ثبت نام بدون کنکور دانشگاه مجازی 99
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه مجازی 99

با پیشرفت تکنولوژی روزبه‌روز ضرورت ایجاد دوره‌های مجازی بیشتر از گذشته آشکار می‌شود. دوره‌هایی که بر پایه اینترنت و کامپیوتر بنا شده اند. زمان و مکان برای آموزش در این دوره‌ها شرط نیست. ابزار فیزیکی مورد استفاد در این آموزشها تنها کامپیوتر و لپ تاپ هستند. دانشجویان می‌توانند از اقصی نقاط کشور بدون کمترین مشکلی در دوره‌های مجازی دانشگاه‌های برتر شرکت کند. دیگر نیازی به نقل مکان به کلان شهرها نیست. دانشجویان به راحتی از منزل و یا هر مکان ایده آل خود، آموزش می‌بینند بدون اینکه نگرانی از بابت زمان داشته باشند.

علاقه‎مندان می‌توانند برای ثبت نام در این دانشگاه‌ها هم از شیوه بدون آزمون استفاده نمایند و هم از طریق شرکت در کنکور سراسری.

نحوه ثبت نام بدون آزمون

ثبت نام بدون آزمون در مقطع کارشناسی برای داوطلبان امکان پذیر است. در این شیوه، ثبت نام صرفا بر اساس سوابق تحصیلی متقاضیان صورت می‌گیرد. کلیه دارندگان مدرک پیش دانشگاهی و یا دیپلم نظام قدیم، مجاز به شرکت در این دوره‌ها هستند. نکته بسیار مهم برای ثبت نام که کلیه داوطلبان باید با دقت کامل آن را رعایت نمایند، درج صحیح عدد معدل در فرم ثبت نام است. زیرا در صورت وجود اختلاف در معدل قید شده در فرم ثبت نام با معدل واقعی داوطلب، قبولی وی کان لم یکن تلقی می‌شود.

داوطلبان باید طبق زمانبندی اعلامی از طریق سایت سازمان سنجش، فرآیند ثبت نام را پیگیری نمایند. لازم است داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و دانلود دفترچه راهنما از ضوابط آگاه شوند. هزینه ثبت نام از طریق همین سایت و به وسیله کلیه کارتهای عضو شتاب قابل پرداخت می‌باشد. بعد از به پایان رسیدن تمامی گام‌های ثبت نام، سیستم به هرفرد داوطلب یک کد پیگیری 16 رقمی و یک شماره پرونده 7 رقمی می‌دهد. محافظت و نگهداری این اعداد تا پایان مرحله ثبت نام در دانشگاه الزامی می‌باشد.

تفاوت دانشگاه مجازی با کلاس های مجازی در ایام شیوع کرونا

با توجه به شیوع همه‌گیری کرونا، تمامی واحدهای دانشگاهی سعی در ارائه آموزش‌های خود به صورت مجازی نموده‌اند. این کلاس‌های مجازی که طول عمر آنها تحت تاثیر ویروس کروناست،  ارتباطی با دانشگاه مجازی و دوره‌های الکترونیک آن ندارند. واضح است که کلاس‌های مجازی بعد از پایان یافتن همه گیری کرونا تعطیل خواهند شد. تشکیل کلاسها بعد از این برهه از زمان مجدداً به صورت حضوری خواهد بود. اما دانشگاه مجازی باهدف ارائه دوره‌های الکترونیک و غیرحضوری تاسیس شده است. لذا این دوره‌ها تعطیل بردار نیستند. قطعا با گذشت زمان شاهد حضور پررنگ تر دوره‌های مجازی در موسسات و دانشگاه‌های آموزش عالی کشور عزیزمان خواهیم بود.

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه مجازی 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

 منبع: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه مجازی 99




:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه مجازی 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 574
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: