زمان بدون کنکور
نوشته شده توسط : دانتل

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۱ توسط سازمان سنجش اعلام می شود. در سال‌های اخیر با افزایش رشته های بدون آزمون دانشگاه و افزایش تدریجی تاثیر معدل علاقه شرکت کنندگان به این نوع دانشگاه ها بیشتر می‌شود. رشته های بدون آزمون دانشگاه سراسری مختص آن دسته از داوطلبانی است که تمایل دارند بر اساس سوابق تحصیلی در ثبت نام بدون کنکور شرکت کنند. این دسته از داوطلبان با مطالعه دفترچه و یافتن رشته دانشگاهی مورد نظر دیگر لازم نیست در آزمون سراسری شرکت کنند.

منبع: زمان بدون کنکور

 

زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۱

با توجه به اینکه زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۱ در دو نوبت نیمسال مهر و بهمن انجام می‌شود. ثبت نام داوطلبین ورودی نیمسال اول به صورت اینترنتی و در سایت سازمان سنجش انجام شده، متقاضیان باید پس از دریافت دفترچه و تکمیل مدارک ثبت نام، با مطالعه سهمیه ها، قوانین و ضوابظ و همینطور اطلاع از تمامی رشته های بدون آزمون و انتخاب رشته مورد نظر باید در تاریخ اعلام شده با مراجعه به سایت ثبت نام بدون کنکور را تکمیل کنند.

ورودی سال زمان ثبت نام
نیمسال اول مهر 1400 از ۱۴ مرداد تا ۱۵ شهریور 1400
1401 اعلام نشده است.
نیمسال دوم بهمن 1400 14 تا 20 آذر ماه 1400
1401 اعلام نشده است.

با تفکیک رشته های بدون آزمون دانشگاه های سراسری از دیگر رشته های موجود در دفترچه ثبت نام بدون کنکور، تاریخ ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور به همراه نحوه ثبت نام به صورت مجزا از رشته های دیگر آزمون سراسری 1401 آغاز می‌شود.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون آزمون ۱۴۰۱

 

زمان ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۱ | ورودی مهر

در زمان ثبت نام بدون کنکور 1401 داوطلبان به مراجعه به سایت سازمان سنجش و خرید کارت اعتباری و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی می توانند شانس خود را در قبولی در دانشگاه های سراسری، پیام نور و غیرانتفاعی امتحان کنند.

 

تا کنون زمان ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی مهر ماه 1401 اعلام نشده است. به محض اعلام در این قسمت مقاله بروزرسانی می شود.

 

در سال گذشته ثبت نام رشته های بدون آزمون مهر 99 از ۱۴ مرداد تا ۱۵ شهریور ماه بود. و سپس با انتشار اطلاعیه تا 30 شهریور ماه تمدید شد. در سال ۱۴۰۱  پیش بینی می شود در نیمه دوم مرداد ماه ثبت نام بدون آزمون آغار شود

زمان ثبت نام بدون کنکور 1401 | ورودی بهمن

همانطور که گفتیم دانشگاه های سراسری در دو دوره برای ورودی بدون آزمون دانشجو می‌پذیرند. هر ساله ثبت نام ورودی دوره دوم دانشگاه های بدون آزمون از اواخر آذر آغاز شده و تا اواسط دی ادامه دارد. با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش زمان ثبت نام بدون کنکور 1401 از تاریخ ۱۴ تا ۲۰ آذر ماه بود و داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش می توانند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

 

تا کنون زمان ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی مهر ماه 1401 اعلام نشده است. به محض اعلام در این قسمت مقاله بروزرسانی می شود.

 

داوطلبان گرامی برای اطلاع زمان نام نویسی می توانید عضو کانال تلگرامی مجموعه دانتل کو شوید و از آخرین اخبار کنکور سراسری و پذیرش بدون آزمون مطلع شوید.

مهلت نام نویسی بدون آزمون 1401

معمولا افرادی هستند که در مهلت مقرر شده ثبت‌نام از نام نویسی جا می مانند. از این رو سازمان سنجش زمان ثبت نام بدون کنکور 1401 را تمدید می کند. در ثبت‌نام بدون آزمون مهر ماه زمان ثبت‌نام تا ۱۵ شهریور ماه تمدید شد تا همه متقاضیان ثبت نام خود را انجام دهند. 

 

تا کنون اطلاعیه مبنی بر تمدید مهلت نام نویسی بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی 1401 منشتر نشده است. به محض اعلام در این قسمت بروزرسانی خواهد شد.

 

هر ساله مهلت ثبت نام بدون کنکور نیسمال اول مهر ماه توسط سازمان برای چند روز تمدید می شود تا آن دسته از داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده اند ثبت نام خود را انجام دهند. در سال گذشته مهلت اولیه نام نویسی تا 15 شهریور بود اما با توجه به اطلاعیه منتشر شده سازمان سنجش تاریخ 30 شهریور ماه تمدید شد. 

در نهلت ثبت‌نام بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ماه مهلت اولیه ثبت نام تا 20 آذر ماه بود و تا 24 آذر ماه تمدید شد و داوطلبانجامانده می توانستند نام نویسی خود را در انتخاب رشته ساوبق تحصیلی انجام دهند.

با توجه به تمدید مهلت ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی، پیش بینی می شود پس از پایان زمان ثبت نام بدون کنکور 1401 چند روزی این زمان تمدید شود ولی تا کنون اطلاعیه مبنی تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور 1401 در نیمسال اول مهر ماه و نیمسال دوم بهمن ماه اعلام نشده است.

زمان اعلام نتایج سوابق تحصیلی ۱۴۰۱

با توجه به اینک زمان ثبت نام بدون کنکور 1401 نیمسال اول در مرداد و شهریور ماه انجام می‌شود. می توان بازه زمانی تقریبی اعلام نتایج بدون آزمون را نیز مهرماه در نظر گرفت. پس از مطالعه نتایج و در صورت قبولی در یکی از رشته های انتخابی داوطلب می‌تواند برای تکمیل ثبت نام با محل دانشگاه مقصد مراجعه کند.

اعلام نتایج رشته های بدون آزمون از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود. داوطلبین باید به آدرس ” sanjesh.org ” مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات داوطلبی به نتایج دسترسی پیدا کنند. 

نیمسال تحصیلی  سال زمان اعلام نتایج
نیمسال اول | مهر 1400 4 مهر ماه 1400
1401 اعلام نشده است.
نیمسال دوم | بهمن 1400 20 دی ماه 1400
1401 اعلام نشده است.

مشاوره ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی 1401 

توصیه مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل به داوطلبان این است که در روز های اولیه ثبت نام خود را انجام دهند و آن را به روز های پایانی موکول نکنند. در صورت هر گونه ابهام در رابطه با شرایط و نحوه ثبت نام بدون کنکور می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید تا به صورت کامل راهنمایی شوید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام بدون کنکور 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

تاریخ نام نویسی و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصثیلی چه تاریخی می باشد؟

ثبت نام معمولا در مرداد ماه برای نیمسال اول و آذر ماه برای نیمسال دوم می باشد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: زمان بدون کنکور





:: برچسب‌ها: زمان بدون کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: