نوشته شده توسط : دانتل

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ برای دسته ای از داوطلبان که قصد دارند در آزمون تیزهوشان مقاطع تحصیلی پایه هفتم و دهم شرکت کنند، حائز اهمیت می باشد. چراکه دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان اطلاعات کاملی از زمان ثبت نام تیزهوشان 1401 ، شرایط شرکت در این آزمون، نحوه ثبت نام و … را در اختیار داوطلبان قرار می دهد. تمامی متقاضیان آزمون تیزهوشان بایستی برای دریافت دفترچه‌ی نامبرده به سایت مرکز سنجش و پذیرش استعداد های درخشان مراجعه کنند. در ادامه این مطلب اطلاعات کاملی از دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1401 – 1402 ارائه کرده ایم.

منبع: دفترچه آزمون تیزهوشان

 

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 اولین قدم در راستای ثبت نام در آزمون تیزهوشان مطالعه کامل و دقیق دفترچه‌ی راهنما می باشد. متقاضیان می توانند پس از مطالعه دفترچه ثبت نام تیزهوشان 1401 – 1402 در صورتی که واجد الشرایط بودند در بازه های زمانی اعلام شده به سایت استعداد های درخشان مراجعه کنند و مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند.

 

تاکنون دفترچه ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ منتشر نشده است.

 

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲​​

دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1401 – 1402 برای پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت یک فایل می باشد و همه متقاضیان پیش از ثبت نام باید به صورت کامل آن را مطالعه کنند. تاکنون لینک دریافت دفترچه‌ی ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 در سایت نامبرده فعال نشده است، به محض انتشار در این قسمت برای دانلود قرار خواهیم داد.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402
دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402

متقاضیان می توانند به سامانه همگام مدارس به نشانی اینترنتی hamgam.medu.ir نیز مراجعه کنند و سپس با مراجعه به پرتال خود از طریق لینک ثبت نام آزمون استعداد های درخشان مراحل نام نویس خود را تکمیل کنند. داوطلبان پس از ورود به سایت آزمون تیزهوشان بایستی که برای ورود به پورتال دانش آموزی خود کد ملی و رمز عبور همگام خود را وارد کنند تا بتوانند دفترچه‌ی آزمون تیزهوشان را دریافت کنند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام تیزهوشان

 

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و همینطور آزمون تیزهوشان نهم به دهم را دارند باید در تاریخ هایاعلامی در دفترچه ثبت نام تیزهوشان 1401 – 1402 ، نسبت به نام نویسی در آزمون های تیزهوشان اقدام کنند. در سال گذشته داوطلبان توانستند ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم خود را در 11 لغایت 25 فروردین ۱۴۰۰ انجام دهند.

لازم است اشاره کنیم پس از اتمام مهلت ثبت نام، داوطلبان نمی‌توانند در رابطه با ثبت نام تیزهوشان اقدامی کنند و حتما باید در زمان‌های اعلام شده، ثبت نام به موقع خود را انجام دهند. به محض دریافت اخبار جدید مطالب این مقاله بروزرسانی شده و تاریخ دقیق ثبت نام تیزهوشان را قرار خواهیم داد.

 

بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ 

 

شرایط و ضوابط ثبت نام 

از جمله موارد درج شده در دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ شرایط و ضوابط ثبت نام می باشد که در ادامه به مهمترین آنها اشاره شده است : 

✅ دانش آموز بایستی تابعیت ایرانی داشته باشد و ثبت نام دانش آموزان غیر ایرانی با شرایط خاصی امکان پذیر است.

✅ متقاضیان بایستی در حال تحصیل در پایه ششم ابتدایی و نهم موتسطه اول باشند.

✅ دانش آموز بایستی کلیه دروس خود را در پایه پنجم و ششم ابتدایی با مقیاس خیلی خوب گذرانده باشد.

✅ داشتن مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس پایه پنج و ششم ابتدایی خیلی مهم است اما اگر داوطلبی حداکثر در یک درس نیز نمره خوب داشته باشد، موردی نخواهد داشت.

✅ داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم بایستی دارای معدل سالانه بالای 19 در مقطع هشتم باشند. 

در نظر داشته باشید که ظرفیت پذیرش در مدارس سمپاد و نمونه دولتی مشخص نیست و با توجه به عوامل مختلفی شامل مناطق تحت پوشش، بر اساس پیش پیشنهاد اداره کل آموزش پرورش استان و در صورت تایید مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان مشخص می گردد.

بخوانید: شرایط آزمون تیزهوشان

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

با توجه به زمانبندی مشخص شده دفترچه آزمون مدارس تیزهوشان 1401- 1402 ، در فاصله زمانی چند ماهه از نام نویسی، آزمون تیزهوشان برگزار می شود و داوطلبان باید کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده و در آزمون شرکت کنند. نتایج این آزمون نیز پس از چندین هفته از زمان برگزاری آزمون منتشر می شود و داوطبان می توانند نتایج خود را مشاهده کنند.

 

تا کنون زمان برگزاری آزمون و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 1401 – 1402 از سوی سازمان ملی استعداد های درخشان اعلام نشده است. نه محض اعلام در این قسمت از مقاله بروزرسانی خواهد شد.

 

مشاوره ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نکته ای که بایستی تمامی متقاضیان آزمون تیزهوشان در مقاطع تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم بدان توجه داشته باشند این است که لینک دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون تیزهوشان 1401 – 1402 در زمان شروع مهلت نام نویسی فعال می شود. برای اطلاع از مدارک لازم برای ثبت نام تیزهوشان کلیک کنید.

با توجه به اینکه تاکنون زمان ثبت نام در آزمون تیزهوشان در مقاطع تحصیلی هفتم و دهم مشخص نمی باشد، شما عزیزان می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مجموعه دانتل استفاده کنید و با صرف زمان و هزینه کم از مجرب ترین مشاوران کشور اخبار لحظه ای پیرامون زمان ثبت نام را دریافت نمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 از طریق چه سایتی امکان پذیر است؟

دانلود دفترچه‌ی ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ از طریق سایت hoosh.medu.ir امکان پذیر می باشد.

دفترچه‌ی نام نویسی آزمون تیز هوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چه زمانی منتشر می گردد؟

زمان انتشار دفترچه آزمون تیزهوشان 1401 – 1402 مشخص نیست، اما احتمالا همزمان با شروع ثبت نام در اواسط فروردین ماه منتشر می گردد.

متقاضیان آزمون تیزهوشان نهم به دهم چگونه بایستی مراحل ثبت نام خود را طی کنند؟

متقاضیان آزمون تیزهوشان نهم به دهم بایستی جهت تکمیل مراحل نام نویسی به سایت azmoon.medu.ir مراجعه کنند.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: دفترچه آزمون تیزهوشان





:: برچسب‌ها: دفترچه آزمون تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: