شرایط ثبت نام شاهد
نوشته شده توسط : دانتل

شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چیست؟ در این مدارس تمام پایه های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم دایر هستند. ثبت‌نام دانش آموزان واجد شرایط در پایه های تحصیلی اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم از طریق سایت سجا و به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد. لازم به ذکر است که نام نویسی سایر پایه ها به صورت حضوری و با مراجعه به مدرسه مدنظر انجام می‌گیرد. دانش آموزان متقاضی ورود به مدرسه شاهد، باید واجد شرایط ثبت نام مدارس شاهد 1401 -1402 باشند و امتیاز لازم را برای ورود به این مدرسه به دست آورند.

منبع: شرایط ثبت نام شاهد

 

شرایط ثبت نام شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

پیش از بررسی شرایط ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 ، لازم است به پرتکرار ترین سوال دانش آموزان پاسخ دهیم که آیا مدرسه شاهذ فقط مختص به دانش آموزان دارای سهمیه است؟ آیا دانش آموزانی که سهمیه رزمندگان و ایثارگری دارند و یا هیچ سهمیه ای ندارند، مجاز به نام نویسی و تحصیل در مدرسه شاهد نیستند؟

در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که بیشترین ظرفیت پذیرش مدرسه شاهذ به دانش آموزان دارای سهمیه اختصاص دارد. در چندسال اخیر با افزایش تعداد ظرفیت پذیرش، امکان جذب دانش آموزان بیشتری فراهم شده است و از این طریق فرصتی به دانش آموزان عادی داده می‌شود که در این مدرسه به تحصیل بپردازند. پس علاوه بر دانش آموزانی که سهمیه شاهد دارند، دانش آموزان عادی نیز امکان ثبت‌نام دارند ولی شرایط ثبت نام مدرسه شاهد این دو دسته از دانش آموزان متقاوت است که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام شاهد ۱۴۰۱

 

شرایط عمومی ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402

در ادامه به بررسی شرایط عمومی ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 می پردازیم.

❌ سکونت دانش آموزان در محدوده تعیین شده و نزدیک به مدرسه

❌ دارا بودن صلاحیت های اخلاقی و رفتاری

❌ دارا بودن پوشش متناسب سن دانش آموز

❌ التزام دانش آموز و خانواده او به حفظ شئونات و ارزش های اسلامی

 

بخوانید: مدارک ثبت نام شاهد

 

شرایط علمی ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

شرایط علمی ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 در پایه های مختلف، متفاوت است. دانش آموزان متقاضی باید علاوه بر شرایط عمومی از شرایط علمی پایه تحصیلی خود نیز برخوردار باشند و چنانچه پس از ثبت‌نام و قبولی در مدرسه مشخص شود که دانش آموز فاقد شرایط لازم بوده است، ثبت‌نام او باطل و از فرایند پذیرش حذف خواهد شد.

شرایط علمی پایه اول ابتدایی

✅ کسب امتیاز با توجه به فرم امتیاز بندی

✅ رعایت شرایط عمومی 





:: برچسب‌ها: شرایط ثبت نام شاهد ,
:: بازدید از این مطلب : 98

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: