دریافت کارت ورود به جلسه دکتری ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۱ از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اطلاع رسانی می شود. داوطلبانی که در آزمون دکتری ثبت نام کرده اند، لازم است برای حضور در جلسه آزمون کارت ورود به جلسه خود را از سایت سنجش دریافت کنند. کارت ورود به جلسه دکتری در یک بازه زمانی نزدیک به برگزاری آزمون و اوایل اسفند ماه منتشر می شود و شامل اطلاعات مهمی از جمله زمان و حوزه برگزاری آزمون می باشد. در ادامه به ارائه اطلاعاتی پیرامون زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1401 می پردازیم.

منبع: دریافت کارت ورود به جلسه دکتری ۱۴۰۱

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۱

لینک دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری، چند روز قبل از برگزاری آزمون دکتری 1401 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” منتشر می شود. تاکنون سازمان سنجش آموزش کشور پیرامون زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1401 اطلاعیه ای منتشر نکرده است. 

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۱ از ۲ تا ۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ می باشد.

 

با توجه به اینکه زمان آزمون دکتری ۱۴۰۱ از سوی سایت سازمان سنجش، روز جمعه تاریخ 6 اسفند ماه 1400 اعلام شده است، احتمالا داوطلبان از اوایل اسفند تا پنجم اسفند ماه فرصت دارند از طریق سایت نامبرده نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند. در نظر داشته باشید به محض اعلام زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1401 تاریخ دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه دکتری ۱۴۰۱

همانطور که اشاره کوتاهی کردیم، کارت آزمون دکترا 1401 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور فعال می شود. در ادامه به مراحل گام به گام نحوه دریافت کارت اشاره کرده ایم.

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور، به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنید.

2️⃣ بر روی گزینه ” دکتری تخصصی ” از منوی رنگی سمت راست سایت کلیک نمایید.

 

3️⃣ لینک فعال ” دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) سال 1401 ” را انتخاب کنید.

4️⃣ در این مرحله وارد صفحه جدیدی می شوید که امکان گرفتن کارت ورود به جلسه آزمون دکتری به چهار روش فراهم است. یکی از روش ها را انتخاب کنید و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.

          ✅ روش اول: شماره پرونده + سریال ثبت نامی

          ✅ روش دوم: شماره پرونده + کد پیگیری ثبت نام

          ✅ روش سوم: شماره پرونده + کد ملی 

          ✅ روش چهارم: شماره پرونده + شماره داوطلبی 

 

به محض فعال شدن لینک دریافت کارت در سایت سازمان سنجش، راهنمای تصویری را به مطالب فوق اضافه می کنیم.

 

 

 ویرایش کارت ورود به جلسه دکتری ۱۴۰۱

کارت ورود به جلسه آزمون دکترا شامل برخی اطلاعات مهم است که باید به درستی بر روی این کارت درج شده باشند چراکه صحت اطلاعات برای حضور در جلسه آزمون اهمیت دارد. داوطلبان آزمون دکترا که پس از رویت کارت خود، متوجه می شوند که برخی اطلاعات آن ها به درستی درج نشده است، می توانند از دو طریق به شرح موارد زیر اطلاعات خود را ویرایش کنند.

❌ ویرایش اطلاعات کارت از طریق سایت سازمان سنجش

❌ ویرایش اطلاعات کارت از طریق باجه های رفع نقص

از طریق هر کدام از روش های نامبرده، ویرایش برخی اطلاعات امکان پذیر می باشد. در صورتی که از متقاضیان آزمون دکتری 1401 هستید و پیرامون ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون دکتری، سوالی دارید مشاوران مرکز مشاوره دانتل از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخگوی سوالات شما می باشند.

 

بخوانید: باجه رفع نقص آزمون دکتری

 

 

مشاوره آزمون دکتری ۱۴۰۱

از جمله مواردی که مراقبان آزمون برای ورود داوطلب به جلسه امتحان از او می خواهند، کارت ورود به جلسه همراه با کارت شناسایی می باشد. کارت ورود به جلسه توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای تمامی داوطلبانی که در مهلت در نظر گرفته شده برای تکمیل مراحل نام نویسی، مراحل ثبت نام خود را با موفقیت انجام داده اند، صادر می شود.

این کارت ورود شامل برخی اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی داوطلب می باشد و همینطور زمان و حوزه برگزاری آزمون برای هر داوطلب نیز در این کارت ورود به جلسه درج گردیده است. اطلاعات درج شده بر روی کارت باید با اطلاعات واقعی فرد مطابقت داشته باشد چرا که قبل از ورود به جلسه ، تطابق اطلاعات توسط مراقبان بررسی می شود و در صورتی که نقصی در آن وجود داشته باشد، از ورود داوطلب به حوزه امتحانی ممانعت به عمل می آورند.

بنابراین با توضیحاتی که ارائه کردیم، به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1401 برای حاضر شدن در جلسه آزمون الزامی می باشد و حتما داوطلبان باید در نظر داشته باشند که اطلاعات درج شده بر روی آن درست باشد. در غیر این صورت باید قبل از روز برگزاری آزمون نسبت به برطرف کردن نواقص کارت خود اقدام کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آزمون دکتری 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

زمان دریافت آزمون دکترا 1401 چه تاریخی می باشد؟

این کارت از اوایل اسفندماه ۱۴۰۰ منتشر و در دسترس قرار خواهد گرفت.

متقاضیان در زمان دریافت کارت ورود به جلسه بایستی به کدام سایت مراجعه کنند؟

این کارت ز طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور، به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” منتشر می شود.

نحوه دریافت کارت آزمون دکترا 1401 به چه صورت است؟

در متن مقاله فوق نحوه دریافت کارت توضیح داده شده است.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: دریافت کارت ورود به جلسه دکتری ۱۴۰۱





:: برچسب‌ها: دریافت کارت ورود به جلسه دکتری ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: