زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : دانتل

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در تاریخ 27 خرداد ماه می باشد. متقاضیانی که در زمان مقرر و در فروردین ماه اقدام به تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی خود کرده اند، می توانند در تاریخ اعلام شده جهت برگزاری آزمون تیز هوشان نهم به دهم ابتدا از طریق سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعداد های درخشان به نشانی اینترنتی ” azmoon.medu.ir ” کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند و سپس در جلسه آزمون حضور پیدا کنند. در ادامه همراه ما باشید تا از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 مطلع شویم. 

منبع: زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی قصد شرکت در آزمون تیز هوشان نهم به دهم را دارند ابتدا بایستی به درگاه ورود به آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی ” azmoon.medue.ir ” مراجعه کنند و سپس از طریق انتخاب گزینه ” سمپاد پایه دهم ” نسبت به تکمیل فرم ثبت نام خود اقدام نموده و هزینه مربوطه را نیز پرداخت کنند. . برای اطلاع زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ کلیک کنید.

پایه آزمون تیزهوشان زمان برگزاری آزمون
آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402  جمعه 27 خرداد ماه 1401

متقاضیانی که مراحل ثبت نام اینترنتی خود را تکمیل کرده اند و هزینه ثبت نام در آزمون تیزهوشان را پرداخت نموده اند، می توانند با دریافت کارت ورود به جلسه در زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402حضور داشته باشند. میزان آمادگی و عمکلرد دانش آموزان نهمی در جلسه آزمون وضعیت قبولی و یا عدم قبولی آن ها را مشخص می کند.

در صورتی که برای مطالعه سرفصل های امتحانی آزمون تیز هوشان نهم به دهم و کسب آمادگی برای شرکت در جلسه این آزمون، نیازمند راهنمایی هستید؛ می توانید سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل بپرسید. 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402

امکان دریافت کارت ورود به جلسه معمولا چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می باشد. متقاضیان به این منظور باید به سامانه azmoon.medu.ir مراجعه کنند و پس از پرداخت هزینه با وارد کردن اطلاعات خواسته شده، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. 

با توجه به زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 کارت ورود به جلسه در یک بازه زمانی 4 الی 7 روزه قبل از تاریخ برگزاری از آزمون منتشر شود. چنانچه که تاریخ انتشار کارت ورود به جلسه اعلام گردد؛ در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

به منظور راهنمایی شما عزیزان، راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه در زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 را قرار داده ایم.

1️⃣ وارد سایت ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان به نشانی اینترنتی ” azmoon.medu.ir ” شوید.

 

2️⃣ در کادر های تعیین شده ” کد ملی” و ” رمز عبور همگام ” خود را وارد کنید. 

 

3️⃣ در صفحه جدید، نقش خود را ” دانش آموز ” و نام سازمان را “ نام مدرسه ” وارد نمایید.

 

4️⃣ در این مرحله در قسمت راست صفحه بر روی گزینه “ماژول ” کلیک کنید و در نهایت کارت ورود به جلسه تان را دریافت نمایید.

 

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه در جلسه آزمون الزامی است چراکه این کارت شامل اطلاعات فردی و تحصیلی دانش آموز شامل نام، نام خانوادگی، عکس متقاضی، مدارس استعدادهای درخشان انتخاب شده، نشانی دقیق حوزه امتحانی و زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می باشد و از آن جهت شناسایی متقاضی استفاده می گردد.

 

چنانچه پس از دریافت کارت ورود به جلسه متوجه اشتباهی در اطلاعات درج شده بر روی کارت شدید باید نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایید.

 

مشاوره زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اطلاع از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به داوطلبان این امکان را می‌دهد که چند روز پیش از تاریخ آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ ، کارت ورود به جلسه خود را نیز دریافت کنند. کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون بسیار ضروری می‌باشد در صورتی داوطلب کارت ورود به جلسه خود را به همراه نداشته نباشد از ورود آنها به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.

مواردی پیش آمده که کارت ورود به جلسه آزمون تیز هوشان دارای مشکلات و اطلاعات نادرستی بوده، بنابراین توصیه می شود داوطلبان در روزهای آغازین کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند و تا مهلت کافی برای رفع این دسته از مشکلات می تواند با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل با شماره تماس بگیرید.

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول 

 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 چه تاریخی می باشد؟

زمان آزمون تیز هوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در تاریخ ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1401 – 1402 چه زمانی منتشر می گردد ؟

کارت ورود به جلسه آزمون تیز هوشان هفت الی 10 روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می شود. 

متقاضیان برای دریافت کارت ورود به جلسه باید به کدام سایت مراجعه کنند ؟

متقاضیان برای دریافت کارت باید به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان به نشانی اینترنتی ” azmoon.medu.ir ” مراجعه کنند. 

منبع: زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم





:: برچسب‌ها: زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: