رتبه قبولی مهندسی مواد ۹۹
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی مهندسی مواد و متالورژی کنکور ۹۹ چقدر می باشد؟ رشته مهندسی مواد و متالورژی از رشته های پرطرف دار گروه علوم ریاضی است بسیاری از افرادی که در کنکور گروه ریاضی شرکت می کنند علاقمند به ادامه تحصیل در رشته مهندسی مواد و متالورژی هستند. داوطلبان برای قبولی در رشته مهندسی مواد و متالورژی در دانشگاه های سراسری نیازمند برنامه ریزی حرفه ای و منسجم هستند. افراد با استفاده از ترازهای پذیرفته شدگان در سالهای گذشته قادر خواهند بود در رقابت کنکور سراسری  رتبه قبولی مورد نظر را در این رشته بدست آورند. در این مقاله قصد داریم به آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی مواد و متالورژی کنکور 99 بپردازیم. 

منبع: رتبه قبولی مهندسی مواد ۹۹

 

رتبه قبولی مهندسی مواد و متالورژی کنکور ۹۹

همواره در کنکور سراسری اولویت اول داوطلبان برای قبول شدن در دانشگاههای سراسری می باشند که رقابت برای پذیرش در این کد رشته محل ها بسیار بالاتر از سایر سهمیه های دانشگاهی است. در جدول زیر می توانید رتبه‌ها و تراز پذیرفته شدگان مهندسی مواد و متالورژی دانشگاههای دولتی را مشاهده کنید و سپس بر اساس این رتبه قبولی مهندسی مواد و متالورژی کنکور تخمین رشته مناسبی را با توجه به رتبه خود در کنکور سراسری انجام دهید. برای اطلاع از رتبه قبولی کنکور ریاضی در سایر رشته های گروه ریاضی کلیک کنید.

مهندسی مواد و متالورژی رشته ای است که در آن به شناخت خواص و توزیع و نحوه استخراج و تکریب مواد گوناگون در صنایع و … می پردازد. اطلاع از درصدها و رتبه قبولی مهندسی مواد و متالورژی کنکور 99 باعث می شود شما دید واقع بینانه تری نسبت به کنکور داشته باشید. به طور کلی می توان گفت با میانگین درصد 30 برای دروس اختصاصی و 60 برای دروس عمومی می توان امیدوار بود که در دانشگاه های دولتی تهران پذیرفته شد.

دانشگاه رتبه در منطقه 1 رتبه در منطقه 2 رتبه در منطقه 3
دانشگاه صنعتی شریف 1538 1226 589
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 2104 1564 844
دانشگاه تهران 1822 1477 753
دانشگاه صنعتی اصفهان 4022 3637 2202
دانشگاه فردوسی مشهد 5554 4005 4134
دانشگاه امام خمینی قزوین 6475 4096 2539
دانشگاه صنعتی شیراز 6163 4854 3412
دانشگاه فردوسی مشهد 7120 6927 3521
دانشگاه تبريز 8254 7840 4015

 

بخوانید: راهنما جامع انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱

 

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی ۱۴۰۱

انتخاب رشته کنکور ریاضی در دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت جداگانه انجام می‌گیرد که داوطلبان باید براساس رتبه قبولی انتخاب رشته کنکور در کارنامه اولیه برای آنها درج شده است، نسبت به انجام انتخاب رشته اقدام کنند. 

مهندسی مواد و متالورژی یکی از رشته هایی است که در زیر مجموعه کنکور ریاضی قرار دارد و داوطلبان کنکور ریاضی می توانند در فرایند ثبت نام کنکور و انتخاب رشته ریاضی این رشته را در دانشگاههای سراسری، آزاد و پردیس های بین الملل انتخاب نمایند. بسیاری از داوطلبان هر ساله به رقابت با یکدیگر می پردازند، تا بتوانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. رتبه قبولی مهندسی مواد و متالورژی کنکو 99 در دانشگاههای مختلف متفاوت است و هر فرد می تواند بر اساس هدف خود برای قبول شدن در یکی از این کد رشته محل ها تخمین رتبه‌ها قبولی مهندسی مواد و متالورژی را انجام دهد.

بنابراین حتما از مشاوری مجرب در این امر بهره ببرید و اگر دسترسی به مشاور حضوری ندارید یا مشاوران حضوری در اطراف شما وجود دارند ولی به اندازه کافی تبحر ندارند، می‌توانید از مشاوره تلفنی استفاده کنید. مزیتی که مشاوره تلفنی دارد دسترسی آسان آن است و همچنین هزینه مشاوره تلفنی بسیار کمتر از مشاوره حضوری و تضمین بیشتری نیز دارد. جهت ارتباط با مشاوران برتر مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل و بهره مندی از مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱ و رتبه قبولی مهندسی مواد و متالورژی کنکور سراسری همین حالا با شماره موجود در این صفحه تماس بگیرید.

برای اطلاع از رتبه قبولی در سال های دیگر و پردیس خودگردان مقالات زیر را مطالعه کنید.

 

بخوانید: رتبه قبولی مهندسی مواد و متالورژی ۱۴۰۰

بخوانید: رتبه قبولی مهندسی مواد و متالورژی پردیس ۱۴۰۰

بخوانید: رتبه قبولی مهندسی مواد و متالورژی پردیس ۹۹

برای دریافت مشاوره در زمینه مهندسی مواد و متالورژی 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: رتبه قبولی مهندسی مواد ۹۹





:: برچسب‌ها: رتبه قبولی مهندسی مواد ۹۹ ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: