دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی
نوشته شده توسط : دانتل

دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۱ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور با آدرس الکترونیکی ” sanjesh.org ” منتشر می گردد. متقاضیانی که دارای مدرک دیپلم فنی هستند و قصد دارند در رشته های با آزمون و بدون آزمون کاردانی فنی‌حرفه ای 1401 وارد دانشگاه شده و ادامه تحصیل دهند؛ در قدم اول بایستی که نسبت به دریافت و مطالعه دفترچه‌ی مربوطه با عنوان ” دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1401 ” اقدام نمایند. این دفتررچه حاوی اطلاعات مهمی پیرامون کنکور کاردانی فنی‌حرفه ای شامل شرایط، ضوابط و رشته های مورد پذیرش و … می باشد که اطلاع از آن ها حائز اهمیت است. در ادامه اطلاعاتی پیرامون زمان انتشار دفترچه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1401 و مندرجات آن ارائه کرده ایم.

منبع: دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی

 

دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۱

دستور العمل شرکت در آزمون کاردانی فنی‌حرفه ای از سوی سازمان سنجش آموزش کشور در قالب دفترچه‌ای با عنوان ” دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401 ” منتشر می گردد. علاقه مندان به شرکت در کنکور کاردانی فنی حرفه ای می توانند در تاریخ های اعلام شده، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به دریافت و مطالعه آن اقدام نمایند.

 

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۱

تاکنون لینک دانلود دفترچه ثبت نام کنکور فنی حرفه ای 1401 از طریق سایت سازمان سنجش منتشر نشده است. به محض انتشار دفترچه‌ی مربوط به سال جاری لینک دانلود آن را در این قسمت از مقاله قرار خواهیم داد. 

 

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۱

 

داوطلبان ابتدا باید دفترچه را دانلود کرده و به صورت کامل آن را مطالعه کنند تا از شرایط و ضوابط ثبت نام آزمون کاردانی آگاهی یابند. سپس مدارک لازم برای ثبت نام را آماده کرده و فرآیند ثبت نام خود را آغاز نمایند. برای اگاهی کامل از این آزمون می توانید مقاله زیر که راهما کامل ثبت نام می باشد را مطالعه کنید.

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۱

همزمان با شروع ثبت نام این آزمون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401 منتشر می گردد. با توجه به آخرین اطلاعیه های منتشر شده از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401، از تاریخ چهاردهم تیرماه آغاز می شود و تا تاریخ 21 تیرماه ادامه دارد.

 

با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش دفترچه راهنما ثبت نام در ۱۴ تیر ماه ۱۴۰۱ منتشر خواهد شد.

 

دفترچه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401 شامل اطلاعات مهمی در جهت نام نویسی در این آزمون می باشد و بهتر است متقاضیان قبل از هرگونه اقدامی برای تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی، از آن ها مطلع باشند. به عنوان مثال لیست کلیه رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی پیوسته 1401، همراه با دانشگاه های ارائه دهنده آن درج گردیده است. بنابراین متقاضیان ابتدا می توانند بررسی کنند که آیا رشته مورد نظر آن ها در دانشگاه مورد نظرشان ارائه شده است یا خیر، سپس فرم اینترنتی ثبت نام را تکمیل کنند.

 

جزئیات دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی ۱۴۰۱

همانطور که اشاره کردیم دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401 شامل اطلاعات مهمی پبرامون آزمون کاردانی فنی حرفه ای می باشد. از مهم ترین مندرجات این دفترچه می توان موارد زیر را نام برد :

  • شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام
  • شرایط وظیفه عمومی برای آقایان
  • زمان و نحوه نام نویسی
  • مدارک مورد نیاز جهت نام نویسی
  • نوع دوره تحصيلی و جنس پذيرش
  • عناوين و لیست رشته های ارائه شده
  • لیست دانشگاه های پذیرنده در هر رشته
  • ظرفیت رشته محل ها

 

تطابق رشته امتحانی با دیپلم های مورد پذیرش کنکور کاردانی فنی حرفه ای

در دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401 جدولی وجود دارد که شامل اطلاعات رشته های پذیرنده در ثبت نام فنی‌حرفه ای و همینطور دیپلم های مورد پذیرش است. متقاضیان باید در نظر داشته باشند مطابق جدول شماره 4 مندرج در دفترچه راهنما ثبت نام کنکور کاردانی عنوان دیپلمشان با رشته ای که انتخاب می کنند، تطابق داشته باشد. 

هر داوطلب مجاز است از میان رشته های ارائه شده در این جدول، حداقل یک کد رشته محل و حداکثر 50 کد رشته محل را انتخاب کرده و پس از الویت بندی در فرم تقاضانامه اینترنتی وارد نماید. 

 

شرایط ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۱

شرایط نام نویسی موجود در دفترچه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401 شامل شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام می باشد که در ادامه آن ها را ارائه کرده ایم :





:: برچسب‌ها: دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی ,
:: بازدید از این مطلب : 129

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: