رتبه قبولی مهندسی پزشکی پردیس
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی مهندسی پزشکی پردیس خودگردان کنکور ۱۴۰۰ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ گروه ریاضی را انتخاب کرده اند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. اگر جزو دسته ای از داوطلبان کنکور سراسری زیرگروه آزمایشی ریاضی هستید، که قصد انتخاب رشته را در دانشگاه های پردیس خودگردان دارید، بایستی  برای اطمینان از نتیجه انتخاب رشته خود، از آخرین رتبه های قبولی استفاده کنند و به کمک آن متوجه شوید که کد رشته محل های انتخابیتان جزو کدام یک از الویت های خوش بینانه، نرمال و یا بدبینانه فرم انتخاب رشته شماست. در ادامه این مطلب آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی پزشکی پردیس کنکور 1400 را ارائه کرده ایم.

منبع: رتبه قبولی مهندسی پزشکی پردیس

 

 

رتبه قبولی مهندسی پزشکی پردیس کنکور ۱۴۰۰

دانشگاه های پردیس خودگردان هم به صورت با آزمون و هم بصورت بدون آزمون و با مصاحبه تخصصی اقدام به جذب دانشجو در برخی رشته ها می‌کنند. رشته مهندسی پزشکی در میان رشته های با آزمون دانشگاه های پردیس خودگردان و در دفترچه انتخاب رشته ریاضی ۱۴۰۱ می‌باشد.

متقاضیانی که قصد انتخاب رشته در دانشگاه های پردیس خودگردان دارند، بایستی توجه داشته باشند که دانشگاه های پردیس شهریه های نسبتا بالایی دارند که همین علت باعث شده است، بسیاری از داوطلبان کد رشته محل های مربوط به آن را انتخاب نکنند، اما این امر به معنای این نیست که با هر رتبه‌ای می‌توان در این رشته دانشگاه های پردیس خودگردان پذیرش شد.

به همین دلیل داوطلبان می‌توانند از رتبه های پذیرفته شدگان رشته مهندسی پزشکی پردیس کنکور 1400 مطلع شوند، چرا که این کار یک دید کلی از محدوده قبولی رشته مهندسی پزشکی در دانشگاه های پردیس ارائه دهنده این رشته به داوطلبان می‌دهد. برای اطلاع از رتبه قبولی کنکور ریاضی در سایر رشته های گروه ریاضی کلیک کنید.

 

بخوانید: راهنما انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱

 

سهمیه ایثارگران 25 درصد ظرفیت

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 2146

سهمیه ایثارگران 5 درصد ایثارگران

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 2938

منطقه یک | رتبه قبولی مهندسی پزشکی پردیس کنکور ۱۴۰۰

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 2219
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 3899

منطقه دو

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 2150
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 3081

منطقه سه | رتبه قبولی مهندسی پزشکی پردیس کنکور ۱۴۰۰

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 1550
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 1969

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی ۱۴۰۱

همانطورکه ملاحضه کردید این رشته در پردیس خودگردان یکی از دانشگاه های بزرگ و مطرح کشور یعنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارائه می‌گردد که قبول شدن در این رشته و دانشگاه، علاوه بر کسب رتبه قبولی کنکور ۱۴۰۱ مناسب نیازمند یک انتخاب رشته درست نیز می‌باشد که منتهی به نتیجه پذیرفته شدن شود.

توصیه ما به شما این است که هرگز با اطلاعات ناقص دست به انتخاب رشته نزنید، اگر شما رتبه بسیار خوب یا در حد متوسطی را به دست آورده باشید با انتخاب رشته غلط که نشات گرفته از ناقص بودن اطلاعات است، زحمات چندساله خود را به هدر خواهید داد و اگر هم که رتبه نه چندان مناسبی را به دست آورده باشید، موقعیت حساس تر است چرا که شانس قبولی شما در بسیاری از دانشگاه ها و رشته ها وجود دارد که از آنها غافل هستید و با ندانستن این اطلاعات، انتخاب رشته را غلط انجام می‌دهید. 

برای این منظور علاوه بر استفاده از آخرین رتبه های قبولی مهندسی پزشکی پردیس خودگردان کنکور 1400 می‌توانید از یک مشاور که تمامی جوانب یک کد رشته را بسنجد و در چیدمان الویت هایتان در فرم انتخاب رشته به شما کمک کند، نیز کمک بگیرید تا بتوانید به نتیجه دلخواه خود برسید. مشاوران مرکز  مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل آماده ماسخگویی به سوالات شما پیرامون مشاوره انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ در دانشگاه های پردیس خودگردان می‌باشد.

برای اطلاع از رتبه قبولی در سال های دیگر و پردیس خودگردان مقالات زیر را مطالعه کنید.

 

بخوانید: رتبه قبولی مهندسی پزشکی ۱۴۰۰

بخوانید: رتبه قبولی مهندسی پزشکی پردیس ۱۴۰۰

بخوانید: رتبه قبولی مهندسی پزشکی پردیس ۹۹

برای دریافت مشاوره در زمینه مهندسی پزشکی کنکور 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

آیا رشته مهندسی پزشکی در دانشگاه های پردیس خودگردان ارائه می‎‌شود؟

بله، این رشته در برخی دانشگاه های پردیس خودگردان همچون دانشگاه پردیس صنعتی امیرکبیر ارائه می گردد.

ظرفیت رشته مهندسی پزشکی در دانشگاه های پردیس چقدر است؟

دانشگاه های پردیس خودگردان، دارای ظرفیت محدودی است.

متقاضیان چگونه می‌توانند به کمک آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان شانس قبول شدن خود را تخمین بزنند؟

متقاضیان می‎‌توانند، رتبه اکتسابی خود را با آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان کنکور ۱۴۰۰ مقایسه کنند و چنانچه دو عدد ارقام نزدیک به هم بودند، یعنی داوطلب در کد رشته محل موردنظرش شانس قبول شدن دارد در غیر اینصورت باید در الویت های خوش بینانه خود قرار دهد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: رتبه قبولی مهندسی پزشکی پردیس





:: برچسب‌ها: رتبه قبولی مهندسی پزشکی پردیس ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: