سایت انتخاب رشته دکتری آزاد 99
نوشته شده توسط : دانتل

مان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99

هنگامی که نتایج اولیه کنکور دکتری در سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود، کارنامه داوطلبان نیز منتشر می‌شود. در حقیقت این کارنامه است که مشخص میکند، داوطلب حق انتخاب رشته را دارد یا خیر.در انتهای کارنامه نیز کدی درج شده است که آن کد با عنوان کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شناخته می‌شود و داشتن این کد برای انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ضرورت دارد. زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد سال ۹۹ چند روز پس از انتشار کارنامه اولیه داوطلبان شروع می‌شود.

دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری و به محض شروع زمان انتخاب رشته، دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد بر روی سایت این دانشگاه به نشانی azmoon.org منتشر می‌شود و داوطلبین با مراجعه به این سایت می‌توانند دفترچه انتخاب رشته دکتری را دانلود نمایند و قبل از انتخاب رشته آن را مطالعه کنند.
دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد شامل کد رشته محل‌ها، نام دانشگاه‌ها، شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد و … می‌باشد که مطالعه آن کمک زیادی به انتخاب رشته داوطلب می‌کند.

سایت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99

آن دسته از داوطلبانی که قصد تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه آزاد را دارند، پس از دریافت کارنامه تمامی مراحل دیگر آزمون را باید از طریق سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org پیگیر باشند. بنابراین داوطلبین انتخاب رشته خود را نیز باید از طریق همین سایت انجام دهند.

سایت انتخاب رشته دکتری آزاد 99 | نحوه انتخاب رشته 

  • همانطور که در قسمت فوق گفته شد سایت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org می باشد. بنابراین داوطلب برای اولین قدم باید به این سایت وارد شود.
  • برای این که داوطلب بتواند وارد سامانه انتخاب رشته شود باید کدی داشته باشد، با عنوان کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد، که این کد قسمت زیرین کارنامه اولیه داوطلب درج شده است.
  • اکنون که داوطلب وارد سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد شد، مجوز شروع انتخاب رشته برای او داشتن کد رهگیری است که پس از پرداخت هزینه دریافت کرده است. (مقدار هزینه ای که داوطلب باید بابت انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹ بپردازد، از آن جا که سال پیش 53000 تومان بوده است کمی بیشتر است و باید با استفاده از یکی از کارتهای عضو شبکه شتاب پرداخت شود. پس از پرداخت هزینه کد رهگیری به داوطلب اختصاص می‌یابد که برای انتخاب رشته وی ضروری است و نداشتن این کد رهگیری به معنای این است که داوطلب از انتخاب رشته انصراف داده است.)
  • پس از پرداخت هزینه و دریافت کد رهگیری سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد برای داوطلب باز می‌شود.
  • داوطلب مجاز است 40 کد رشته محل را در فرم انتخاب رشته خود وارد کند.
  • قبل از تایید نهایی داوطلب میبایستی از درستی انتخاب‌های خود اطمینان حاصل کند و سپس ثبت نهایی کند.
  • پس از تایید و ثبت نهایی کد پیگیری به داوطلب داده می‌شود. چنانچه داوطلب این کد را پس از تکمیل فرایند انتخاب رشته دریافت ننماید، باید بداند که انتخاب رشته وی در سامانه ثبت نشده است. لازم به ذکر است این کد پیگیری در مراحل بعدی آزمون دکتری دانشگاه آزاد برای داوطلب ضروری می باشد.

نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99

پس از آن که داوطلبین فرایند انتخاب رشته را تکمیل کردند، باید منتظر اعلام نتایج انتخاب رشته و دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد باشند. این نتایج بازهم از طریق سایت دانشگاه آزاد اعلام می‌شود.
پس از این که داوطلب به این سایت مراجعه کرد برای مشاهده نتایج انتخاب رشته باید بر روی گزینه اعلام نتایج- دعوت به مصاحبه کلیک نمایند. در صفحه باز شده برای این که نتایج برای وی قابل رویت باشد، باید کد ملی و کد دسترسی انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد (کد دسترسی همان کدی است که در انتهای کارنامه اولیه دانشجو درج شده است.) را وارد کند.

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: سایت انتخاب رشته دکتری آزاد 99




:: برچسب‌ها: سایت انتخاب رشته دکتری آزاد 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 497
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: