زمان ثبت نام تیزهوشان
نوشته شده توسط : دانتل

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ توسط مرکز ملی استعداد درخشان اعلام خواهد شد. تمامی دانش آموزان بااستعداد می‌توانند با شرکت در آزمون تیزهوشان که توسط سازمان ملی پرورش استعداد درخشان برگزار می‌شود، وارد مدارس تیزهوشان در مقاطع تحصیلی هفتم و دهم شوند. لازمه شرکت در این آزمون اطلاع از تاریخ دقیق می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم مقاله ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ را مطالعه نمایید.

منبع: زمان ثبت نام تیزهوشان

 

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و همینطور آزمون تیزهوشان نهم به دهم را دارند باید در تاریخ هایی که از سوی سازمان ملی پرورش استعداد درخشان اعلام می‌شود، نسبت به ثبت نام در آزمونهای تیزهوشان اقدام کنند. در سال گذشته داوطلبان توانستند ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم خود را در  11 لغایت 25 فروردین ۱۴۰۰ انجام دهند.

 

تاکنون زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اتمام مهلت ثبت نام، داوطلبان نمی‌توانند در رابطه با ثبت نام تیزهوشان اقدامی کنند و حتما باید در زمان‌های اعلام شده، ثبت نام به موقع خود را انجام دهند. به محض دریافت اخبار جدید مطالب این مقاله بروزرسانی شده و تاریخ دقیق ثبت نام تیزهوشان را قرار خواهیم داد.

زمان ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ثبت نام تیزهوشان نهم به هم به صورت اینترنتی از طریق سامانه ثبت نام تیزهوشان و استعدادهای درخشان هر ساله انجام می شود. سال گذشته ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم از تاریخ یازدهم فرودین ماه شروع و تا تاریخ ۲۵ فرودین ادامه داشت.

 

تاکنون تاریخ نام نویسی آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

 

هنوز زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402اعلام نشده ولی شما می توانید با عضو شدن در کانال تلگرام دانتل کو از آخرین اخبار تحصیلی باخبر شوند. 

در نظر داشته باشید تنها کسانی اجازه ثبت نام در آزمون تیزهوشان را دارند که دارای شرایط ثبت نام باشند. 

 

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱

 

زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دانش آموزان ششم به هفتم برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان باید به صورت اینترنتی وارد سایت استعداد های درخشان بشوند و اطلاعات شخصی تحصیلی خود را وارد کنند. 

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم در سال گذشته همانند نهم به دهم از 11 فرودین تا 25 فرودین ماه بود. البته هنوز مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان هفتم ۱۴۰۱ -۱۴۰۲ اعلام نشده است. ولی شما می توانید با عضو شدن در کانال تلگرام دانتل کو از آخرین اخبار تحصیلی باخبر شوند. 

 

بیشتر بخوانید : مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱  

 

تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

سال گذشته زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم برای بار اول از 21 تا 25 فروردین اعلام شد اما پس از این تاریخ نیز وزارت آموزش و پروش مهلت ثبت نام این آزمون را  برای ایجاد فرصتی برای جاماندگان و همینطور ویرایش اطلاعات را تا ۳ اردیبهشت 1400 تمدید کرد و طبق اطلاعیه سازمان استعداد درخشان این تاریخ قابل تمدید نخواهد بود. 

تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر تاریخ دقیق ثبت نام آزمون ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ و همینطور تمدید مهلت ثبت نام تیزهوشان از سوی سازمان ملی پرورش استعداد درخشان منتشر نگردیده است، اما به محض دریافت اخبار جدید مطالب این مقاله بروزرسانی شده و تاریخ دقیق ثبت نام تیزهوشان را قرار خواهیم داد.

 

بخوانید: دفترچه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲  

 

زمان نام نویسی میان پایه ها

مدارس تیزهوشان علاوه بر پذیرش دانش آموزان پایه های هفتم و دهم از طریق آزمون تیزهوشان، چندین سال است که در مقاطع میان پایه نیز دانش آموز جذب می‌کند. که در سالهای گذشته زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان در میان پایه ها طی مرداد ماه بوده است. پیش بینی می‌شود برای سال تحصیلی 1401 – 1402 نیز در مرداد ماه انجام شود.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام تیزهوشان

 

مشاوره آزمون تیزهوشان

آزمون تیزهوشان برای دانش آموزان و خانواده هایی که تصمیم قبولی حتمی در آزمون تیزهوشان 1401-1402 را دارند، از اهمیت بالایی برخوردار است. از همین رو در صورتی که جزو این دسته از افراد هستید باید برنامه ریزی دقیق و منظمی برای خود داشته باشید. 

اطلاع از منابع تیزهوشان ۱۴۰۱ صحیح و درست تیزهوشان از جمله موارد مهمی است که به دانش آموزان در یادگیری بهتر مطالب و نکات آزمون کمک می کند. همچنین باید داوطلبان شرکت کننده در آزمون تیزهوشان از زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ، شرایط آن و زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ اطلاع داشته باشند تا بتوانند برنامه ریزی صحیحی بر اساس تاریخ برگذاری آزمون برای خود درنظر بگیرند. 

پس اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ هر ساله شاهد داوطلبانی هستیم که از نمره و رتبه دریافتی خود راضی نبوده اند و انتظار تراز بالاتری را باتوجه به پاسخ های خود دارند. این افراد می توانند به سایت ثبت نام مدارس سمپاد مراجعه کنند و اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان خود را وارد نماییند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

تاریخ نام نویسی آزمون مدارس تیزهوشان 1401 – 1402 چه زمانی می باشد؟

زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان معمولا در فرودین ماه می باشد. در متن مقاله تاریه دقیق را اعلام کرده ایم.

آیا ثبت نام آزمون پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم تیز هوشان در زمان های مختلف انجام می گیرد؟

خیر، ثبت نام آزمون در هر دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت همزمان انجام می گیرد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: زمان ثبت نام تیزهوشان





:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: