلاعاتی همچون زمان آزمون نمونه دولتی و محل برگزاری آزمون و شماره داوطلبی دانش آموز نوشته شده است. داوطلبان قبل از برگزاری آزمون باید کارت ورود به جلسه خود را به مدرسه تحصیلی خود برده و این کارت را مهر کنند.

بدلیل حجم بالای ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی برای دریافت آن توسط داوطلبان توصیه می شود در روزهای ابتدایی انتشار کارت نسبت به دریافت آن اقدام کنید.

 

سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 در یک بازه یک تا دو ماهه پس از برگزاری آزمون منشتر می شود. آن دسته از داوطلبانی که در این آزمون شرکت کرده اند با مراجعه به سایت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم نسبت به مشاهده نتایج و دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.

داوطلبانی که فرایند ثبت نام را در سامانه اینترنتی استان خود تکمیل کرده اند. طی زمان اعلام شده از سوی آموزش و پروش استان محل تحصیلشان می‌توانند در زمان مقرر نسبت به دریافت نتایج اقدام کنند.

 

نتایج آزمون نمونه دولتی نیز همانند ثبت نام این آزمون به صورت استانی است و داوطلبان برای دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی خود باید به سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی در جدول فوق مراجعه کنند.

 

 

مشاوره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

آزمون ورود به مدارس نمونه دولتی برای بسیاری از دانش آموزان با استعداد داوطلب این مدارس، از اهمییت ویژه ای برخوردار است. این مدارس از امکانات آموزشی بالایی همچون معلمان، اساتید برجسته و امکانات آموزشی همچون آزمایشگاه برخوردارند. به همین منظور وزارت آموزش و پروزش هرسال بستری را برای این دانش آموزان فراهم می‌کند تا بتوانند با ورود به این مدارس در راه شکوفایی هرچه بیشتر استعدادهایشان قدم بردارند. 

وزارت آموزش و پرورش این مجوز را برای آموزش و پرورش هر استان صادر کرده است که ثبت نام نمونه دولتی 1401 – 1402 را به صورت استانی انجام دهند، بنابراین می‌توان اینطور گفت، داوطلبانی که قصد ثبت نام در آزمون نمونه دولتی را دارند، بایستی به سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1401 – 1402 استان محل سکونت خود مراجعه کنند. برای دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آزمون نمونه دولتی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: سایت نمونه دولتی ۱۴۰۱





:: برچسب‌ها: سایت نمونه دولتی ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: