رتبه مهندسی نفت
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی مهندسی نفت کنکور ۱۴۰۰ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ گروه ریاضی را انتخاب کرده اند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. مهندسی نفت یکی از رشته های کنکور ریاضی است که داوطلبان زیادی را به سمت دانشکده های نفت کشانده است . برای انجام یک انتخاب رشته ی موفق و مطمئن حتما باید از رتبه قبولی های سال قبل اطلاع کامل و کافی داشته باشید. در انتخاب رشته کنکور  اطلاع از آخرین رتبه و تراز قبولی رشته مهندسی نفت کنکور 99 می تواند تاثیر زیادی بر انتخاب رشته داشته و انتخاب رشته را کارآمد کند.

منبع: رتبه مهندسی نفت

 

رتبه قبولی مهندسی نفت کنکور ۹۹

به طور کلی با بررسی آمارهای پذیرفته شدگان سال‌های قبل می‌توان مشاهده کرد که با میانگین درصد‌های ۳۵ درصد در دروس عمومی و ۲۰ درصد در دروس اختصاصی می‌توان در یکی از دانشگاه‌های سراسری در رشته مهندسی نفت پذیرفته‌ شد. برای اطلاع از رتبه قبولی کنکور ریاضی ۱۴۰۱ در سایر رشته های گروه ریاضی کلیک کنید.

دانشگاه سراسری منطقه داوطلب تراز داوطلب
دانشگاه صنعتی اصفهان 1 1235
دانشگاه فردوسی مشهد 1 5474

 

بخوانید: راهنما جامع انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱

 

 

رتبه قبولی مهندسی نفت کنکور ۹۹ | دانشگاه سراسری

دانشگاه رتبه منطقه 1 رتبه منطقه 2 رتبه منطقه 3
دانشگاه صنعتی شریف 366 210 114
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 917 635 156
دانشگاه تهران 776 378 255
دانشگاه صنعت نفت آبادان  2221 1570 339
دانشگاه شیراز 3430 2522 652
دانشگاه فردوسی مشهد 5384 4202 2731

 

بخوانید: رتبه قبولی انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱

 

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی ۱۴۰۱

علاقمندان به این رشته باید بدانند که جهت رسیدن به موفقیت در کنکور ریاضی و نیز قبولی در رشته ی پر مخاطب مهندسی‌نفت، تنها تکیه بر درصدها و رتبه‌های قبولی سال گذشته کفایت نمی کند. جهت تحقق این هدف ، باید در یکسال مطالعه ی کنکوری از برنامه ریزی مطالعاتی حرفه ای و هدفمند شده جهت قبولی در این رشته استفاده کرد. به گونه ای که مطمئن شوند برنامه ریزی ها و روش های مطالعه درست است و در نهایت منجر به قبولی خواهد شد. نمی توان و نباید به رتبه قبولی مهندسی نفت برای قبولی در کنکور به طور 100 درصد اطمینان و اعتماد کرد . چرا که مطمئنا عواملی مثل کاهش و یا افزایش ظرفیت قبولی ها ، تغییراتی در رتبه‌های قبول شدن و انتخاب رشته ریاضی ۱۴۰۱ وجود خواهد داشت. برای مشاهده راهنما  کلیک کنید.

بنابراین حتما از مشاوری مجرب در این امر بهره ببرید و اگر دسترسی به مشاور حضوری ندارید یا مشاوران حضوری در اطراف شما وجود دارند ولی به اندازه کافی تبحر ندارند، می‌توانید از مشاوره تلفنی استفاده کنید. مزیتی که مشاوره تلفنی دارد دسترسی آسان آن است و همچنین هزینه مشاوره تلفنی بسیار کمتر از مشاوره حضوری و تضمین بیشتری نیز دارد. جهت ارتباط با مشاوران برتر مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل و بهره مندی از مشاوره انتخاب رشته کنکور و رتبه قبولی مهندسی نفت کنکور سراسری همین حالا با شماره موجود در این صفحه تماس بگیرید.

برای اطلاع از رتبه قبولی در سال های دیگر و پردیس خودگردان مقالات زیر را مطالعه کنید.

 

بخوانید: رتبه قبولی مهندسی نفت ۱۴۰۰

بخوانید: رتبه قبولی مهندسی نفت پردیس ۱۴۰۰

بخوانید: رتبه مهندسی نفت پردیس ۹۹

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته مهندسی نفت کنکور 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: رتبه مهندسی نفت





:: برچسب‌ها: رتبه مهندسی نفت ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: