نوشته شده توسط : دانتل

مدارک لازم برای ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چه مدارکی می باشد؟ مدارس شاهد برای جذب دانش آموز هیچگونه آزمونی برگزار نمی‌کنند اما دانش آموزان را با شرایط خاصی پذیرش می‌نمایند. داوطلبانی که طبق جدول‌های امتیازبندی امتیاز لازم برای ورود به این مدارس را کسب کنند؛ بایستی مدارک لازم را به مدرسه موردنظر ارائه دهند، در راستای همین توضیحات به ارائه اطلاعاتی پیرامون مدارک ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 می‌پردازیم.

منبع: مدارک ثبت نام شاهد

 

مدارک ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

همانطورکه پیش تر نیز اشاره کردیم ثبت نام در مدارس شاهد تحت قوانین خاصی صورت می‌پذیرد و دانش آموزان در صورتی می‌توانند ثبت نام خود را در مدارس شاهد قطعی کنند که دارای سهیمه شاهد و یا واجد شرایط خاص ورود به این مدارس باشند.

پس از تکمیل فرم اینترنتی مربوط به ثبت نام مدارس شاهد، چنانچه داوطلبی در این ثبت نام پذیرفته شود، بایستی مدارک لازم ثبت نام مدارس شاهد را به مدرسه مدنظر خود ارائه دهد. در ادامه این مقاله به مدارک ثبت نام قطعی و حضوری در مدارس شاهد در سال تحصیلی 1401 – 1402 می‌پردازیم.

مدارک ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ثبت نام مدارس شاهد به صورت دو مرحله ای می باشد دانش آموزان ابتدا در سامانه پادا نام نویسی خود را انجام می دهند و در ادامه مدارک لازم ثبت نام اینترنتی ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 را قرار داده ایم.





:: برچسب‌ها: مدارک ثبت نام شاهد ,
:: بازدید از این مطلب : 401

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: