دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ همزمان با آغاز نام نویسی در سایت سازمان سنجش منتشر می شود. این دانشگاه برای دو مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند. سنجش و پذیرش دانشگاه علمی‌کاربردی به شکل بدون کنکور و براساس امتیازاتی است که داوطلبان در طول تحصیل خود کسب کرده‌اند.  متقاضیان برای اینکه از جزئیات ورود به دانشگاه علمی‌کاربردی آگاه شوند، می‌بایست اقدام به دریافت و دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 1401 کنند. 

منبع: دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ برای مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته به صورت جداگانه منتشر می شود و داوطلبان هر مقطع باید دفترچه‌ی مربوط به مقطع انتحابی خود را دانلود و مطالعه نمایند. در این دفترچه مواردی از جمله شرایط و مدارک لازم برای نام نویسی این دانشگاه ذکر شده است. در بخش دیگر این دفترچه رشته های دانشگاه علمی کاربردی 1401  ارائه شده قرار گرفته است و داوطلبان می توانند رشته های انتخابی خود را در سایت سنجش وارد کنند.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱

ثبت نام داوطلبان برای ورود به دانشگاه های علمی کاربردی بر عهده سازمان سنجش می باشد. این سازمان همزمان با شروع بازه زمانی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای هر نیمسال تحصیلی دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ (نیمسال اول یا ورودی مهرماه یا نیمسال دوم ورودی بهمن ماه) منتشر می کند.

دانلود دفترچه نیمسال اول | ورودی مهرماه

در سال گذشته زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته از تاریخ ۲۴ مرداد ماه شروع شد و سازمان سنجش دفترچه‌ی انتخاب رشته را نیز منتشر کرد. در سال جاری تاکنون دفترچه‌ی راهنما انتخاب رشته منتشر نشده است. در صورت انتشار لینک دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1401 را قرار خواهیم داد.

دانلود دفترچه‌ی راهنما ثبت نام نیمسال اول مهر ماه
مقطع 1400 1401
کاردانی لینک دانلود دفترچه کاردانی منشتر نشده است
کارشناسی ناپیوسته لینک دانلود دفترچه کارشناسی منتشر نشده است

 

به محض انتشار دفترچه‌ی راهنما ثبت نام سال 1401 در این قسمت برای دانلود قرار خواهیم داد.

 

دانلود دفترچه نیمسال دوم | ورودی بهمن ماه

در سال گذشته سازمان سنجش آموزش کشور در ۱۸ آذر ماه دفترچه‌ی دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1401 را منتشر کرد و داوطلبان می توانستند دفترچه‌ی انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی نیمسال دوم 1401 را دریافت و مطالعه کنند و سپس در جهت انتخاب رشته اقدام نمایند. تاکنون دفترچه‌ی راهنما سال 1401 منشتر نشده است اما در جدول زیر دفترچه سال گذشته برای مطالعه قرار داده ایم.

دانلود دفترچه‌ی راهنما ثبت نام نیمسال دوم بهمن ماه
مقطع 1400 1401
کاردانی لینک دانلود دفترچه کاردانی منشتر نشده است
کارشناسی ناپیوسته لینک دانلود دفترچه کارشناسی منتشر نشده است

 

به محض انتشار دفترچه‌ی راهنما ثبت نام سال 1401 در این قسمت برای دانلود قرار خواهیم داد.

 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1401 همزمان با آغاز نام نویسی منتشر می شود. نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی در دو نیمسال در مقاطع کاردانی و کارناسی ناپیوسته انجام میگیرد. برای هر کدام از مقاطع در نمیسال های مختلف دفترچه‌ی راهنما جداگانه منتشر می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش می توانند این دفترچه را دانلود و مطالعه کنند. 

نمیسال تحصیلی زمان انتشار دفترچه
نمیسال اول (مهر ماه) اعلام نشده (احتمالا مرداد ماه)
نیمسال دوم (بهمن ماه) اعلام نشده (احتمالا آذر ماه)

 

تا کنون زمان انتشار دفترچه راهنما مشخص نشده است به محض اعلام در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهد شد. برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به دانشگاه علمی کاربردی می توانید عضو کانال تلگرامی مجموعه دانتل کو شوید.

 

محتوای دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 1401

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1401 شامل جزئیاتی در رابطه با شرایط ثبت‌نام و ورود به دانشگاه‌ است. این دفترچه شامل بخش‌های مختلفی است که هر کدام اطلاعاتی مهم و کاربردی را به داوطلب منتقل می‌دهند. به طور کلی محتوا شامل موارد زیر است:

✅ مقدمه: بخش مقدمه اطلاعاتی کلی در مورد دانشگاه‌های علمی کاربردی ارائه می‌دهد.

✅ شرایط سنجش و پذیرش دانشجو: در این بخش تمام شرایط لازم برای پذیرش دانشجو با جزئیات کامل شرح داده شده‌اند.

✅ شرح روش پذیرش دانشجو: در این بخش نحوه پذیرش داوطلبان و موارد دخیل در این امر از جمله معدل داوطلب، سهمیه‌های خاص و… برای متقاضیان مشخص شده است.

✅ ثبت نام: در بخش ثبت نام داوطلب با چگونگی ثبت نام اینترنتی آشنا می‌شود.

✅ انتخاب رشته: در بخش انتخاب رشته دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1401 راهنمایی‌های لازم جهت داشتن یک انتخاب رشته مناسب و درست برای داوطلبان آورده شده است.

✅ لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی: در این قسمت رشته‌هایی که امکان ثبت نام در آن‌ها وجود دارد در قالب جدول درج شده‌اند.

✅ فرم‌ها: در آخرین قسمت از  این دفترچه نمونه فرم‌هایی که داوطلب در طول ثبت نام با آن‌ها مواجه می‌شود، ثبت شده‌اند.

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

رشته‌های ارائه شده در دفترچه ثبت نام علمی کاربردی ۱۴۰۱

هر داوطلبی مجاز است تا تنها در رشته‌ای نام نویسی کند که نام و کد آن در لیست رشته‌های ارائه شده در دفترچه‌ی راهنما وجود داشته باشد. لازم به توضیح است که دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ برای دو مقطع کاردانی و کارشناسی به صورت مجزا منتشر می‌شود. از همین رو هر یک از این مقاطع تحصیلی دارای رشته‌های مختلف خواهند بود.

با توجه به تغییراتی که ممکن است هر ساله در لیست رشته‌های ارائه شده دانشگاه علمی‌کاربردی ایجاد شود، بهتر است قبل از نام نویسی به بررسی این لیست پرداخت. داوطلبان پس از دسترسی به لیست رشته‌های ارائه شده در دفترچه‌ی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی می‌بایست رشته‌های مورد علاقه خود را اولویت بندی کرده و شانس پذیرش خود را در این رشته‌ها بیازمایند. 

 

بخوانیدنحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی[/box]

مشاوره ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1401

چنانچه قصد شرکت در ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه‌های علمی‌کاربردی را دارید، بایستی ابتدا دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ را از طریق سایت سازمان سنجش دانلود نمایید و چنانچه دارای شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بودید، مراحل ثبت نام خود را طی کنید.

برای اطلاع از جزئیات ثبت‌نام دانشگاه های علمی‌کاربردی در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه 1401 و همینطور تکمیل مراحل ثبت‌نام خود می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دانشگاه علمی کاربردی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

آیا دفترچه‌ی ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی‌کاربردی فقط کدرشته محل های بدون کنکور درج گردیده است؟

بله، دانشگاه علمی کاربردی فقط به صورت بدون آزمون اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

دفترچه‌ی علمی کاربردی از طریق چه سایتی منتشر خواهد شد؟

این دفترچه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. مجموعه دانتل به محض انتشار این دفترچه آن در همین مقاله قرار داده و در دسترس شما عزیزان خواهد بود.

آیا دفترچه ثبت نام نیمسال اول و دوم به صورت مجزا منتشر خواهند شد؟

بله، دفترچه راهنمای ثبت نام در بازه نزدیک به ثبت نام مهر و بهمن، به صورت مجزا از یکدیگر منتشر خواهد شد.

منبع: دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی





:: برچسب‌ها: دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: