نوشته شده توسط : دانتل

مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۱ توسط سازمان سنجش مشخص می شود. دسته ای از داوطلبان که قصد دارند در رشته های با آزمون و یا بدون آزمون کنکور کاردانی انتخاب رشته کرده و وارد دانشگاه شوند، باید در مهلتی که سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می کند، نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته همزمان در کد رشته محل های ارائه شده اقدام نمایند. البته ممکن است بعد از اتمام مهلت مقرر نام نویسی و انتخاب رشته، گروهی به دنبال تمدید مهلت ثبت نام باشند که احتمالا مطابق رویه سال های گذشته، این مهلت برای چند روزی تمدید نیز شود. در ادامه این مقاله قصد داریم به مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401 بپردازیم.

منبع: مهلت ثبت نام کنکور کاردانی

 

مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۱

سازمان سنجش آموزش کشور برای نام نویسی و انتخاب رشته همزمان رشته های با آزمون و بدون آزمون کاردانی فنی حرفه ای 1401 مهلت مقرر را اعلام کرده است. داوطلبان باید در زمان مقرر نسبت به نام نویسی اقدام نمایند.

 

مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۱ در تاریخ ۱۴ تیر آغاز و تا ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

 

متقاضیان به منظور اعلام علاقه مندی، تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی و همینطور انتخاب رشته کد رشته محل های ارائه شده به صورت با آزمون و بدون آزمون، می توانند از تاریخ 14 تیر ماه 1401 الی 21 تیر ماه 1401 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایند. تمامی متقاضیان واجد الشرایط می توانند در این بازه زمانی به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات نام نویسی خود بپردازند. 

 

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۱

همانطور که اشاره کردیم سازمان سنجش آموزش کشور زودتر از موعد مقرر ثبت نام، تقویم زمانبندی مربوط به مراحل مختلف آزمون کاردانی فنی‌حرفه ای 1401 را اعلام کرده است، تا تمامی متقاضیان با اطلاع از زمان ثبت نام بتوانند به موقع نام نویسی و انتخاب رشته خود را انجام دهند.

هر ساله پس از اتمام تاریخ نام نویسی، برخی از داوطلبان موفق به تکمیل مراحل ثبت نام و نام نویسی در آزمون نمی شوند. سازمان سنجش با پیش بینی این موضوع زمان ثبت نام را برای چند روز دیگر نیز تمدید می کند. 

سازمان سنجش آموزش کشور تاکنون اطلاعیه ای پیرامون تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401 منتشر نکرده است؛ به محض دریافت اخبار جدید، زمان دقیق را در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

نحوه ثبت نام در آزمون ۱۴۰۱

داوطلبان در مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401 با مراجعه به سایت سازمان سنجش sanjesh.org می توانند نسبت به نام نویسی اقدام نمایند. در هنگام ثبت نام کاردانی داوطلبان می بایست انتخاب رشته خود را بر اساس رشته های مجاز نسبت به مدرک دیپلم خود انجام دهند. مراحل کلی ثبت نام را در ادامه شرح داده ایم. 

✅ ابتدا به سایت سازمان sanjesh.org مراجعه کنید و از منوی سمت راست کاردانی فنی حرفه ای را انتخاب کنید.

✅ دفترچه راهنما ثبت نام منتشر شده را دانلود کنید و آن را به صورت کامل مطالعه کنید تا از شرایط و ضوابط شرکت و مدارک لازم ثبت نام آگاهی یابید.

✅ هزینه ثبت نام را پرداخت کرده و سریال ۱۲ رقمی را دریافت کنید

✅ فرم ثبت نام را پر کرده و اطلاعات لازم را وارد کنید.

✅ رشته های انتخابی استخراج کرده از دفترچه راهنما ثبت نام را در فرم مربوطه وارد کنید.

✅ در آخر شماره پرونده ۷ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی خود را دریافت کنید که به منزله پایان فرآیند ثبت نام می باشد.

 

مشاوره ثبت نام کاردانی ۱۴۰۱

ممکن است برخی از داوطلبان که اقدام به تکمیل اطلاعات خود در سایت سازمان سنجش آموزش کشور می کنند و کد رشته محل های با آزمون و یا بدون آزمون را در فرم انتخاب رشته درج می کنند، تمایل به ویرایش اطلاعات داشته باشد. به این معنی که برخی اطلاعات غلط در فرم تقاضانامه را اصلاح و یا الویت های خود را در فرم انتخاب رشته آزمون کاردانی جابه جا کنند.

این دسته از داوطلبان می توانند قبل از اتمام مهلت نام نویسی یعنی تا پایان تاریخ 21 ام تیرماه سال 1401 و همینطور در تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401 نسبت به ویرایش اطلاعات ورودی خود در زمان نام نویسی اقدام نمایند. 

چنانچه پیرامون نحوه ثبت نام کنکور آزمون و همینطور انتخاب رشته برای این آزمون سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با مشاوران این مرکز در ارتباط باشید و پاسخ سوالات خود را از مشاوران مجرب این مرکز دریافت کنید. لازم است در نظر داشته باشید مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل می توانند تمامی مراحل مربوط به ثبت نام و نام نویسی شما را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام دهند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کاردانی فنی حرفه ای 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

ثبت نام کاردانی فنی‌حرفه ای 1401 چه زمانی می باشد؟

مطابق آخرین اطلاعیه های سایت سازمان سنجش آموزش کشور، مهلت ثبت نام کنکور کاردانی 1401 در 14 تیر الی 21 تیر ماه می باشد.

آیا تاریخ ثبت نام کنکور کاردانی 1401 تمدید نیز می شود؟

احتمالا همانند سال های گذشته، زمان ثبت نام برای چند روزی تمدید نیز شود.

زمان نام نویسی کاردانی فنی‌حرفه ای 1401 از سوی کدام سایت اعلام می شود؟

از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” اعلام می گردد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: مهلت ثبت نام کنکور کاردانی

 




:: برچسب‌ها: مهلت ثبت نام کنکور کاردانی ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: