زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : دانتل

زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ پایه نهم به دهم هر ساله از سوی آموزش و پرورش اعلام و برگزار می شود. تمامی دانش آموزانی که قصد ورود به مدارس نمونه دولتی را دارند، بایستی ضمن تکمیل فرم اینترنتی مربوط به ثبت نام نمونه دولتی در تاریخ های اعلام شده نیز در جلسه این آزمون حضور داشته باشند. داوطلبان چند روز قبل از برگزاری آزمون باید به سایت نمونه‌دولتی استانی خود مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه را دریافت کنند. به همین منظور در ادامه این مطلب به زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 می‌پردازیم.

منبع: زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی

زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

با توجه به تغییرات سال های اخیر مدارس نمونه‌دولتی در پایه ششم به هفتم حذف شده و امتحان ورودی مدارس نمونه‌دولتی فقط در پایه نهم به دهم برگزار می شود. تمامی داوطلبانی که در تاریخ های اعلام شده مراحل ثبت نام خود را در سایت ثبت نام  نمونه‌دولتی استان خود انجام داده اند، بایستی در تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در جلسه آزمون حضور داشته باشند. 

آزمون سال 1400 سال 1401
نهم به دهم 15 مرداد ماه 1400 اعلام نشده است

امتحان نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 به صورت هماهنگ کشوری می باشد و متقاضیان بایستی مطابق با تاریخ برگزاری این امتحان آمادگی لازم را جهت شرکت در جلسه کسب نمایند. معمولا زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در تیر ماه انجام می گرفت اما در سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا چندین بار به تعویق افتاد و بالاخره در ۱۵ مرداد ماه برگزار شد.

 

تاکنون زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم  ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ اعلام نشده است. به محض اعلام در این قسمت بروزرسانی خواهد شد.

 

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402

یکی از اقدامات قبل از حضور در جلسه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم، دریافت کارت ورود به جلسه می باشد. حدود یک هفته تا پنج روز قبل از امتحان نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 ، برای هر کدام از داوطلبان که مراحل نام نویسی خود را تکمیل کرده و هزینه مربوط به آرمون را پرداخته اند، یک کارت ورود به جلسه صادر می شود.

 

تاکنون زمان دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی اعلام نشده است. به محض انتشار در این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

 

تمامی متقاضیان موظف هستند که در زمان آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به سایت ثبت نام استانی خود مراجعه کنند و کارت ورود به جلسه نمونه دولتی خود را تهیه و در جلسه به همراه داشته باشند. کارت ورود به جلسه هر داوطلب شامل اطلاعات شناسنامه ای و ثبت نامی او در آرمون نمونه دولتی می باشد. همراه داشتن این کارت ورود به جلسه از الزامات شرکت در جلسه آزمون می باشد. داوطلبانی که کارت ورود به جلسه خود را به همراه نداشته باشند، نمی توانند وارد جلسه شوند.

اعلام نتایج آزمون 

نتایج آزمون نمونه‌دولتی در بازه زمانی یک تا دو هفته پس از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده نتایج آرمون مدارس باید به سایت نمونه‌دولتی استانی خود مراجعه کنند. 

همانگونه که می دانیم برگزاری آزمون نمونه دولتی به صورت هماهنگ کشوری انجام می گیرد اما اعلام نتایج به صورت استانی می باشد. نتایج آزمون‌نمونه دولتی در هر استان متفاوت می باشد و داوطلبان باید به سایت نتایج مربوطه خود مراجعه کرده و در صورت اعلام نتایج نتیجه خود را مشاهده کنند.

مشاوره زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

سطح رقابت در امتحان نمونه‌دولتی کمتر از مدارس تیزهوشان می باشد البته باید توجه داشته باشند برای قبولی در این مدارس نیز دانش آموزان تسلط کافی داشته باشند. داوطلبان باید با آمادگی کافی در جلسه حضور یابند تا شانس قبولی در این مدارس را داشته باشند.

منابع این آزمون از کتب درسی پایه هشتم و نهم می باشد پس دانش آموزان باید تسلط کامل بر تمامی موضوعات کتب درسی خود داشته باشند و برای آمادگی بیشتر می توانند کتب کمک آموزشی نیز مطالعه نمایند. 

با بررسی نمونه سوالات امتحان نمونه‌دولتی سالیان گذشته داوطلبان با نوع سوالات اآشنا می شوند و در زمان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم بازدهی بالاتری داشته باشند و شانس قبولی بیشتری در این مدارس خواهند داشت. چنانچه پیرامون زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1401 – 1402 سوالی دارید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان برگزاری نمونه دولتی 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

‌زمان آزمون مدارس نمونه‌دولتی در چه تاریخی برگزار می شود؟

تاریخ برگزاری امتحان نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ تا کنون اعلام نشده اما پیش بینی می شود در تیر ماه انجام شود.

متقاضیان برای ورود به جلسه بایستی چه مدارکی همراه داشته باشند؟

همراه داشتن کارت ورود به جلسه نمونه دولتی از الزامات ورود به جلسه می باشد.

آیا برای مقطع ششم به هفتم امتحان ورودی مدارس نمونه دولتی برگزار می شود؟

خیر، آزمون نمونه‌دولتی ششم به هفتم حذف شده است و ورود به این مدارس بر اساس سوابق تحصیلی می باشد.

منبع: زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی





:: برچسب‌ها: زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: