سایت انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 99
نوشته شده توسط : دانتل

زمان انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 99

امسال نیز طبق برنامه سالهای پیش مقرر بود کنکور دکتری وزرات بهداشت در اواخر تیرماه برگزار شود، ولی با توجه به شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و در نهایت این کنکور در مردادماه برگزار شد. به همین خاطر زمان اعلام نتایج و انتخاب رشته دکتری بهداشت در سال 99 نیز مانند سال پیش نیست و زمان دقیق آن طبق اطلاعیه‌هایی در سایت مرکز سنجش پزشکی کشور منتشر می‌شود.

سایت انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 99

آن دسته از داوطلبانی که در آزمون دکتری بهداشت مجاز به انتخاب رشته شدند، برای تکمیل فرم انتخاب رشته خود باید به سایت مرکز سنجش پزشکی به نشانی اینترنتی sanjeshp.ir مراجعه نمایند. پس از آن نیز نتایج انتخاب رشته در زمان معلوم در همین سایت منتشر می‌شود.

دفترچه انتخاب رشته دکتری بهداشت 99

دفترچه انتخاب رشته دکتری وزرات بهداشت بلافاصله بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری برروی سایت سنجش آموزش پزشکی قرار می‌گیرد و داوطلبانی که باتوجه به کارنامه خود مجاز به انتخاب رشته شدند، می‌توانند این دفترچه را از طریق همین سایت دانلود و مطالعه نمایند. در دفترچه انتخاب رشته دکتری بهداشت اطلاعاتی همچون کدرشته محل‌های دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی به همراه ظرفیت پذیرش هرکدام، سوابق پژوهشی که لازم است دانشجو ثبت نماید، زمان و مکان مصاحبه دکتری وزارت بهداشت می‌باشد.

مراحل انتخاب رشته دکتری بهداشت

در قسمت فوق گفته شد که داوطلبان برای انتخاب رشته دکتری بهداشت باید به سایت مرکز سنجش پزشکی مراجعه نمایند.

  • پس از مراجعه به  سایت مرکز سنجش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir در منو سمت راست سایت گزینه‌ای وجود دارد، با عنوان دکتری تخصصی که باید بر روی آن کلیک شود.
  • پس از وارد شدن به صفحه دکتری تخصصی بایستی گزینه انتخاب رشته محل، ویرایش انتخاب رشته و محل انتخاب شود.
  • اکنون در این صفحه داوطلب می‌تواند به راحتی کدرشته محل‌های انتخابی خود را داخل فرم انتخاب رشته بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای وارد کند و سپس بر روی گزینه ثبت نهایی کلیک نماید تا انتخاب رشته وی داخل سامانه ثبت شود.
    البته لازم به ذکر است که داوطلب تا زمانی می تواند کدرشته محلی را داخل فرم انتخاب رشته خود جابه جا یا حذف نماید که بر روی گزینه ثبت نهایی کلیک نکرده باشد. تا قبل از آن به راحتی می‌تواند از گزینه‌های جابه‌جایی و حذف استفاده نماید و کدرشته محلی را از لیست خود حذف یا جای آن را تغییر دهد.
  • به محض این که داوطلب بر روی گزینه ثبت نهایی کلیک کرد، کدرهگیری برای او ارسال می‌شود(این کدرهگیری ۱۵ رقمی است و لازم است برای مراحل بعدی آزمون دکتری وزارت بهداشت همراه خود داشته باشد) هنگامی که این کد دریافت شد، داوطلب باید بداند که انتخاب رشته وی داخل سامانه ثبت شده است.

ارسال سوابق آموزشی و پژوهشی در کنکور دکتری بهداشت

همانطور که می دانید داوطلبان کنکور دکتری وزارت بهداشت پس از اعلام نتایج اولیه علاوه بر انتخاب رشته باید سوابق پژوهشی خود را نیز داخل سایت سنجش پزشکی وارد نمایند. بدین منظور داوطلب موظف است، ابتدا فرم درج سوابق پژوهشی و تحصیلی را از سایت دانلود نمایند. پس از دانلود فرم قطعا باید فرم را پر نمایند و در قالب فرمت pdf ذخیره کنند. اکنون بایستی مجددا وارد سایت سنجش پزشکی شوند. داخل سایت صفحه‌ای است تحت عنوان دریافت سوابق آموزشی و پژوهشی که باید وارد آن صفحه بشوند. اکنون زمان آن رسیده تا فرم درج سوابق به همراه سوابق داوطلب بر روی سایت بارگزاری شود.

اعلام نتایج کنکور دکتری بهداشت 99

مرحله بعد آزمون دکتری وزارت بهداشت پس از انتخاب رشته، مصاحبه است که وزرات بهداشت از میان داوطلبانی که انتخاب رشته خود را انجام داده و شرایط لازم را داشته اند، برای مصاحبه دعوت می‌کند. قبولی در مصاحبه دکتری وزارت بهداشت پایان کار نیست و وزارت بهداشت برای اعلام نتایج نهایی کنکور دکتری بهداشت به جز نمره آزمون کتبی و مصاحبه، نمرات دیگر را هم مدنظر قرار می دهد.
لازم به ذکر است نتایج نهایی کنکور دکتری وزرات بهداشت هم در سایت مرکز سنجش پزشکی منتشر می‌شود.

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: سایت انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 99




:: برچسب‌ها: سایت انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 447
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: