ویرایش ثبت نام مدارس شاهد
نوشته شده توسط : دانتل

ویرایش ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ برای دانش آموزانی که ثبت‌نام اینترنتی خود را از طریق سایت پادا انجام داده اند اما قصد ویرایش آن ها را دارند، امکان پذیر می باشد. دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل در مدارس شاهد در پایه های تحصیلی اول ابتدایی، هفتم و دهم هستند، باید ابتدا از طریق سایت پادا ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهند. متقاضیان باید توجه داشته باشند که اطلاعات خود را در زمان نام نویسی اینترنتی به درستی در سامانه مربوطه وارد کنند. دانش آموزانی که بعد از تکمیل مراحل نام نویسی متوجه می شوند برخی اطلاعات خود را اشتباه وارد کرده اند، می توانند مجدد وارد سایت پادا شوند و اطلاعات خود را تصحیح کنند. در ادامه این مطلب به زمان و نحوه ویرایش ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 پرداخته ایم.

منبع: ویرایش ثبت نام مدارس شاهد

 

ویرایش ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

آنچه در ثبت‌نام اینترنتی مدارس شاهد در سامانه پادا اهمیت دارد، این است که متقاضیان اطلاعات خود را به درستی در سامانه وارد کنند. چنانچه دانش آموزان پس از تکمیل کردن اطلاعات خود متوجه شوند که برخی اطلاعات را به اشتباه وارد کرده اند، بایستی قبل از اتمام مهلت نام نویسی اینترنتی مدارس شاهد، نسبت به ویرایش ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 اقدام نمایند.

توصیه می شود به منظور جلوگیری از بروز هر گونه اشتباه، متقاضیان دفترچه راهنمای مدارس شاهد را به دقت مطالعه کنند و پس از اطلاع از نحوه امتیاز بندی، مدارک لازم و … اقدام به ثبت‌نام کنند. بهتر است دانش آموزان و اولیای گرامی آن ها پس از تکمیل اطلاعات نیز چندین بار فرم تقاضانامه اینترنتی را بررسی کنند و در صورتی که اشتباهی در آن وجود نداشت، اطلاعات را تکمیل کنند.

زمان ویرایش ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402

همزمان با شروع مهلت ثبت‌نام مدارس و قبل از اتمام مهلت نام نویسی، متقاضیان می توانند نسبت به تصحیح اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند. دانش آموزی که پس از ثبت‌نام متوجه شود، موردی را در فرم تقاضانامه اینترنتی به اشتباه وارد کرده است، مجاز به ویرایش فرم ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 ، قبل از اتمام مهلت نام نویسی خواهد بود. در ادامه به زمان اصلاح اطلاعات اشاره کرده ایم.

پایه تحصیلی زمان ویرایش
اول ابتدایی تاکنون اعلام نشده است.
پایه هفتم دوره اول متوسطه تاکنون اعلام نشده است.
پایه دهم دوره دوم متوسطه تاکنون اعلام نشده است.

به محض اعلام زمان ثبت‌نام اینترنتی در سامانه پادا و به دنبال آن مشخص شدن زمان یرایش ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 ، جدول فوق را بروزرسانی کرده و زمان دقیق ویرایش برای هر پایه تحصیلی را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

نحوه ویرایش ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در سال های گذشته که ثبت‌نام مدارس شاهد از طریق سایت سجا انجام می شد، تصحیح اطلاعات ثبت نامی نیز از طریق سایت سجا امکان پذیر بود. با توجه به اینکه از سال گذشته متقاضیان باید جهت ثبت‌نام اینترنتی مدارس شاهد در پایه های اول ابتدایی، هفتم و دهم به سایت پادا به نشانی اینترنتی ” pada.medu.ir ” مراجعه کنند، ویرایش ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 نیز از طریق این سامانه امکان پذیراست. در ادامه این مطلب به نحوه تصحیح اطلاعات در مقاطع تحصیلی مختلف پرداخته ایم.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

پایه اول ابتدایی

دسترسی به فرم ویرایش ثبت نام پایه اول ابتدایی شاهد، مشابه نحوه ثبت نام آن می باشد که در ادامه به صورت گام به گام مراحل آن را ارائه کرده ایم.

1️⃣ به سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان (پادا) به نشانی اینترنتی ” pada.medu.ir ” مراجعه کنید.

2️⃣ در صفحه ایجاد شده، بر روی گزینه ” ثبت نام پایه اول مدارس شاهد ” کلیک نمایید.

 

3️⃣ اطلاعات خواسته شده شامل کد ملی پدر، موبایل پدر، کد ملی مادر دانش آموز و کد ملی دانش آموز را مطابق تصویر زیر وارد کنید س از وارد کردن کد امنیتی بر روی گزینه “ جستجو ” کلیک نمایید. 

 

4️⃣ پس از وارد شدن به صفحه جدید، فرم تقاضانامه اینترنتی ثبت‎‌نام شاهد برای مقطع اول ابتدایی نمایش داده می شود که داوطلب می تواند ویرایش را انجام دهد و در نهایت بر روی گزینه ثبت اطلاعات کلیک نماید.

پایه هفتم و دهم 

ویرایش ثبت نام پایه هفتم و دهم مدارس شاهد 1401 – 1402 نیز مشابه مقطع اول ابتدایی و همانند مراحل ثبت‌نام می باشد. متقاضیانی که قصد ویرایش فرم ثبت‌نام شاهد را در پایه هفتم و دهم دارند، می توانند مطابق مراحل زیر اطلاعاتی را که وارد کرده اند، تصحیح کنند.

1️⃣ به سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان (پادا) به نشانی اینترنتی ” pada.medu.ir ” مراجعه کنید.

2️⃣ در صفحه ایجاد شده، بر روی گزینه ” پیش ثبت نام پایه هفتم و دهم ” کلیک نمایید.

 

3️⃣ اطلاعات خواسته شده شامل ” نام کابری (کد ملی دانش آموز) ” و “ کلمه عبور (دریافت رمز عبور پادا از مدیر مدرسه) ” را به همراه کد امنیتی وارد کنید و سپس بر روی گزینه ” ورود ” کلیک نمایید.

 

4️⃣ پس از وارد شدن به صفحه جدید، فرم تقاضانامه اینترنتی برایتان نمایش داده می شود و شما مجاز هستید اطلاعاتی را که به اشتباه وارد کرده اید را اصلاح کنید و ویرایش ثبت نام شاهد انجام دهید.

 

بخوانید: نحوه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

 

مشاوره مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

از آنجایی که ثبت نام مقاطع اصلی شامل پایه اول ابتدایی، هفتم و دهم به صورت اینترنتی از طریق سایت ثبت نام شاهد انجام می شود، متقاضیان و همچنین اولیای آن ها باید دقت داشته باشند که در زمان ثبت نام اینترنتی ، اطلاعات خواسته شده را به دقت تکمیل کنند تا اشتباهی در این مسیر رخ ندهد.

توصیه می شود که پس از تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی، متقاضیان چندین بار فرم مربوطه را بررسی کنند تا اگر خطایی رخ داده است و اطلاعاتی را به اشتباه وارد کرده اند، ویرایش ثبت نام مدارس شاهد را انجام دهند. لازم است اشاره کنیم در صورتی که متقاضیان تا قبل از اتمام مهلت ثبت نام مدارس شاهد، اطلاعات خود را ویرایش نکنند، پس از این بازه زمانی نیز فرصت مجددی برای اصلاح اطلاعات وجود نخواهد داشت و فرم تقاضانامه ای که اطلاعات آن اشتباه درج شده است، باطل خواهد شد.

در صورت داشتن سوال پیرامون ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 ، از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مدارس شاهد 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

آیا متقاضیان می توانند نسبت به اصلاح ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ اقدام کنند؟

بله، تمامی متقاضیان مجاز هستند قبل از اتمام ثبت نام، اگر قصد ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود را دارند، اقدام نمایند.

ویرایش ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 از طریق چه سایتی چه امکان پذیر است؟

از طریق سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان به نشانی اینترنتی ” pada.medu.ir ” امکان پذیر است.

نحوه تصحیح ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 به چه صورت است؟

در متن مقاله فوق به نحوه ویرایش اطلاعات 1401 – 1402 اشاره کرده ایم.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: ویرایش ثبت نام مدارس شاهد





:: برچسب‌ها: ویرایش ثبت نام مدارس شاهد ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: