تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402
نوشته شده توسط : دانتل

تاریخ برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ توسط آ«وزش و پرورش اعلام می شود. ورود به مدارس نمونه دولتی تحت شرایط خاصی صورت می‌گیرد به طوری که در مقطع ششم داوطلبان بایستی با مراجعه حضوری و پذیرش براساس سوابق تحصیلی ه یکی از این مدارس مراجعه کنند و در جهت ثبت نام مدارس نمونه دولتی خود اقدام کنند. در مقطع دهم نیز با شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم و کسب قبولی در این آزمون وارد این مدارس شوند. در راستای همین توضیحات و به منظور راهنمایی بیشتر متقاضیان تحصیل در مدارس نمونه دولتی، در ادامه این مطالب اطلاعاتی پیرامون زمان و تاریخ برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 1401 – 1402 ارائه کرده ایم.

منبع:‌ تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی 1401

تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402

آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم همانند سال‌های گذشته برگزار می‌گردد و داوطلبان باید در زمان های مقرر و از طریق سایت های مربوطه در این آزمون ثبت نام کنند و در جلسه آزمون حضور داشته باشند. در سالهای گذشته زمان آزمون نمونه دولتی در تابستان بود که در سال گذشته آزمون در تاریخ 15 مرداد 1400 برگزار شد. بهتر است داوطلبان و متقاضیان تحصیل در این مدارس در روزهای نزدیک به برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

 

تا کنون زمان دقیق برزگاری آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 1401 – 1402

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 در یک بازه زمانی چند روزه تا هفته پیش از تاریخ  برگزاری آزمون نمونه دولتینهم به دهم ۱۴۰۱ -۱۴۰۲ ، از طریق سایت نمونه‌دولتی هر استان قابل دریافت است. 

در کارت ورود به جلسه نمونه دولتی اطلاعاتی شامل زمان برگزازی آزمون، محل برگزازی آزمون، شماره داوطلبی، مشخصات فردی، عکس داوطلب، مدرسه تحصیل، رشته مورد تقاضا، اولویت انتخاب مدارس و نشانی دقیق حوزه امتحانی درج شده است.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 1401 – 1402

تمامی متقاضیان که قصد دریافت کارت ورود به جلسه و شرکت در آزمون را دارند، کافی است طبق مراحل دریافت کارت ورود به جلسه نمونه‌دولتی ، کارت آزمون خود را دریافت کنند. ممکن است مراحل دریافت کارت ورود به جلسه در سایت های مختلف کمی متفاوت باشد اما روند کلی دریافت این کارت طبق مراحل زیر می‌باشد.

1️⃣ تمامی مراحل ثبت نام نمونه‌دولتی از طریق سایت‌های استانی انجام می‌شود، بنابراین داوطلبان بایستی پس در زمان دریافت کارت ورود به جلسه نمونه‌دولتی نهم به دهم، به سایت نمونه‌دولتی استان محل سکونت خود مراجعه کنند.

برای مشاهده سایت ثبت نام نمونه دولتی هر استان کلیک کنید.

2️⃣ در صفحه باز شده بایستی” کد ملی داوطلب ” و اطلاعات خواسته شده را وارد کنند تا بتوانند وارد سامانه شوند.

3️⃣ بر روی لینک فعال ” دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ” کلیک کرده و کارت خود را دریافت کنند.

 

تمامی داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ باید از کارت ورود به جلسه خود پرینت تهیه کنند و تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ همراه خود داشته باشند، چرا که از الزامات ورود به جلسه آزمون می‌باشد.

 

رفع نقص کارت ورود به جلسه ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

یک بازه زمانی چند روزه پیش از تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 مهلت دریافت کارت ورود با جلسه خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم متقاضیان در روزهای ابتدایی کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 خود را از سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان محل سکونت خود دریافت کنند، تا در صورتی که در کارت و اطلاعاتشان مغایرتی وجود داشت، زمان کافی برای رفع و تصحیح داشته باشند.

چنانچه اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه مربوط به داوطلب ین با اطلاعات شناسنامه ای و ثبت نامی او مغایرت داشته باشد از ورود او به جلسه آرمون ممانعت به عمل خواهد آمد، بنابراین بهتر است اگر داوطلبی متوجه اشتباه سیستمی در کارت ورود به جلسه خود شد، سریعا قبل از تاریخ برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نسبت به رفع نقص آن اقدام کند.

تاریخ اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ 

نتایج آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم پس از گذشت یک بازه زمانی 10 تا 15 روز پس از برگزاری آزمون از سایتهای ثبت نام آزمون نمونه دولتی منتشر می‌گردد. داوطلبانی که طبق اعلام نتایج نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ موفق به کسب قبولی در مدرسه موردنظرشان شده اند، بایستی در تاریخ های مقرر برای ثبت نام در مدرسه موردنظر اقدام کنند.

 

تاکنون زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 از سوی هیچ سایتی اعلام نشده است.

 

 همچنین زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم نیز برای هر استان متفاوت می‌باشد، به محض دریافت اخبار جدید، مطالب این قسمت نیز بروزرسانی شده و تاریخ آزمون نمونه دولتی نهم به دهم را قرار خواهیم داد. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تاریخ برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

منبع:‌ تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی 1401





:: برچسب‌ها: تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: