زمان ثبت نام کنکور
نوشته شده توسط : دانتل

زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ از ۱۰ تا ۱۷ بهمن ماه می باشد. هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور مجری کنکور سراسری می باشد. نام نویسی کنکور سراسری به صورت اینترنتی از طریق سایت ثبت نام کنکور ” sanjesh.org ” انجام می شود. کنکور سراسری یکپارچه برای دانشگاه های سراسری و آزاد در پنج زیر گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان به صورت همزمان نام نویسی انجام می گردد که متقاضیان می توانند در یکی از زیرگروه های اصلی به همراه یکی از زیرگروه های شناور شامل هنر و یا زبان شرکت نمایند. داوطلبان بایستی که از زمان دقیق ثبت نام آزمون سراسری 1401 مطلع باشند

منبع: زمان ثبت نام کنکور

 

 

مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ در تاریخ 1 تا 4 اسفند 1400 تمدید شد.

 

زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱

معمولا ثبت‌نام کنکور سراسری در طول سالیان گذشته در بهمن ماه انجام می شود. زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ در از روز یکشنبه 11 بهمن ماه آغاز و تا 17 بهمن 1400 ادامه خواهد. داوطلبان در تاریخ های مشخص شده می توانند نسبت به نام نویسی خود در آزمون سراسری اقدام کنند. 

 

زمان نام نویسی آزمون سراسری ۱۴۰۱ از ۱۱ تا 20 بهمن ماه ۱۴۰۰ می باشد.

 

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری در همان روز یا چند رو قبل از نام نویسی منشتر می شود و داوطلبان قبل از نامنویسی باید این دفترچه را به صورت کامل مطالعه کنند. در این دفترچه تمای ضوابط و شرایط ثبت نام کنکور سراسری به صورت کامل شرح داده شده است و در قسمت های دیگر آن نحوه ثبت نام کنکور سراسری قرارد داده شده است.

تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱

برخی از متقاضیان کنکور سراسری ۱۴۰۱ که علاقه مند به ثبت‌نام در کنکور سراسری می باشند، اما به دلیل عدم آگاهی از زمان دقیق نام نویسی از این مرحله جا مانده اند، می توانند در زمان‌هایی که سازمان سنجش به عنوان تمدید تمدید مهلت ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ اعلام می نماید، در این مرحله ثبت‌نام خود را انجام دهند.

داوطلبانی هم که در تاریخ اعلام شده جهت ثبت‌نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ مراحل نام نویسی خود را انجام داده اند، می توانند در زمان تمدید مهلت ثبت‌نام این آزمون اطلاعات وارد شده خود را ویرایش کنند.

با توجه اعلامیه سازمان سنجش مهلت نام نویسی آزمون سراسری 1401 تا تاریخ 20 بهمن ماه تمدید گردید. داوطلبان در این تاریخ تمدید مهلت می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. داوطبانی نیز که در روزهای آغازین نام نویسی آزمون سراسری 1401 را انجام داده اند در فرصت مجدد می توانند نسبت به ویرایش و تصحیح اطلاعات آزمون سراسری سال 1401 اقدام نمایند.

 

بخوانید: ثبت نام با تاخیر آزمون سراسری 1401

 

زمان ثبت نام با تاخیر کنکور 1401

طبق اطلاعیه سازمان سنجش که در 21 بهمن ماه 1400 منتشر شد زمان فرصت مجدد ثبت نام باتاخیر آزمون سراسری از روز يکشنبه مورخ 1400/12/01 تا روز چهارشنبه مورخ 1400/12/04 می باشد. 

 

ثبت نام با تاخیر آزمون سراسری 1401 از تاریخ 1 اسفند 1400 شروع و تا 4 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

 

آن دسته از داوطلبانی که به هر دلیلی موفق به نام نویسی در زمان ثبت نام کنکور 1401 نشده اند می توانند در زمان فرصت مجدد می توانند نام نویسی را تکمیل کرده و در کنکورسراسری سال 1401 شرکت کنند. 

در مهلت فرصت مجدد، داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور سراسری 1401 نام نویسی خود را تکمیل کرده اند چنانچه در اطلاعات ورودی خود اعم از عکس داوطلبی، معدل دیپلم و سوابق تحصیلی، مدارک هویتی یا اطلاعات دیگری که وارد کرده اند می توانند در این تاریخ نسبت به ویرایش اطلاعات نام نویسی خود اقدام کرده و این اطلاعات را تصحیح نمایند.

مراحل ثبت نام

همانطور که اشاره کردیم نام نویسی آزمون سراسری به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود، متقاضیان می توانند در تاریخ نام نویسی این آزمون مطابق مراحل زیر اقدام کنند و در آزمون مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند.

1️⃣ مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی “ sanjesh.org “

2️⃣ دانلود دفترچه راهنما نام نویسی کنکور سراسری 1401 و مطالعه دقیق مندرجات و بخش های مختلف آن

3️⃣ بررسی شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام کنکور سراسری و رفتن به مراحل بعدی در صورت واجد الشرایط بودن

4️⃣ آماده کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز

5️⃣ خرید کارت اعتباری با پرداخت هزینه ثبت نام کنکور سراسری

6️⃣ تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام و دریافت کد رهگیری

مشاوره زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱

دسته ای از داوطلبان که در هیچ کدام از بازه های زمانی در نظر گرفته شده جهت ثبت‌نام کنکور سراسری موفق به ثبت‌نام کنکور سراسری نشده اند. می توانند با پرداخت هزینه و سپس خرید کارت اعتباری از طریق سایت سازمان سنجش و سیستم پاسخگویی سازمان سنجش، درخواست ثبت‌نام در این آزمون را داشته باشند. برای اطلاع از زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل نیز تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آزمون سراسری 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

آخرین اخبار آزمون

21 بهمن 1400: فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ در تاریخ 1 تا 4 اسفند ماه می باشد.

       ✅ داوطلبانی که در زمان نام نویسی موفق به ثبت نام نشده اند یا ثبت نام خود را انجام داده اند اما اطلاعات ورودی آن ها نیاز به ویرایش دارد می توانند در تاریخ فرصت مجدد ثبت نام خود را انجام داده و ویرایش نام نویسی خود را انجام دهند.

17 بهمن 1400: مهلت ثبت نام آزمون سراسری 1401 تا تاریخ 20 بهمن تمدید شد.

10 بهمن 1400: ثبت نام کنکور سراسری 1401 آغاز شد و تا 17 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

داوطلبان با مراجعه به سایت سنجش می توانند نام نویسی خود را آغاز کنند.

 

سوالات متداول

تاریخ ثبت نام آزمون سراسری ۱۴۰۱ چه تاریخی می باشد؟

بت نام کنکور سراسری از ۱۰ بهمن ماه شروع و تا ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

آیا مهلت ثبت نام آزمون سراسری 1401 تمدید نیز می شود؟

بله، هر ساله پس از اتمام مهلت نام نویسی آزمون، سازمان سنجش در یک بازه زمانی مجزا در اسفند ماه نیز مهلت ثبت‌نام را تمدید نیز می نماید.

نحوه ثبت نام آزمون سراسری 1401 به چه صورت می باشد؟

در متن مقاله فوق به نحوه ثبت نام اشاره کرده ایم.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: زمان ثبت نام کنکور





:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 478
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: