سایت نمونه دولتی کردستان
نوشته شده توسط : دانتل

سایت ثبت نام آزمون مدارس دولتی کردستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ برای دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل و ورود به مدارس نمونه دولتی در مقطع دهم می باشند، حائز اهمیت است. دانش آموزان برای شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 بایستی که در زمان هایی که از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می گردد، به سایت مربوطه مراجعه کنند و مراحل نام نویسی خود را تکمیل نمایند. در ادامه این مطلب قصد داریم به سایت ثبت نام و سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کردستان سنندج 1401 – 1402 بپردازیم.

منبع: سایت نمونه دولتی کردستان

 

سایت ثبت نام نمونه دولتی کردستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

سایت ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهم به دهم کردستان 1401 – 1402 با آدرس الکترونیکی “ 10.249.7.204 ” می باشد. با توجه به مصوبه آموزش و پرورش، آزمون نمونه دولتی نهم به دهم به صورت استانی انجام می گردد. به این معنی که هر کدام از استان های سراسر کشور، دارای سایت مجزایی می باشند که به منظور ثبت نام علاقه مندان به شرکت در این آزمون دانش آموزان همان استان طراحی شده است. 

تمامی متقاضیان مدارس نمونه دولتی نهم به دهم می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام، فرم نام نویسی در این آزمون را تکمیل کنند. 

 

لینک ورود به سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی کردستان

 

 

زمان ثبت نام نمونه دولتی کردستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نهم به دهم کردستان به صورت هماهنگ کشوری از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام می شود. دانش آموزان در زمان نام نویسی با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی، اقدام به نام نویسی می کنند.

 

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کردستان 1401 – 1402 اعلام نشده است.

 

پیش بینی می شود نام نویسی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کردستان 1401 – 1402 مطابق رویه سال های گذشته در اوایل فصل بهار (فروردین یا اردیبهشت) باشد و متقاضیان بتوانند در این بازه زمانی نسبت به نام نویسی در این آزمون اقدام کنند. در صورت دریافت اخبار جدید پیرامون تاریخ ثبت نام زمان دقیق را در این قسمت از مقاله سایت دانتل اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

 

بخوانید: دفترچه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

 

نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی کردستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دانش آموزان در مقاطع هفتم و دهم می توانند وارد این مدارس شوند که در ادامه نحوه ثبت نام را شرح داده ایم.

ششم به هفتم

آزمون نمونه دولتی در پایه ششم به هفتم حذف گردیده است و این مدارس به مدارس هیئت امنایی تغییر یافته اند. دانش آموزان برای ورود به مدارس نیازی شرکت در آزمون ندارند. در زمان ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دانش آموزان همراه با والدین خود به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام می دهند.

نهم به دهم

نحوه ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱  – ۱۴۰۲ در سایت آزمون نمونه دولتی به شرح موارد زیر می باشد: 

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی کردستان با آدرس الکترونیکی “ 10.249.7.204 ” مراجعه کنید. 

2️⃣ هزینه ثبت نام در آزمون را پرداخت کنید و پس از دریافت ” رمز ورود به سامانه ” وارد پرتال خود شوید. 

3️⃣ عکسی از داوطب با مشخصات زمینه سفید، ابعاد 3×4 ، فرمت jpg و حداکثر حجم 300kb را در سامانه بارگذاری نمایید.

4️⃣ پس از ورود به صفحه اصلی، فرم ثبت نام در آزمون نمونه دولتی کردستان 1401 – 1402 را تکمیل کنید. چندین بار اطلاعاتی را که وارد کرده اید را بررسی کنید و در صورتی که اشکالی در آن وجود نداشت، بر روی گزینه “ثبت نهایی” کلیک نمایید.

5️⃣ پس از تکمیل مراحل نام نویسی سامانه ” کد رهگیری ثبت نام ” را برایتان نمایش می دهد. دریافت این کد به منزله پایان انجام فرآیند ثبت نام می باشد.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

 

دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی کردستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در جلسه آزمون الزامی است. دانش آموزانی که تمامی مراحل نام نویسی را در سایت ثبت نام نمونه دولتی کردستان 1401 – 1402 به نشانی ” 10.249.7.204 ” تکمیل می کنند، بایستی در یک بازه زمانی پنج روزه قبل از زمان آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ هماهنگ کشوری، اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کنند.

 

 تاکنون اطلاعیه ای پیرامون زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 از طریق سایت همگام منتشر نشده است؛ به محض دریافت اخبار جدید زمان دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

کارت ورود به جلسه آزمون برای تمامی شرکت کنندگان از طریق سایت همگام با آدرس الکترونیکی ” hamgam.medu.ir ” قابل دریافت می باشد. متقاضیان می توانند در بازه های زمانی اعلام شده با مراجعه به سامانه همگام کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. 

 

سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کردستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

متقاضیانی که در سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی کردستان 1401 – 1402 نام نویسی کرده اند و پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود از سامانه همگام، در جلسه آزمون شرکت می نمایند، می توانند پس از گذشت یک بازه زمانی یک تا یک و نیم ماهه از برگزاری آزمون، نسبت به دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ خود اقدام نمایند. 

سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نیز همان سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی کردستان با آدرس الکترونیکی ” 10.249.7.204 ” است. 

 

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی کردستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

پس از گذشت حدود چهار تا شش هفته از برگزاری آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم به صورت کشوری، نتایج این آزمون مجدد از طریق سایت نمونه دولتی به صورت استانی منتشر می گردد.

 

تاکنون تاریخ و زمان اعلام نتایج آزمون از سوی آموزش و پرورش این استان اعلام نشده است؛ به محض دریافت اخبار جدید تاریخ دقیق را در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

متقاضیان مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه، می توانند پس از گذشت یک ماه تا یک ماه نیم از برگزاری آزمون مجدد به سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی سنندج مراجعه کنند و از نتیجه عملکرد خود مطلع شوند.

 

نحوه دریافت نتایج آزمون مدارس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

در ادامه به نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 به صورت گام به گام اشاره کرده ایم.

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی کردستان سنندج و اعلام نتایج آن، با آدرس الکترونیکی “ 10.249.7.204 ” مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی لینک فعال ” نتیجه آزمون ورودی دبيرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی شهر کردستان سال تحصیلی 1401 – 1402 ” کلیک نمایید.

3️⃣ در این مرحله، گزینه ” مشاهده نتیجه آزمون ” را انتخاب کنید.

4️⃣ ” کد ملی ” و “رمز عبور همگام ” خود را در کادرهای تعیین شده وارد کنید و سپس نتیجه آزمون نمونه دولتی را دریافت نمایید. 

 

مشاوره سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی کردستان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402، دانش آموزانی که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با دریافت کارنامه خود، به مدرسه نمونه دولتی مورد نظر مراجعه کنند و با تحویل مدارک نسبت به ثبت نام در مدرسه محل قبولی اقدام نمایند.

دانش آموزان برای کسب نمره مناسب و قبولی این آزمون باید آمادگی کامل به دروس و مواد امتحانی داشته باشند. منابع اصلی این آزمون کتب درسی پایه نهم می باشد اما دانش آموزان برای تسلط کافی می توانند منابع کمک آموزشی را مطالعه کنند. از این رو برای شما داوطلبان گرامی منابع کمک درسی را جمع آوری کرده ایم. برای مطالعه منابع آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ کلیک کنید.

در صورتی که پیرامون سامانه اعلام نتایج و سایت ثبت نام نمونه دولتی کردستان 1401 – 1402 ابهاماتی برایتان وجود دارد، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید و پس از ارتباط با کارشناسان با تجربه این مرکز، راهنمایی های را دریافت کنید. شما عزیزانی که نمی توانید مراحل ثبت نام اینترنتی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم را انجام دهید، می توانید مراحل نام نویسی خود را به مشاوران ما بسپارید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی کردستان سنندج 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی کردستان 1401 – 1402 کدام سایت است؟

سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی این استان به نشانی 10.249.7.204 می باشد. 

زمان نام نویسی آزمون مدارس نمونه‌دولتی چه تاریخی می باشد؟

در متن مقاله زمان دقیق نام نویسی اعلام شده است.

متقاضیان برای دریافت کارت ورود به جلسه و نتایج نمونه دولتی 1401 – 1402 باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

کارت ورود به جلسه و نتایج آزمون از سامانه استانی قابل دریافت می باشد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: سایت نمونه دولتی کردستان





:: برچسب‌ها: سایت نمونه دولتی کردستان ,
:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: