رتبه قبولی مهندسی هوافضا پردیس
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی مهندسی هوافضا پردیس کنکور ۱۴۰۰ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ گروه ریاضی را انتخاب کرده اند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. اگر قصد انتخاب رشته مهندسی هوافضا را در دانشگاه های پردیس خودگردان دارید بایستی به این نکته توجه داشته باشید که می‌توانید با اطلاع از آخرین رتبه‌های قبولی رشته مهندسی هوافضا ۱۴۰۰ در دانشگاه های پردیس خودگردان، میزان شانس قبولی خود را تخمین بزنید. با اینکه ممکن است رتبه‌های قبولی رشته مهندسی هوافضا در سالهای مختلف تغییر کند اما باز هم استناد به رتبه‌های قبولی سال های گذشته بهترین راه برای انجام یک انتخاب رشته آگاهانه‌ می‌باشد. به همین منظور در ادامه این مطلب آخرین رتبه مهندسی هوافضا پردیس خودگردان بین الملل کنکور ۱۴۰۰ را ارائه کرده ایم.

منبع: رتبه قبولی مهندسی هوافضا پردیس

 

رتبه قبولی مهندسی هوافضا پردیس ۱۴۰۰

دانشگاه های پردیس خودگردان دارای مدرکی مشابه مدرک روزانه دانشگاه های سراسری می‌باشد، چراکه شعبه هایی از دانشگاه های سراسری هستند، به همین دلیل بسیار مورد توجه داوطلبان قرار گرفته است. این دانشگاه ها در مقابل نیز دارای شهریه های نسبتا بالایی هستند که بسیاری را نیز از انتخاب کد رشته محل های مربوط به این دانشگاه ها منصرف می‌کند. برای اطلاع از رتبه قبولی کنکور ریاضی ۱۴۰۱ در سایر رشته های گروه ریاضی کلیک کنید.

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته را در دانشگاه های پردیس خودگردان را دارند، بایستی با درنظر گرفتن تمامی شرایط از رتبه های قبولی مهندسی هوافضا پردیس در سال‌های گذشته مطلع شوند.

نکته ای که قابل ذکر است این است که ملاک پذیرش در دانشگاه های سراسری رتبه در سهمیه داوطلب می‌باشد که در واقع داوطلبان می‌توانند در ابتدا نتایج اولیه خود را دریافت کنند و سپس از آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی هوافضا پردیس خودگردان ۱۴۰۰ مطلع شوند و با رتبه خود مقایسه کنند بدین صورت می‌توانند متوجه شوند که با توجه به نتیجه ای که دریافت کرده اند، چه کدرشته محل‌هایی را می توانند انتخاب کنند. 

 

بخوانید: انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱ 

 

منطقه یک 

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر | تهران 2658

منطقه دو | رتبه قبولی مهندسی هوافضا پردیس ۱۴۰۰

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر | تهران 10768

منطقه سه | رتبه قبولی مهندسی هوافضا پردیس ۱۴۰۰ 

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر | تهران 4316

 

بخوانید: رتبه قبولی انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱

 

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی ۱۴۰۱ 

انتخاب رشته ریاضی ۱۴۰۱ در دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت جداگانه انجام می‌گیرد که داوطلبان باید براساس رتبه و ترازی که در کارنامه کنکور برای آنها درج شده است، نسبت به انجام انتخاب رشته اقدام کنند. 

توصیه ما به شما این است که هرگز با اطلاعات ناقص دست به انتخاب رشته نزنید، اگر شما رتبه بسیار خوب یا در حد متوسطی را به دست آورده باشید با انتخاب رشته غلط که نشات گرفته از ناقص بودن اطلاعات است، زحمات چندساله خود را به هدر خواهید داد و اگر هم که رتبه نه چندان مناسبی را به دست آورده باشید، موقعیت حساس تر است چرا که شانس قبولی شما در بسیاری از دانشگاه ها و رشته ها وجود دارد که از آنها غافل هستید و با ندانستن این اطلاعات، انتخاب رشته را غلط انجام می‌دهید. 

بنابراین حتما از مشاوری مجرب در این امر بهره ببرید و اگر دسترسی به مشاور حضوری ندارید یا مشاوران حضوری در اطراف شما وجود دارند ولی به اندازه کافی تبحر ندارند، می‌توانید از مشاوره تلفنی استفاده کنید. مزیتی که مشاوره تلفنی دارد دسترسی آسان آن است و همچنین هزینه مشاوره تلفنی بسیار کمتر از مشاوره حضوری و تضمین بیشتری نیز دارد. جهت ارتباط با مشاوران برتر مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل و بهره مندی از مشاوره انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ و رتبه قبولی مهندسی هوافضا پردیس 1400 همین حالا با شماره موجود در این صفحه تماس بگیرید.

برای اطلاع از رتبه قبولی در سال های دیگر و پردیس خودگردان مقالات زیر را مطالعه کنید.

 

بخوانید: رتبه قبولی مهندسی هوافضا ۱۴۰۰

بخوانید: رتبه قبولی مهندسی هوافضا ۹۹

بخوانید: رتبه قبولی مهندسی هوافضا پردیس ۹۹

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته مهندسی هوا فضا می‌توانید با مشاوران مرکز 91005066-021 دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

آیا داوطلبان هر رتبه‌ای که بدست آورند، می‌توانند وارد دانشگاه های پردیس خودگردان شوند و در رشته مهندسی هوافضا ادامه تحصیل دهند؟

دانشگاه های پردیس خودگردان به دلیل اینکه شعبه هایی از دانشگاه های دولتی هستند، در رشته هایی که به صورت با آزمون ارائه می‌شود، داوطلبان با رتبه های بالاتر را می‌پذیرند، بنابراین داوطلبان بایستی رتبه خوبی برای ورود به رشته مهندسی هوافضا در دانشگاه های پردیس خودگردان کسب کنند.

متقاضیان رشته مهندسی هوافضا از چه طریقی می‌توانند رتبه قبولی هوافضا پردیس ۱۴۰۰ را در دانشگاه های پردیس خودگردان بیابند؟

داوطلبان می‌توانند از طریق این مقاله از سایت دانتل، از آخرین رتبه قبولی هوافضا پردیس خودگردان ۱۴۰۰ مطلع شوند.

رشته مهندسی هوافصا در کدام یک از دانشگاه های سراسر ایران در ظرفیت پردیس خودگردان، دانشجو می‌پذیرد؟

دانشگاه های صنعتی امیرکبیر و صنعتی شریف از جمله دانشگاه هایی هستند که در رشته مهندسی هوافضا دانشجو می‌پذیرند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: رتبه قبولی مهندسی هوافضا پردیس





:: برچسب‌ها: رتبه قبولی مهندسی هوافضا پردیس ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: