رتبه مهندسی هوافضا ۹۹
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی مهندسی هوافضا کنکور ۹۹ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ گروه ریاضی را انتخاب کرده اند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. مهندسی هوا فضا جزء رشته های جذاب و پرطرفدار در بین داوطلبان کنکور ریاضی است. در رشته مهندسی هوا فضا در واقع، افراد توانایی طراحی و ساخت و نیز تحلیل سازه هایی که قابلیت پرواز را دارند ، فرا می گیرند . در این مقاله قصد داریم با توجه به کارنامه پذیرفته شدگان سالهای گذشته ، آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی هوافضا 99 را مورد بررسی قرار دهیم.

منبع: رتبه مهندسی هوافضا ۹۹

 

رتبه قبولی مهندسی هوافضا کنکور ۹۹

به طور کلی می توان گفت رتبه قبولی مهندسی هوافضا کنکور 99 دانشگاه دولتی، میانگین درصد30 برای دروس عمومی و 15 برای دروس اختصاصی مورد نیاز است. حد نصاب درصد دروس برای قبولی در رشته مهندسی هوا فضا دانشگاه صنعتی شریف برابر میانگین 50 درصد اختصاصی و65 درصد عمومی می باشد.

به دلیل اهمیت این رشته و تعداد متقاضیان زیاد برای تحصیل در این رشته ی تحصیلی داوطلبان پیش از انتخاب رشته ی خود لازم است که اطلاعات لازم را در ارتباط با رشته و دانشگاه های مورد نظر برای تحصیل بدست آورده و با آگاهی کامل انتخاب رشته ی خود را انجام دهند. برای اطلاع از رتبه قبولی کنکور ریاضی در سایر رشته های گروه ریاضی کلیک کنید.

 

بخوانید: راهنما جامع انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱

 

 

دانشگاه های دولتی روزانه پذیرنده مهندسی هوافضا

یکی از موارد بعد از رتبه قبولی مهندسی هوافضا کنکور 99 که خیلی از دانشجویان به آن توجه می کنند دانشگاه محل تحصیل است و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین منظور تعدادی از دانشگاه هایی که در رشته مهندسی هوا فضا در دوره روزانه دانشجو می پذیرند را آورده ایم:

  • دانشگاه صنعتی امیر کبیر – تهران
  • دانشگاه ارومیه
  • دانشگاه فردوسی مشهد
  • دانشگاه صنعتی شریف – تهران
  • دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی – تهران

 

بخوانید: رتبه قبولی کنکور ۱۴۰۱

 

 

رتبه قبولی مهندسی هوافضا کنکور ۹۹ | روزانه

همواره در کنکور سراسری اولویت اول داوطلبان برای قبولی دانشگاه ها، دانشگاه های دولتی می باشد که رقابت برای پذیرش در این کد رشته محل ها بسیار بالاتر از سایر سهمیه های دانشگاهی است.

 در جدول زیر می توانید رتبه قبولی مهندسی هوافضا دانشگاههای دولتی 99 را مشاهده کنید و سپس بر اساس این رتبه های قبولی تخمین رشته مناسبی را با توجه به رتبه خود در کنکور سراسری انجام دهید.

دانشگاه رتبه قبولی در منطقه 1 رتبه قبولی در منطقه 2 رتبه قبولی در منطقه 3
دانشگاه صنعتی شریف 787 439 213
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 1524 826 379
دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی 2279 1318 641
دانشگاه  فردوسی مشهد 3300 1889 1130
دانشگاه ارومیه 12340 8052 3441

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی ۱۴۰۱

رشته هوا فضا یکی از رشته های پرطرفدار در بین رشته های دانشگاهی است که هر ساله افراد زیادی برای تحصیل در این رشته به رقابت می پردازند. توصیه می شود برای انجام یک انتخاب رشته ی موفق و مطمئن حتما از رتبه قبولی مهندسی هوافضا کنکور ۹۹ اطلاع کامل و کافی کسب نمایید. چرا که در انتخاب رشته کنکور ریاضی ۱۴۰۱ اطلاع از رتبه ، تراز و درصد های قبولی های رشته مهندس هوا فضا در کنکور سال گذشته می تواند بر انتخاب رشته ی صحیح تاثیر بسیار موثر و کار آمدی داشته باشد.

علاقمندان به رشته مهندسی هوا فضا باید بدانند که جهت رسیدن به موفقیت در کنکور ریاضی و نیز قبولی در این رشته ی پر مخاطب ، تنها تکیه بر درصدها و رتبه قبولی کفایت نمی کند. برای تحقق این هدف ، باید در یکسال مطالعه ی کنکوری از برنامه ریزی مطالعاتی حرفه ای و هدفمند شده جهت قبولی در این رشته استفاده کنند. به گونه ای که مطمئن شوند برنامه ریزی ها و روش های مطالعاتی درست انتخاب شده است و نتیجه نهایی قبولی در رشته هوا فضا خواهد بود. جهت ارتباط با مشاوران برتر مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل و بهره مندی از مشاوره انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ و رتبه قبولی مهندسی هوافضا کنکور سراسری ۹۹ همین حالا با شماره موجود در این صفحه تماس بگیرید.

برای اطلاع از رتبه قبولی در سال های دیگر و پردیس خودگردان مقالات زیر را مطالعه کنید.

 

بخوانید: رتبه قبولی مهندسی هوافضا ۱۴۰۰

بخوانید: رتبه مهندسی هوافضا پردیس ۱۴۰۰

بخوانید: رتبه مهندسی هوافضا پردیس ۹۹

برای دریافت مشاوره در زمین آخرین رتبه‌های رشته مهندسی هوا فضا 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: رتبه مهندسی هوافضا ۹۹





:: برچسب‌ها: رتبه مهندسی هوافضا ۹۹ ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: