کارت ورود به جلسه تیزهوشان ۱۴۰۱ ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : دانتل

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می شود. یکی از مهمترین ضوابط شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان به همراه داشتن کارت آزمون تیزهوشان است. همانطور که آزمون برای دو پایه تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می‌شود، کارت آزمون تیزهوشان برای هر حضور در هر دو آزمون مورد نیاز خواهد بود. با توجه به اهمیت کارت ورود به جلسه، در این مقاله زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان 1400 – 1401 مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. 

منبع: کارت ورود به جلسه تیزهوشان ۱۴۰۱ ۱۴۰۲

 

کارت ورود به جلسه تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان برای شرکت در آزمون تیزهوشان باید کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1401 – 1402 خود را از سایت تیز هوشان azmoon.medu.ir یا سایت همگام دریافت کنند. در این کارت زمان و حوزه برگزاری آزمون دانش آموزان و شماره داوطلبی آن ها درج شده است. در صورت نداشتن این کارت از ورود داوطلب به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1401 – 1402

 زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان 1401 – 1402 وابسته به زمان آزمون تیزهوشان 1401 است. به طور کلی کارت آزمون تیزهوشان از یک هفته مانده به برگزاری آزمون در دسترس خواهد بود. از آنجایی که آزمون ورودی تیزهوشان دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه در زمان‌های جداگانه‌ای برگزار می‌شوند، زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان برای هر یک از این آزمون‌ها متفاوت خواهد بود.

پایه تحصیلی سال زمان انتشار کارت ورود به جلسه زمان برگزاری آزمون
آزمون ششم به هفتم 1400 دوشنبه 10 خرداد ماه 1400 پنجشنبه 20 خرداد ماه 1400
1401 چند روز قبل از برگزاری آزمون اعلام نشده است
آزمون نهم به دهم 1400 دوشنبه 10 خرداد ماه 1400 جمعه 21 خرداد ماه 1400
1401 چند روز قبل از برگزاری آزمون اعلام نشده است

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام تیزهوشان 1401 -1402

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

متقاضیان ورود به مدارس تیز هوشان می‌توانند کارت آزمون تیزهوشان 1401 1402 خود را به صورت اینترنتی و از سایت مرتبط دریافت کنند. در ادامه مراحل و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان 1401 1402 به ترتیب تشریح شده است.

دریافت کارت آزمون ششم به هفتم

1️⃣ متقاضیان آزمون ششم به هفتم می‌بایست به سایت hoosh.medu.ir مراجعه کنند.

2️⃣ در این مرحله متقاضیان با درج اطلاعات خواسته شده می‌توانند وارد سامانه شوند. برای ورود به سامانه کد ملی و رمز عبور همگام داوطلب مورد نیاز است. با کلیک بر روی گزینه ” ورود ” داوطلب می‌تواند از این مرحله عبور کند.

 

3️⃣ در گام سوم متقاضی موظف است نقش خود (دانش آموز) و عنوان سازمان (نام مدرسه) را مشخص کرده و بر روی گزینه ” ورود ” کلیک کند.

 

4️⃣ در این گام با انتخاب گزینه “ چاپ کارت ” کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ نمایش داده خواهد شود. در نهایت متقاضیان قادر خواهند بود تا از این کارت پرینت تهیه کنند.

 

دریافت کارت آزمون نهم به دهم

1️⃣ در ابتدا لازم است داوطلبان به سایت مرتبط با مدارس تیزهوشان نهم به دهم مراجعه کنند. برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 1402 می‌بایست به سایت azmoon.medu.ir مراجعه کرد.

2️⃣ با ورود به سایت مربوطه داوطلب با سه گزینه رو به رو خواهد بود. در این گام می‌بایست گزینه ” سمپاد پایه دهم ” انتخاب شود.

 

3️⃣ پس از مراجعه به سایت مرتبط و پس از درج کد ملی و رمز عبور همگام در محل درخواستی، ورود به مرحله بعد امکان پذیر خواهد بود.

 

4️⃣ در این گام داوطلب باید نام سازمان و نقش خود را انتخاب کند تا بتواند وارد پنل شخصی خود شود. پس از انتخاب این گزینه‌ها، باید بر روی گزینه ” ورود ” کلیک کرد.

 

5️⃣ در گام نهایی اگر داوطلب اطلاعات خود را به درستی انتخاب کرده باشد، با موفقیت وارد سامانه می‌شود. در صفحه پیش روی داوطلب لینک دریافت کارت در دسترس خواهد بود. متقاضی می‌تواند این لینک را انتخاب کرده و از کارت خود پرینت تهیه کند.

ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1401 – 1402

هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ممکن است ابهاماتی برای داوطلب ایجاد شود. از آنجایی که این کازت نقش مهمی ایفا می‌کند، بهتر است از هر نوع نقصی دور باشد. از همین رو ذکر نکاتی در رابطه با آن ضروری به نظر می‌رسد.

⛔ چنانچه اطلاعت شناسنامه و شخصی داوطلب با اطلاعات درج شده بر روی کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان مغایرتی داشته باشد با مراجعه به آموزش و پرووش نسبت به ویرایش این اطلاعات اقدام کنید.

⛔ در صورت مغایرت عکس داوطلبی با تصویر دانش آموز باید به آموزش و پرورش ناحیه تحصیل خود مراجعه و نسبت به اصلاح آن اقدام کنید.

✅ رمز عبور همگام رمزی منحصر به فرد برای هر یک از داوطلبان است که از طرف آموزش و پرورش در اختیار آنان قرار می‌گیرد. این رمز مخصوصاً برای ورود به سامانه مدارس استعدادهای درخشان تولید و صادر می‌شود. داوطلبان در صورت فراموشی می توانند از طریق سایت ثبت نام رمز عبور همگام را بازیابی کنند.

⚠ در صورتی که هر گونه مغایرتی در اطلاعات کارت آزمون تیزهوشان 1401 1402 با اطلاعات حقیقی وجود داشته باشد، بهتر است برای رفع آن اقدام کرد. برای این کار متقاضیان می‌بایست به سازمان سنجش آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه کنند. 

توصیه هایی به دانش آموزان برای موفقیت در آزمون تیزهوشان 1401 – 1402

عملکرد شما در روز آزمون، جدا از اینکه چه مقدار مطالعه کردید، تاثیر زیادی روی نتیجه آزمون تیزهوشان دارد. یکی از بزرگ ترین مسائلی که داوطلبان آزمون تیزهوشان همیشه در آن به مشکل می خورند، مسئله کمبود وقت است. بسیاری از دانش آموزان در انتهای آزمون با انبوهی از سوالات حل نشده مواجه می شوند. سوالاتی که می توانستند حل کنند ولی اتمام زمان آزمون به آنان این اجازه را نداده است.

راه حل پیشنهادی ما برای حل این مشکل، مدیریت زمان آزمون با استفاده از دسته بندی و اولویت بندی سوالات است. به این صورت که در ابتدا به حل تمامی سوالات راحت می پردازیم و پس از حل این سوالات، به سراغ سوالات سخت و وقت گیر می رویم. یکی از مهم ترین دلایل عدم حل سوالات سخت، وقت گیر بودن آنهاست اما با استفاده از این روش، خیالتان راحت است که به سوال هایی که بلد بوده اید پاسخ دادید و وقت کافی برای سوال های دشوار آزمون داشتید. امیدواریم با این روش پیشنهادی بتوانید به تمامی سوالات آزمون تیزهوشان پاسخ دهید و نمره خوبی کسب کنید.

مشاوره آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

✅ در کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان 1401 – 1402 حوزه امتحانی و زمان برگزاری مشخص شده و داوطلبان در تاریخ مقرر باید در حوزه امتحانی حضور یابند. توصیه می شود داوطلبان حداقل یک ساعت قبل از برگزاری آزمون در حوزه آزمون حضور داشته باشند.





:: برچسب‌ها: کارت ورود به جلسه تیزهوشان ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 247

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: