سایت ثبت نام مدارس شاهد
نوشته شده توسط : دانتل

سایت ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ سامانه پادا می باشد. در سال های اخیر علاوه بر دانش آموزان شاهد، دانش آموزان غیرشاهد نیز می‌توانند به تحصیل در این مدارس بپردازند. پذیرش دانش آموزان غیر شاهد در مدارس شاهد طبق مقررات خاصی انجام می شود، به طوری که بایستی طبق جدول امتیاز بندی، موفق به کسب امتیاز لازم شوند. متقاضیان این مدارس در پایه های تحصیلی اول ابتدایی، دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه بایستی ثبت نام اولیه خود را در سامانه پادا انجام دهند. داوطلبان میان پایه نیز به صورت حضوری بایستی مراحل ثبت نام خود را پشت سر بگذارند. در ادامه این مقاله پیرامون سایت ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 “ pada.medu.ir ” اطلاعاتی ارائه کرده ایم.

منبع: سایت ثبت نام مدارس شاهد

 

 

ثبت نام مدارس شاهد 1401 فقط از طریق سایت پادا ” pada.medu.ir ” انجام می شود و دیگر از سایت سجا امکان پذیر نیست.

 

‍‍سایت ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ثبت نام در مدارس شاهد برای پایه‌های اول ابتدایی، هفتم و دهم به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد. همه افرادی که واجد شرایط هستند، می‌توانند در زمان ثبت نام مدارس شاهد به سایت ثبت نام شاهد به نشانی اینترنتی ” pada.medu.ir ” مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

لازم به ذکر است ثبت نام مدارس شاهد برای دوره‌های میان پایه به صورت حضوری و با مراجعه به مدرسه شاهد مورد نظر امکان‌پذیر است. سنجش و پذیرش دانش آموز برای مدارس شاهد پس از بررسی درخواست‌های ثبت نام انجام می‌گیرد. متقاضیان ثبت نام کننده برای آگاهی از وضعیت پذیرش خود باید نتایج ثبت نام مدارس شاهد را دنبال کنند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام شاهد 1401 – 1402

 

نحوه ثبت نام در سایت مدارس شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمینه ثبت نام در مدارس شاهد برای تمامی علاقه مندان در مهلت مقرر فراهم است. بهتر است قبل از اقدام به ثبت نام مدارک موردنیاز را آماده کنید تا فرایند ثبت نام به سادگی انجام گیرد. جهت پیش ثبت نام در پایه های اول ابتدایی، هفتم و دهم به سایت ثبت نام مدارس شاهد پادا مراجعه کنند. در ادامه نحوه ثبت نام به ترتیب مراحل شرح داده شده است که متقاضیان جهت ثبت‌نام کافی است طبق مراحل زیر پیش بروند.

ثبت نام اول ابتدایی

1️⃣ به سایت ثبت نام مدارس شاهد (پادا) به نشانی اینترنتی ” pada.medu.ir ” مراجعه کنید.

2️⃣ داوطلبان بایستی پس از ورود به سایت پادا بر روی گزینه ” ثبت نام دانش آموزان جدید الورود ” کلیک کنند.

 

3️⃣ پس از وارد شدن به صفحه جدید، بایستی که در کادر های مشخص شده اطلاعات خود را شامل کد ملی ولی دانش آموز، شماره تلفن ولی دانش آموز و کد دانش آموز در این کادر ها وارد کنند.

 

4️⃣ پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده، فرم تقاضانامه ثبت‌نام در مدارس شاهد در سایت ثبت نام مدارس شاهد نمایش داده می شود که متقاضیان می توانند جهت تکمیل آن اقدام کنند.

 

نتایج ثبت نام مدارس شاهد پس از گذشت تقریبا یک بازه زمانی دو هفته منتشر می شود و متقضیان می‌توانند از نتیجه ثبت نام خود مطلع شوند. متقاضیانی که موفق به کسب امتیاز لازم برای ثبت نام در مدارس شاهد شده باشند، می‌توانند به صورت حضوری و به همراه یکی از والدین خود به مدرسه موردنظر مراجعه کنند و ثبت نام خود را قطعی کنند.

 

 

ثبت نام دوره اول و دوم متوسطه

1️⃣ به سایت ثبت نام مدارس شاهد (پادا) به نشانی اینترنتی ” pada.medu.ir ” مراجعه کنید.

2️⃣ داوطلبان بایستی پس از ورود به سامانه پادا، بر روی گزینه ” پیش ثبت نام پایه هفتم و دهم ” کلیک کنند.

 

3️⃣ پس از وارد شدن به صفحه جدید، در کادر های مشخص شده نام کاربری (کد ملی دانش آموز) و کلمه عبور (از مدیر مدرسه خود می توانید دریافت کنید) را وارد کنند.

 

 

4️⃣ فرم ثبت نام و انتخاب مدرسه مورد تقاضای خود

5️⃣ کد رهگیری را دریافت کنید

 

بخوانید: امتیاز بندی مدارس شاهد

 

 

مشاوره ثبت نام شاهد ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

هر ساله همزمان با آغاز ثبت نام در سایت ثبت نام مدارس شاهد که در سال جاری سامانه پادا است، یک دفترچه با عنوان دفترچه ثبت نام مدارس شاهد به صورت مشترک برای تمامی پایه ها منتشر می گردد، متقاضیان بایستی که در وهله اول این دفترچه را به طور کامل مطالعه کنند.

یکی از مواردی که در دفترچه نامبرده درج شده است، جدول امتیاز بندی مدارس شاهد است. هر داوطلب با سهمیه شاهد و یا غیر شاهد متناسب با سهمیه ای که دارد می تواند امتیاز خود را محاسبه کند. داوطلبانی که طبق این جدول بتوانند امتیاز بیشتری را کسب کنند، در الویت ورود به مدارس شاهد می باشند. چنانچه پیرامون انجام پیش ثبت نام در مدارس شاهد سوالی دارید، می توانید با برقراری تماس با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل، پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

[type=”shadow”]بخوانید: ویرایش ثبت نام مدارس شاهد [/box]

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 ” pada.medu.ir ” می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

سایت ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 کدام سامانه می باشد؟

متقاضیان بایستی جهت ثبت نام در مقاطع تحصیلی اول ابتدایی، متوسط اول و دوم به سایت پادا مراجعه کنند.

آیا ثبت نام میان پایه شاهد نیز از طریق سامانه ثبت نام مدارس شاهد انجام می شود؟

خیر، ثبت نام میان پایه شاهد فقط به صورت حضوری انجام می شود.

نحوه ثبت نام مدارس شاهد 1401 – 1402 به چه صورت است؟

در متن مقاله به شرح نحوه ثبت نام مدارس شاهد در سامانه پادا پرداخته ایم

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: سایت ثبت نام مدارس شاهد





:: برچسب‌ها: سایت ثبت نام مدارس شاهد ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: